معرفی بهترین و خوشمزه‎ترین غذاهای برزیل(بخش دوم)




خوشمزه‎ترین غذاهای برزیل

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با معرفی بهترین و خوشمزه‎ترین غذاهای برزیل

 


برزیل یکی از کشورهای توریستی جهان می‎باشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با تور برزیل به این منطقه از جهان سفر می‎کنند. در این کشور که به کشوری چند ملیتی شهرت دارد نژادهای مختلف اروپایی، آمریکایی، آسیایی و آفریقایی را می‎توان مشاهده کرد با بلیط خارجی به این کشور سفر کرده‎اند. وجود این تنوع نژادی و فرهنگی در این کشور سبب شده تا آشپزی و غذاهایی که در این منطقه طبخ می‎شود نیز از این تنوع بی‎نصیب نماند و همین موضوع سبب شده تا در این کشور انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را بتوان پیدا کرد و از چشیدن طعم آنها لذت برد.

 

همانطور که گفته شد همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور برزیل و با بلیط داخلی و بلیط خارجی به این کشور سفر می‎کنند و در کنار بازدید از جاذبه‎های گردشگری موجود در این منطقه از چشیدن طعم غذاهای طبخ شده در این کشور نیز لذت خواهند برد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین غذاهایی که در این کشور طبخ خواهد شد می‎پردازیم تا در صورت سفر به این کشور با تور برزیل و با استفاده از بلیط خارجی و یا بلیط داخلی از خوردن آنها لذت ببرید.

 

 

کیبه

 

این غذای خوشمزه که با نام کیبی نیز در این منطقه شناخته می‎شود از کشور لبنان وارد این کشور شده است و به یکی از لذیذترین و خوشمزه‎ترین غذاهایی که در این منطقه طبخ می‎شود تبدیل گردیده است و طرفداران بسیاری را برای خود پیدا کرده. افراد زیادی که همه ساله با تور برزیل و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این کشور سفر می‎کنند حتما در یکی از وعده‎های غذایی خود طعم این غذای خوشمزه را خواهند چشید.

 

در این غذا از مواد اولیه زیر استفاده خواهد شد که به شکلی منحصر بفرد و استادانه با یگدیگر مخلوط خواهند شد تا در نهایت کیبه شکل گیرد و صرف شود. موادی که در این غذای خوشمزه استفاده می‎شود گوشت چرخ شده گاوی و گوسفندی، بلغور گندم، سبزیجات معطر و ادویه‎های مختلف که برای طعم دادن به این غذا مورد استفاده قرار خواهند گرفت.  این غذا یکی از خوشمزه‎ترین غذاهای طبخ شده در این منطقه می‎باشد که آن را می‎توانید در تمامی اغذیه فروشی‎های موجود در این منطقه پیدا کنید. از این کباب‎های تابیه کوچک می‎توانید در میان وعده‎ها نیز استفاده کنید و از خوردن آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که این غذای خوشمزه هزینه چندانی ندارد.

 

 

فیجودا

 

این غذا که یکی از مهمترین غذاهای طبخ شده در این کشور می‎باشد در بین مردم این شهر به غذای ملی برزیل نیز شهرت داشته است و افراد زیادی علاقه‎مند به خوردن آن می‎باشند. این غذا یکی از خوشمزه‎ترین غذاهایی است که در این منطقه طبخ می‎شود و پیشنهاد می‎شود در صورتیکه با تور برزیل و با استفاده از بلیط خارجیو بلیط داخلی به این کشور سفر کردید حتما طعم این غذای خوشمزه را بچشید.

 

این غذا در اصل غذایی پرتغالی بوده که در طول دورانی که این کشور تحت استعمار پرتغالی‎ها بوده وارد این کشور شده است و به عنوان یکی از غذاهای اصلی در این کشور  می‎باشد و توسط افرادیکه در این کشور ساکن هستند طبخ می‎شود. این غذا در راحت کم و با حرارت پائین پخته خواهد شد و همین امر سبب ایجاد طعمی فوق‎العاده در این غذا بوده است. افراد زیادی در سفر خود با بلیط داخلی به شهرهای مختلف این کشور از این غذا به عنوان غذای اصلی استفاده می‎کنند. این غذا در واقع خورشتی است که برای طبخ آن از لوبیا سیاه، تکه‎های گوشت و ادویه و دیگر مواد مورد نیاز استفاده خواهد شد. این غذا به شکلی داغ سرو خواهد شد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو