زیباترین پارک‎ها و باغ‎های موجود در پاریس فرانسه (بخش سوم)




 

زیباترین پارک های پاریس

 

تور فرانسه سام سیر

 

زیباترین پارکها و باغهای موجود در پاریس فرانسه (بخش سوم)

 

در پاریس جاذبههای گردشگری فراوانی وجود دارد و به همین دلیل همه ساله هزاران نفرا با استفاده از تور فرانسه به دیدن این شهر خواهند رفت تا جاذبههای گردشگری موجود در این شهر را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهند و لحظات خوشی را در سفر سپری کنند. در این شهر توریستی علاوهبر جاذبههای گردشگری فراوانی که در آن وجود دارد باغها و پارکهای بسیار زیبایی نیز وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

 

افراد زیائی که با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کردهاند بخشی از زمان خود را صرف دیدن کردن از این باغها و پارکها خواهند کرد. در صورتیکه قصد دارید با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر کنید با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را نسبت به باغها و پارکهای موجود در این شهر بدست آورید.

 

 

باغ آن فرانک

 

این پارک که تا حدودی ناشناخته بوده است در سال 2007 افتتاح شده است. این پارک در محله لومری قرار گرفته است مانند گوهری شگفتانگیز  از دید افرادیکه با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند پنهان مانده است. در صورتیکه با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر کردید و به دنبال جایی دنج و ساکت میگردید بهترین مکان برای شما این پارک خواهد بود.

 

در ساخت این پارک از یک حوضچه کوچک استفاده شده است که نمایی زیبا به این پارک کوچک اما دیدنی بخشیده است. برای راحتی افراد در برخی از مکانهای این پارک صندلیهای قرار گرفته شده است که میتوانید برای استراحت از آنها بهرهمند شوید. در صورتیکه به دینبال آرامش هستید حتما به این مکان سحر انگیز بروید در این پارک خبری از گیاهان عجیب و غریب و متنوع نیست اما هرکس که لحظاتی را دراین پارک سپری کرده است در مورد آرامش موجود در این پارک سخن خواهد گفت. پیشنهاد میشود زمانیکه با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به پاریس سفر کردید در صورت تمایل و داشتن زمان کافی به این پارک زیبا نیز سری بزنید و از آرامشی که در این پارک موج میخورد بهرهمند شوید. لازم به ذکر است که گاها در این پارک نمایشگاههای موقت برگزار میشود که میتوانید از آثاری که در این نمایشگاهها به نمایش گذاشته میشوند دیدن بفرمایید.

 

 

پارک مونسو

 

این پارک یکی از متنوعترین پارکهای موجود در پاریس میباشد. در صورتیکه با تور فرانسه و با استفاده از بلی خارجی به دیدن این پارک در پاریس رفتید هرم مصری، ستونهای یونانی ، یک پل ونیزی و یک ساختمان چینی را در این منطقه مشاهده خواهید کرد. وجود تمامی اینها سبب شده تا این پارک به یکی از خاصترین و منحصربفردترین پارکهای پاریس تبدیل شود.این پارک در منطقه 8 شهر پاریس قرار گرفته است و توسط دوک چارترس که یک اشرافزاده بوده است ساخته شده است.

 

این پارک که نزد افراد محلی بسیار محبوب است به شیوه انگلیسی تزئین و گل کاری شده است. در این پارک درختانی وجود دارند که عمر آنها به 200 سال میرسد و در صورت سفر از طریق خرید بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به این شهر میتوانید جذابیتهای این پارک کهنسال را از نزدیک ببینید.

 

 

پارک فورال دو پاریس

 

این پارک در سال 1969 به عنوان بخشی از یک جشنواره افتتاح شد و در املاک سلطنتی ونس قرار گرفته است. برای دیدن این پارک جدید در پاریس باید به منطقه 10 این شهر بروید. مساحت این پارک 10 کیلومتر مربع میباشد که وسعت آن 3 برابر سنترال پارک نیویورک و 4 برابر هاید پارک شهر لندن است. در نزدیکی این پارک باغ وحشی قرار گرفته است که در صورت تمایل میتوانید از آن دیدن کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو