زندگی در کانادا بهتر است یا آمریکا؟




 

زندگی در کانادا و آمریکا

 

بلیط هواپیما کانادا سام سیر

 

زندگی در کانادا بهتر است یا آمریکا؟

 

پرسشی که ذهن بسیاری از خریداران بلیط هواپیما خارجی را به خود مشغول کرده است این است که زندگی در کانادا بهتر است یا آمریکا. در واقع این پرسش به عنوان قدیمی‌ترین بحث در بین این دو ملت وجود داشته و انتخاب را برای خریداران بلیط هواپیما کانادا و بلیط هواپیما آمریکا دشوار ساخته است.

 

 از نظر هر دو کشور کانادا و آمریکا، کشور خودشان مناسب‌ترین مکان برای زندگی است و این دیدگاه را سالیان طولانی حفظ کرده‌اند. برای خریداران بلیط هواپیما خارجی باید بگوییم که هیچ کشوری در حالت کلی درباره تمامی حقوقی که سایر کشورها به مهاجران پیشنهاد می‌دهند خبر ندارد.

 

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم و به مقایسه زندگی در این دو کشور بپردازیم، در نتیجه بهتر است قبل از هر گونه اقدامی برای خرید بلیط هواپیما آمریکا و یا بلیط هواپیما کانادا این مقاله را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید با توجه به شرایط زندگی خود و علایقی که دارید بهترین کشور را برای ادامه زندگی انتخاب کنید.

 

 

تولد نوزاد

 

همانطور که می‌دانید مادر شدن یکی از بهترین هدیه‌های خداوند است. مادر در گذراندن وقت با کودکان و بزرگ شدن آن‌ها نقشی اساسی دارد. در ادامه به مقایسه مزایای تولد نوزاد در کشور کانادا و آمریکا و چگونگی حمایت آن‌ها از تازه مادرها خواهیم پرداخت.

 

 

مزایای تولد نوزاد در کانادا

 

اگر قصد دارید پس از خرید بلیط هواپیما کانادا فرزند خود را در این کشور به دنیا بیاورید باید بدانید که کانادا به تازه مادرها اجازه مرخصی می‌دهد و بسیاری از کارمندها می‌توانند از فوایدی که برای تازه مادرها و والدین در نظر گرفته شده است بهره‌مند شوند. بین ۷۱ تا ۵۲ هفته زمان برای والدین در نظر گرفته شده است.

 

 در این مدت یکی از والدین می‌تواند برای حدود ۱۵ هفته درخواست بیمه داشته باشد. بطور کلی از کل هفته‌ها بیمه‌ها ۵۵ درصد می‌باشند ولی حداکثر واریزی در هفته ۴۸۵ دلار است. علاوه بر این والدین در صورت تمایل می‌توانند وقتی را میان خود تقسیم کنند که موضوع قابل توجهی برای خریداران بلیط هواپیما خارجی محسوب می‌شود.


 

 

مزایای تولد نوزاد در آمریکا

 

از طرفی دیگر با وجود آنکه همسایه شمالی آمریکا دارای قانونی یکپارچه وابسته به زایمان و به نفع والدین می‌باشد، این کشور جدیدا به هیچ یک از منابع وابسته به زایمان تعهدی ندارد و این موضوع ممکن است باعث نگرانی بسیاری از خریداران بلیط هواپیما آمریکا گردد. اما باید بگوییم که خانواده‌ها اجازه دارند طبق قرارداد مرخصی پزشکی به مدت دو هفته برای بیماری‌های سخت و یا تولد نوزاد کار خود را ترک کنند اما در این مدت حقوقی به آن‌ها داده نمی‌شود و مرخصی بدون حقوق به حساب می‌آید.

 

در واقع این ۱۲ هفته مرخصی بدون حقوق تنها وابسته به زایمان نبوده و می توان از آن در قراردادهای مرخصی پزشکی نیز استفاده کرد. خریداران بلیط هواپیما آمریکا باید بدانند که قرارداد مرخصی پزشکی به کارخانه‌های کوچک کمتر از ۵۰ نفر تعلق نمی‌گیرد. برخی از ایالات آمریکا نظیر کالیفرنیا و نیوجرسی فعالیت‌های وابسته به زایمان را شامل بیمه از کارافتادگی می‌دانند و در واقع این انتخاب‌ها فقط به تصمیم هر ایالت بستگی دارد.



نظرتان را بنویسید







منو