نکات مهم برای تجربه‌ی یک سفر لوکس (بخش پنجم)




 

تجربه‌ی یک سفر لوکس

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با نکات مهم برای تجربه‌ی یک سفر لوکس

 

امروزه بسیاری از افراد به سمت زندگی تجملاتی رفته‌اند به همین خاطر اکثر افراد علاقه‌مند هستند که سفر لوکس را تجربه کنند. برای تجربه سفر لوکس یکسری نکات وجود دارد که بهتر است رعایت شود در ادامه با ما همراه باشید تا با سفر لوکس بیشتر آشنا شوید.

 

 

خدمات اضافی در فرودگاه‌ها، نتایج قابل‌توجهی به دنبال دارد

 

 

مشاور سفر در TCS World Travelکه آنا هاولی نام دارد، در این رابطه این‌چنین می‌گوید: یکی از خدماتی که در فرودگاه‌ها به افرادی که با پرواز خارجی یا داخلی به مقصد رسیده‌اند، وجود دارد و موجب راحت‌تر شدن و لوکس شدن سفر شما می‌شود این است که هزینه‌ای بابت فردی که به استقبال شما می‌آید و برای سفر شما را راهنمایی می‌کند، پرداخت کنید.

 

شما می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما پول‌های خود برای هزینه‌های خدمات موجود در فرودگاه مصرف کنید و تا سفر لوکس‌تری داشته باشید.

 

به شما توصیه می‌شود برای اینکه سفر راحت‌تر و لوکس‌تری داشته باشید از خدمات کوچک فرودگاه‌ها استفاده می‌کنید. به عنوان نمونه یکی از خدماتی که به وسیله Isroyal ارائه می‌شود این است که اگر پرواز خارجی یا داخلی دچار اتصالات شود ماشینی می‌آید و شما را به پرواز خارجی یا داخلی بعدی می‌رساند.

 

هزینه‌ی این خدمات لوکس و کوچک چیزی میان 400 الی 500 دلار است؛ اما این هزینه تفاوت زیادی در مقدار راحتی و آسایش سفر شما به وجود می‌آورد.

 

پس سعی کنید با خرید بلیط ارزان هواپیما پول‌های خود را صرف آسایش و راحتی موجود در فرودگاه کنید. البته برخی این‌چنین فکر نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند که در هواپیما راحت‌تر باشند.

 

یکی دیگر از خدمات موجود در فرودگاه‌ها که به نام Luggage Free معروف است و استفاده ی زیادی از آن می‌شود این است که شرکتی بارها و چمدان‌های سفر اتان را به مقصد و از مقصد به خانه می‌رساند. و شما در طول پرواز خارجی یا داخلی نگران حمل آن‌ها نمی‌شوید.

 

با این کار شما سفر راحت تری را تجربه می‌کنید زیرا دیگر لازم نیست چمدان‌های سنگین خود را با خود حمل کنید و یا اینکه نگران این باشید که بارتان گم شود.

 

با خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی، در فرودگاه می‌توانید با پرداخت مقداری پول از این خدمات استفاده کنید.

 

 

 

برای استفاده از خدمات راهنمای خصوصی هزینه کنید

 

یکی دیگر از خدماتی که موجب می‌شود سفر راحتر و لوکس‌تری را تجربه کنید این است که از خدمات خصوصی استفاده کنید. ویژگی‌ای که در خدمات خصوصی است این است که مطابق با برنامه‌های ریزی شخصی خود پیش می‌رود. باوجوداین کار دیگر لازم نیست برنامه‌ی خود را با 40 نفر دیگر هماهنگ کنید.

 

شما به‌جای خرید بلیط گران‌قیمت برای پرواز خارجی یا داخلی از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید ولی در عوض از خدمات رفاهی بیشتر استفاده کنید.    

                      

یکی دیگر از خدمات سفر این است که می‌توانید از راهنمای سفر استفاده کنید. به عنوان مثال هاولی از شرکت TCS World Travel برای مشتریان خود خدمات خاصی دارد. شخصی وجود دارد که مسافران در گشت‌وگذار در مقصد مورد نظر راهنمایی می‌کند و از سردرگمی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

 

همچنین این‌چنین می‌گوید: درست است که هزینه‌ی راهنمای اختصاصی بسیار زیاد است و هزینه‌های سفرتان را بیشتر می‌کند ولی واقعاً موجب ارتقاء سطح سفرتان می‌شود. و همین طور باعث می‌شود که کاملاً با مقصد مورد نظر آشنا شوید، همین طور فرهنگ ها را بیشتر می‌شناسید و علاوه بر این موارد می‌توانید از جاذبه‌هایی دیدن کنید که از چشم همگان دور است و بسیار زیبا هستند.

 

بنابراین با خرید بلیط ارزان هواپیما برای یک پرواز خارجی یا داخلی می‌توانید هزینه‌ی بیشتری برای این خدمات صرف کنید و وقتی با پرواز خارجی به مقصد رسیدید از سفر خود لذت ببرید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو