چه زمانی نباید به پاریس سفر کرد(بخش سوم)




 

زمان سفر به پاریس

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با زمان سفر به پاریس


پاریس از شهرهای گردشگری در جهان میباشد که همه ساله هزاران نفر برای دیدن کردن از آن با تور فرانسه  به این شهر سفر میکنند. در صورتیکه قصد دارید با پرواز خارجی  به این شهر سفر کنید بهتر است ماههایی را انتخاب کنید که در آن آب و هوای این شهر مناسب باشد تا بیشترین استفاده را از سفرتان به این شهر ببرید. در ادامه به بررسی  آب و هوای ماههای مختلف این شهر خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با تور فرانسه و انجام پرواز خارجی و پرواز داخلی به این شهر سفر کردید از سفر خود بیشترین لذت را ببرید.

 

 

جولای

 

در این ماه مهمترین جشنواره برگزار میشود. همه ساله در 14 جولای جشنی برگزار میشود که در بین اهالی شهر پاریس از اهمیت فراوانی برخوردار است و اکثر مردم پاریس در آن شرکت خواهند کرد. در صورتیکه با تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی در این تاریخ به دیدن این شهر در فرانسه رفتید میتوانید نحوه برگزاری این جشن را از نزدیک مشاهده کنید.

 

به مناسبت جشنی که برای بزرگ داشت روز ملی فرانسه برگزار میشود در روزهای 13،14،15 این ماه آتش بازیهایی در سراسر شهر صورت میگیرد که منظره فوقالعاده بوجود خواهند آورد. در این روز رژهای مفصل توسط ارتش این کشور در خیابان شانزه لیزه انجام میشود. برخی از افرادیکه در سایر شهرهای فرانسه سکونت دارند در این روزها با پرواز داخلی به پاریس خواهند آمد تا در این جشن شرکت کنند.

 

 

آگوست

 

 

در این ماه از سال دمای این شهر به بالاترین میزان خود خواهد رسید و بدلیل آب و هوای مناسب گردشگران بسیاری از سراسر جهان با تور فرانسه و با استفاده از پرواز خارجی و پرواز داخلی به این شهر سفر میکنند. در صورتیکه آدم سرمایی هستید بهتر است در این ماه به شهر پاریس سفر کنید.

 

در صورتیکه میخواهید بدور از ازدحام و شلوغی نگاهی به شهر پاریس بیندازید بهترین مکان برای شما میدان رنه ویویانی میباشد. یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر ارن دو لوتس میباشد که برای بازدید از آن نیازی نیست در صف باستید و زمان زیادی را از دست بدهید.

 

در این ماه از سال اگر به این شهر سفر کردید بهتر است اصلا به فکر خرید کردن نباشید زیرا تمامی حراجها به پایان رسیده است در این زمان تمامی کالاها به بالاترین میزان ارزش خود به فروش خواهند رسید. میانگین دما در این ما بین 16 تا 26 درجه سانتیگراد میباشد.

 

 

سپتامبر

 

 

آب و هوای در این ماه از ماه آگوست خنکتر بوده و همین دلیلی است که استفاده از مترو و وسایل نقلیه عمومی و حتی پیادهروی را لذتبخشتر خواهد کرد. در صورتیکه با تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی در این ماه به این شهر سفر کردید میتوانید از دیدن فستیوالهایی که در این ماه برگزار میشود لذت ببرید و در آنها شرکت کنید.

 

این ماه از بهترین ماههای سفر برای افرادی است که به فرهنگ و هنر علاقهمند هستند میباشد. در ایم ماه در شهر پاریس اپرایی که قدمت آن به دو دهه قبل میرسد در فضای باز اجرا میباشد که همه ساله چیزی حدود 800000 نفر برای دیدن آن به این شهر سفر میکنند تا این اجرای زیبا را از نزدیک نظارهگر باشند.

 

هفته مد که در پاریس برگزار میباشد در همین ماه به اجرا در خواهد آمد که به موازات آن مهمانیهای بسیاری برپاخواهد شد که همین موضوع شور ونشاط خاصی به شهر پاریس خواهد بخشید. این ماه از بهترین ماههای سفر به پاریس بوده است و افراد زیادی در این ماه به این منطقه سفر خواهند کرد. میانگین دما در این ماه بین 13 تا 22 درجه خواهد بود.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو