معرفی بهترین و خوشمزه‎ترین غذاهای برزیل (بخش اول)




 

معرفی غذاهای برزیل

 

تور برزیل سام سیر

 

معرفی بهترین و خوشمزهترین غذاهای برزیل (بخش اول)

 

برزیل یکی از پرجمعیتترین کشورهای آمریکای جنوبی میباشد که به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان همه ساله افراد زیادی با تور برزیل به دیدن این کشور خواهند رفت. زبان رسمی این کشور که بیشتر افراد با آن سخن میگویند پرتغالی است و برخلاف تصور همگان که فکر میکنند ریو دوژانیرو پایتخت این کشور است، برازیلیا پایتخت این کشور بوده است.

 

در صورتیکه با تور برزیل و با انجام پرواز خارجی به این کشور سفر کردید میتوانید در کنار بازدید از جاذبههای گردشگری موجود در این کشور کلی فعالیتهای هیجان انگیز انجام دهید و سفری فوقالعاده را سپری کنید. در ادامه به معرفی برخی از محبوبترین غذاهای این منطقه خواهیم پرداخت که میتوانید در سفر به این کشور با انجام پرواز داخلی و یا خارجی از آنها بچشید و از چشیدن طعم آنها لذت ببرید.

 

 

پیکانا

 

افرادی که در این منطقه از جهان در حال زندگی میباشند عاشق اینند که از غذاهای کباب شده استفاده کنند. مردم برزیل در کباب کردن گوشت تبحر خاصی دارند و از روشهای خاصی برای اینکار بهره میبرند. در صورتیکه با تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به یکی از شهرهای این کشور سفر کردید حتما از چشیدن کبابهای طبخ شده در این منطقه غافل نشوید.

 

در این کشور رستورانهای زنجیرهای بسیاری وجود دارد که در پختن انواع کباب تبحر دارند و با مراجعه به آنها میتوانید یک وعده غذایی فوقالعاده را تجربه کنید. زمان و روش درست کردن کباب در برزیل بسیار ریشهای بوده و در فرهنگ گاوچرانها جنوب این کشور دیده میشود. این افراد گوشتهای تکه شده را با استفاده از سنگ نمک طعمدار میکردند و با استفاده از سیخهای فلزی برروی ذغال مشغول به کباب کردن آنها میشدند.

 

امروزه در طبخ کباب از بخش راسته استفاده خواهد شد که با کمی چربی کباب میشود و چربی بعد از آب شدن سبب لذیذ شدن گوشت خواهد شد و طعمی دلنشین به کباب خواهد داد. در صورتیکه با تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این کشور سفر کردید میتوانید از چشیدن طعم دلنشین کبابهای طبخ شده در این منطقه از جهان لذت ببرید.

 

 

پاستل دو کیژو

 

این غذای خوشمزه که یکی از لذیذترین غذاهای طبخ شده در این کشور میباشد بیشتر در نواحی جنوب شرقی این کشور و در شهر سائوپائولو طبخ میشود و در این منطقه صرف میشود. در صورتیکه با تور برزیل و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر از کشور برزیل سفر کردید حتما طعم لذیذ این غذا را بچشید و از آن لذت ببرید. این غذا را میتوان نوعی پیراشکی شکم پر دانست داخل آن را با موادی همچون گوشت چرخ کرده و پنیر و میزان زیادی ادویه فوقالعاده پر میکنند.

 

بعد از اینکه مواد مورد نظر را در خمیر مناسب قرار دادند آن را در روغن فراوان سرخ خواهند کرد. تا کاملا برشته و ترد شود. این غذا مورد توجه بسیاری از گردشگرانی است که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این کشور و به خصوص به این شهر سفر میکنند قرار دارد و همه ساله هزاران مسافر در سفر خود حتما طعم لذیذ آن را خواهند چشید و از ان لذت میبرند. این پیراشکی خوشمزه در طعمهای مختلف وجود دارد که میتوانید نوع شیرین آن را در این منطقه پیدا کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

 

این غذا بسیار سبک بوده است و میتوانید در سفرتان به این کشور از طریق پرواز داخلی و پرواز خارجی از این غذا به عناون میان وعده استفاده کنید و لذت ببرید. طعم این غذا در کنار نوشابه بسیار دلنشین بوده و میتوانید با سفارش آن طعم لذت بخش و خاطره انگیزی را بچشید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو