مقصدهای ارزان دنیا که برای مسافرت مناسب هستند (بخش سوم)




 

مقصدهای ارزان دنیا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با مقصدهای ارزان دنیا که برای مسافرت مناسب هستند

 

همان‌طور که در بخش‌های قبل در رابطه با برخی از شهرهای ارزان‌قیمت دنیا با شما سخن گفتیم در این بخش نیز قصد داریم دیگر شهرهای ارزان دنیا را برای شما به‌طور کامل شرح دهید؛ تا شما بتوانید با کمترین هزینه‌ها سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 

امروزه تا حرف از سفر و مسافرت می‌شود همه‌ی افراد به هزینه‌هایش فکر می‌کنند. به همین دلیل تعداد کمتری از افراد به مسافرت می‌روند. اما شما با خواندن این مطلب می‌توانید با خرید یک بلیط داخلی یا بلیط خارجی به یک مقصد ارزان‌قیمت سفر کنید.

 

 

پکن، چین

 

میانگین هزینه‌ی روزانه در این شهر معادل 52 الی 64 دلار است.

 

اقامت در هتل‌ها و اقامتگاه‌های چین شبی حدودh 29 دلار است. برای شما یک روز گردش در پکن با خوردن ناهار تقریباً 12 دلار تمام می‌شود. چنانچه علاقه دارید غذاهای عجیب‌وغریب چین را امتحان کنید به خیابان اسنک فروشی وانگ‌فوجینگ (Wangfujing Snack)  بروید و از خوردن غذای جدید لذت ببرید.

 

در این خیابان سیرابی‌های خوشمزه و مطبوع بسیاری یافت می‌شود که قیمت چندانی ندارد، حتماً از این غذا در این شهر میل کنید. شما می‌توانید با خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی به این شهر سفر کنید و از موزه ملی باهنرهای چینی باستانی و اسلحه‌ها و آثار بدون پرداخت پولی دیدن کنید؛ زیرا که بازدید از آن رایگان ایست.

 

علاوه بر بازدید از این موزه‌ها می‌توانید با یک تور یک‌روزه از پارک المپیک از بقایای المپیک 2008 دیدن کنید.

 

 

کوالالامپور، مالزی

 

میانگین هزینه‌ی روزانه در این شهر معادل 50 الی 80 دلار است.

 

بااینکه کوالالامپور به‌شدت در جهان معروف شده است و رشد اقتصادی زیادی داشته است ولی همچنان قیمت کمی دارند و سفر به آن هزینه‌ی زیادی نمی‌خواهد. در این شهر هزینه اقامت شبی 32 دلار است. اگر شما بلیط داخلی یا بلیط خارجی به این مقصد را تهیه‌کرده‌اید بدانید که هزینه‌ی خوردن غذا از غرفه‌های این شهر حدود 11 دلار تمام می‌شود.

 

شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از گالری هنری ملی و گالری پتروناس دیدن کنید و بافرهنگ آنجا آشنا شوید. گالری پتروناس دارای کلاس‌های هنر رایگان است و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

اگر شما بلیط داخلی یا بلیط خارجی این مقصد را تهیه‌کرده‌اید و قرار است به کوالالامپور سفر کنید، بدانید که بازدید از طبیعت‌های بی‌نظیر این شهر کاملاً رایگان است زیرا که زیباترین جنگل محافظت‌شده‌ی جهان در پارک  KL Forest Ecoواقع‌شده است و شما بدون صرف هزینه‌ای می‌توانید از آن دیدن کنید.

 

بازدید از صخره‌های آهکی و غارهای باتو نیز رایگان است. این صخره و غار در فاصله‌ی 10 دقیقه‌ای خارج شهر است.

 

 

استانبول، ترکیه

 

میانگین هزینه‌ی روزانه در این شهر معادل 44 الی 74 دلار است.

 

یکی از شهرهایی که ازلحاظ فرهنگی بسیار غنی است، استانبول است. این شهر غرب و شرق را به هم متصل کرده است. مسافرانی که با خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند روزهای در بازار بزرگ آن خرید کنند. همین‌طور می‌توانند از کنار خانه‌های عثمانی عبور کنند و به پرک ییلدیز بروند.

 

در این شهر نرخ هتل‌ها شبی 22 دلار است. غذاهای این شهر نیز خیلی گران نیست. سیمیت‌های شیرین و ساندویچ‌های بالیک اکمک کمتر از 6 دلار است و بسیار خوشمزه است. به شما پیشنهاد می‌کنم که حتماً از حمام ترکی استامبول استفاده کنید. ورودی حمام ترکی 15 دلار است ولی اگر ماساژ نیز بخواهید 23 دلار است.

 

اگر جزو اشخاصی هستید که دوست دارید از موزه‌ها دیدن کنید می‌توانید از موزه‌های هنر معاصر، موزه بپیوندید و موزه یهودیان ترکیه بازدید کنید که رایگان است.

 

بنابراین اگر قصد دارید به استانبول سفر کنید همین الان برای خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی به این مقصد اقدام کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط داخلی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو