معرفی بهترین و خوشمزه‎ترین غذاهای برزیل(بخش سوم)




 

خوشمزه‎ترین غذاهای برزیل

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با معرفی بهترین و خوشمزه‎ترین غذاهای برزیل

 

 

برزیل یکی از زیباترین کشورهای موجود در دنیا میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور برزیل راهی این کشور میشوند و از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه از جهان دیدن به عمل خواهند آورد. برزیل یکی از بزرگترین کشورهای آمریکای جنوبی بوده است که به دلیل داشتن تنوع جاذبههای گردشگری افراد زیادی را به سوی خود جذب کرده که این افراد با انجام پرواز خارجی به این کشور سفر میکنند و با انجام پرواز داخلی به شهرهای مختلف این کشور میروند و از جاذبههای موجود در آن شهرها دیدن بعمل خواهند آورد.

 

در این کشور و شهرهای آن رستورانهای مختلف و زیاید وجود دارد و گردشگرانی که با استفاده از تور برزیل و انجام پرواز خارجی و یا پرواز داخلی به این کشور و یا شهرهای موجود در آن سفر میکنند به خوردن غذا در آنها میپردازند. در ادامه به معرفی برخی از مشهورترین و خوشمزهترین غذاهایی که در این کشور طبخ میشود خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این کشور با تور برزیل با غذاهای معروف آن آشنا باشید و از چشیدن طعم غذاهای آن لذت ببرید.

 

 

باکالو

 

این غذا یکی دیگر از غذاهای محبوبی است که در این منطقه از جهان توسط آشپزانی چیره دست طبخ میشود. در پخت این غذا بیشتر از ماهی کاد استفاده میشود که نمک سود شده است. افراد زیادی که با تور برزل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند از چشیدن طعم فوقالعاده این غذا شگفتزده میشوند. این غذا از یادگاریهای به جای مانده از کشور پرتغال است که در زمان استعمار این کشور به این منطقه منتقل شده است. در زمان گذشته در مناطق اروپایی نمک به میزان کمی یافت میشد و بیشتر غذاها بدون استفاده از آن پخته میشد. اما بعد از مدتی و زیاد شدن نمک مردم برای نگهداری طولانی مدت گوشت آن را خشک و با استفاده از نمک آنها را نمک سود میکردند. از این ماهی کاد که به شکلی نمک سود از آن در غذاها استفاده میشد بسیار مورد توجه اروپاییان قرار گرفت. این غذا همانطور که گفته شد بعد از گذشت مدتی و در طول دوران استعمار برزیل توسط پرتغال وارد این کشور شد و به یکی از محبوبترین غذاهای این منطقه تبدیل شد. در پخت این نوع غذا از ماهی کاد نمک سود استفاده میشود که در کنار زیتون، پیاز، سیب زمینی و گوجه سرو میشود.

 

 

موککا

 

این غذا در ایالت باهیا که در منطقه شمال شرقی برزیل قرار گرفته است پخته میشود. این غذا از طعم و مزهای دلنشین برخوردار است و به همین دلیل در بسیاری از شهرهای برزیل طبخ میشود و در اختیار گردشگرانی که با تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار داده میشود. برای طبخ این غذا در مناطق مختلف از دستورهای مختلفی استفاده میشود و همین موضوع سبب شده تا طعم و مزه این غذا نیز در مناطق مختلف متفاوت باشد. اما چیزی که در این غذا غیر قابل تغییر میباشد دریایی بودن این غذا است. در طبخ این غذا از ماهی و میگو استفاده میشود.در این نوع غذا برای طعم بخشی و لذیذتر شدن آن از شیر نارگیل، گشنیز، گوجه، پیاز و روغن نخل استفاده خواهد شد. این غذا یکی از بهترین غذاهای طبخ شده در این منطقه میباشد که در صورت سفر به این کشور با استفاده از پرواز داخلی و پرواز خارجی میتوانید از چشیدن طعم فوقالعاده آن لذت ببرید. در بیشتر رستورانهای این کشور در طبخ این غذا از ماهی سفید و میگو استفاده میشود که در صورت تمایل به خوردن غذاهای دریایی میتوانید طعم دلنشین آن را بچشید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو