چه زمانی نباید به پاریس سفر کرد(بخش دوم)




 

زمان سفر به پاریس

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با زمان سفر به پاریس


پاریس از شهرهای فرانسه میباشد که به شهر عشاق و شهر نور شهرت پیدا کرده است و همه ساله میلیونها نفر با استفاده از تور فرانسه به دیدن این شهر زیبا میروند. علاوهبر دو صفت ذکر شده پاریس به شهر باران نیز شهرت دارد که این موضوع برای برخی از افرادی که با بلیط داخلی به این شهر سفر میکنند خوشایند و برای برخی از افرادی که با بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند و عادت به این نوع آب و هوا ندارند ممکن است آزار دهنده باشد.

 

در ادامه به بررسی آب و هوای ماههای مختلف در پاریس خواهیم پرداخت تا در صورتیکه قصد دارید با تور فرانسه به این شهر سفر کنید بهترین زمان را برای خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی انتخاب کنید تا بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

 

 

آوریل

 

این ماه در پاریس بقدری دیدنی و زیبا است که چندین خواننده معروف به توصیف آن در آهنگهای خود پرداختهاند. یکی از تماشاییترین روزهایی که در این ماه قرار گرفته است روز عید پاک است که مردم در این روز از شور و نشاط خاصی برخوردار هستند و در این روز به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت. برای دیدن این نوع جشن میتوانید در این ماه با تور فرانسه و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کنید.

 

در رابطه با این عید بازارها و رویدادهای مختلفی در شهر پاریس برپا خواهد شد که به جذابیتهای این شهر میافزاید. برای درک بهتر و بیشتر این حس و حال میتوانید به خیابانهای اطراف کلیسای نوتردام بروید. در این روز انواع و اقسام غذاها سرو خواهد شد و دمای هوا بعد از این روز رو به گرمی خواهد رفت. در صورتیکه با تور فرانسه و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی در این ماه به این شهر سفر کردید بهتر است همواره چتر به همراه داشته باشید.

 

 

ماه می

 

این ماه زمان شکوفایی شکوفههای درختان در شهر پاریس میباشد و همین موضوع جلوهای منحصر بفرد و خاص به این شهر میبخشد. در این ماه هوا روبه گرمی میرود و مردمان با استفاده از این گرمی هوا به برگزاری فستیوالهای مختلف مشغول میشوند. برخی از این فستیوالها تنها قدمتی دو دههای دارند که مردم با شور و هیجان به برگزاری آنها اقدام میکنند.

 

در صورتیکه به هنر و موزه علاقهمند هستید این ماه بهترین زمان برای سفر به پاریس میباشد. در این ماه است که رویداد شب موزهها در این شهر برگزار میشود. در این مراسم بیش از 100 موزه شرکت خواهند کرد. در این ماه علاوه بر این رویداد کنسرتها و نمایشهای فراوانی در سراسر پاریس به نمایش درخواهند آمد.

 

 

ژوئن

 

این ماه زمانی فوقالعاده برای قدم زدن در پارکها و فضاهای سبز موجود در این شهر میباشد. با سفر به این شهر با تور فرانسه و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی در این ماه میتوانید از نوشیدنیهای خنک و گوارا لذت ببرید  و با گوش دادن به مسیقیهایی که در فضای باز و در فستیوالها نواخته میشود لحظات خوشی را سپری کنید.

 

در این ماه فستیوالی از سال 2011 برگزار میباشد که سازگار با محیط زیست بوده است و طرفداران بسیاری نیز دارد. در نزدیکی رود سن جشنواره موسیقی برگزار میشود که از سال 1982 آغاز شده است و علاوهبر این فستیوال جاز را نیز میتوانید در همین منطقه مشاهده کنید. در این فصل کم کم میزان گردشگران روبه افزایش خواهد رفت و رفته رفته خیابانها مملو از گردشگرانی خواهد شد که برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در پاریس به این شهر زیبا سفر کردهاند. در این ماه میتوانید از حراج تابستانه استفاده کنید و اجناس مورد نیازتان را با تخفیف بالا تهیه کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو