بهترین هتل جهان در بالی




 

بهترین هتل بالی

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با بهترین هتل جهان در بالی

 


بالی یکی از 17 هزار جزیره موجود در اندونزی میباشد که به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان و همچنین آب و هوای مساعد همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی به این منطقه از جهان سفر میکنند. در این منطقه هتلهای بسیاری وجود دارد که گردشگرانی که تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند میتوانند یکی از آنها را برای اقامت خود انتخاب کنند. یک سایت معروف جهانگردی همه ساله نظرسنجیای برای یافتن بهترین هتل را برگزار میکند که افراد میتوانند با شرکت در آن به هتل مورد نظر خود رای دهند.

 

امسال هتل فورسیزون توانست عنوان بهترین هتل را به خود اختصاص دهد. این هتل که درجزیره بالی قرار گرفته است همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تور بالی و انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند. در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد این هتل و جزیره بالی ارائه خواهیم کرد. در صورتیکه قصد دارید به سفری هیجان انگیز و متفاوت بروید میتوانید با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و با انجام پرواز هوایی به این جزیره بروید و لحظاتی باور نکردنی را در این منطقه سپری کنید.

 

بالی از ازیباترین مناطق روی کره زمین میباشد که به بهشت روی زمین نیز شهرت دارد. این جزیره با داشتن سواحل فوقالعاده همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تور بالی و با استفاده از بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند. هتلهای مختلفی در این جزیره وجود دارد که هتل فورسیزون یکی از آنها میباشد که مورد توجه بسیاری از گردشگران خارجی که با انجام پرواز خارجی به این جزیره آمدهاند قرار گرفته است. همانطور که گفته شد این هتل توانست عنوان بهترین هتل از دیدگاه مردم و گردشگران را به خود اختصاص دهد. این هتل از موقعیت مکانی بسیار منحصر بفردی بهره میبرد. علاوهبر این در ساخت این مجموعه از معماری و طراحی ویژهای استفاده شده است. همین معماری منحصر بفرد سبب شده تا گردشگرانی که با بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر میکنند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

 

مراسمی برای افتتاح و معرفی این هتل برگزار شد که در آن بیشترین تاکید برروی آرامش و راحتی مسافرانی بود که با استفاده از بلیط هواپیماو با انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر میکنند و این هتل را برای اقامت خود انتخاب خواهند کرد. در این هتل سعی شده تا مسافرانی که برای سفر به این جزیره سفر میکنند در کنار بازدید از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این منطقه نیز آشنا شوند.

 

به عنوان مثال در کنار رودخانهای که در نزدیکی این هتل قرار گرفته است یک آموزشگاه آشپزی وجود دارد که گردشگران میتوانند از آن استفاده کنند. از دلایلی که سبب شده ایت هتل بسیار خاص و منحصر بفرد به نظر آید قرار گرفتن آن در ارتفاعات یوبود بوده است. این هتل در میان دورودخانه قرار گرفته شده است که چشم اندازی بینظیر به این هتل بخشیدهاند. در ساخت این هتل نیز از طراحی و معماری خاص و منحصربفردی استفاده شده است که با موقعیت مکانی این هتل همخوانی کامل داشته است.

 

برای ورود به این هتل باید از روی یک پل چوبی عبور کنید که همین امر سبب شده تا گردشگرانی که برای اولین بار به این هتل مراجعه میکنند شگفتزده شوند. نکته جالب توجه دیگری که در مورد این هتل وجود دارد حوضچهای است که برروی بام این هتل طراحی و پیادهسازی شده است.  این هتل در دل جنگ قرار دارد و با ورود به آن کاملا از هیایو شهری خارج میشود و به آرامشی باور نکردنی دست پیدا میکنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو