موزه‌های رایگان در تور اروپا (بخش اول)




 

موزه های رایگان اروپا

 

تور اروپا سام سیر

 

موزه‌های رایگان در تور اروپا (بخش اول)

 

قاره اروپا که در نیم‌کره شمالی زمین قرار دارد پس از اقیانوسیه کوچک‌ترین قاره جهان به حساب می‌آید. مساحت اروپا حدودا ۱۰ میلیون کیلومتر مربع می‌باشد که بیش از ۷۳۰ میلیون نفر جمعیت دارد. اروپا با وجود مساحت نسبتا کم، ۱۱ درصد از جمعیت جهان را در خود جای داده است و پس از آسیا، دومین قاره جهان از نظر تراکم جمعیت می‌باشد. پس از خرید بلیط هواپیما وسفر به اروپا یکی از بهترین گزینه‌ها، رفتن به موزه‌های دیدنی در شهرهای مختلف این قاره سبز می‌باشد.

 

 اگر به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما هستید باید توجه داشته باشید که بازدید از بسیاری از این موزه‌های جذاب ممکن است باعث بالا رفتن هزینه‌های سفر شما شود. بدین ترتیب در این مطلب قصد داریم تعدادی از موزه‌های دیدنی اروپا را که رایگان هستند به خریداران بلیط هواپیما معرفی کنیم. بنابراین می‌توانید پس از خرید بلیط ارزان هواپیما با هزینه‌های بسیار کمی در تور اروپا، به موزه‌گردی مشغول شوید.

 

 

موزه بریتانیا در انگلستان

 

برای خریداران بلیط هواپیما باید بگوییم که اروپا دارای موزه‌های بی‌شماری می‌باشد که بسیاری از آن‌ها در شهر لندن واقع شده‌اند. موزه بریتانیا به عنوان موزه اصلی این شهر، شهره خاص و عام است و روزانه صدها گردشگر تور اروپا به منظور بازدید از این موزه به لندن سفر می‌کنند. پس از خرید بلیط ارزان هواپیما به مقصد لندن، می‌توانید در موزه بریتانیا آثار کاوشگران انگلیسی را که در دوره اکتشافات جغرافیایی بدست آمده است را مشاهده کنید.

 

در واقع تعداد این آثار به قدری زیاد است که نمی‌توان تنها در یک روز از همه آن‌ها دیدن کرد. ما به تمامی افرادی که به انگلستان و لندن سفر می‌کنند بازدید از تمامی این آثار را توصیه می‌کنیم. این موزه که در خیابان گریت راسل لندن واقع شده است از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷:۳۰ باز می‌باشد و برای بازدید رایگان از این موزه می‌توانید از شنبه تا سه‌شنبه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۲۰:۳۰ به این موزه زیبا مراجعه کنید.

 

 

موزه پرادو در اسپانیا

 

یکی دیگر از موزه‌های دیدنی تور اروپا، موزه پرادو اسپانیا می‌باشد. این مکان قبل از آنکه تبدیل به موزه شود یک مجموعه سلطنتی بوده که به خاندان سلطنتی تعلق داشته است. خریداران بلیط هواپیما اسپانیا می‌توانند در موزه پرادو آثار هنرهای زیبای اروپا که به صورت مجموعه ای کامل می‌باشد را مشاهده کنند.

 

آثار نقاشانی مانند فرانسیسکو گویا، رافائل سانتسیو و پیتر پال روبنزاشاره از جمله آثار باارزش و زیبایی هستند که نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. ما به خریداران بلیط ارزان هواپیما به مقصد اسپانیا بازدید رایگان از این موزه را پیشنهاد می‌کنیم. بدین منظور گردشگران می‌توانند در روزهای دوشنبه تا شنبه از ساعت ۶ تا ۸ بعدازظهر و همچنین در روزهای یکشنبه از ساعت ۵ تا ۸ بعدازظهر از این موزه دیدن کنند.

 

 

موزه گورکی در روسیه

 

موزه گورکی در واقع یک خانه تاریخی در شهر مسکو روسیه می‌باشد. گردشگران تور اروپا نباید بازدید از این موزه را که در سال ۱۹۰۶ میلادی طراحی شده است و به عمارت ریابوشینسکی معروف می‌باشد را از دست بدهند. فئودور شختل طراح این خانه می‌باشد و این عمارت به عنوان هدیه در سال ۱۹۳۱ به ماکسیم گورکی داده شد و پس از آن به این نام شهرت یافت.

 

پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به مسکو می‌توانید در این عمارت تاریخی زندگی و یادگاری‌های نویسندگان مشهور و بزرگ روس را به تماشا بنشینید. اگر به رمان‌های روسی علاقه‌مند هستید حتما بازدید از این موزه را در برنامه سفر خود بگنجانید. موزه گورکی در خیابان مالایا نیکیتسایا مسکو واقع شده است و در روزهای سه‌شنبه تا یک‌شنبه بین ساعات ۱۱ صبح تا ۵:۳۰ عصر امکان بازدید رایگان از آن وجود دارد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اروپا روی لینک تور اروپا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو