مکان‌های رهاشده‌ای که به جاذبه گردشگری تبدیل‌شده‌اند (بخش آخر)




 

مکان های رهاشده ی جذاب دنیا

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

مکان‌های رهاشده‌ای که به جاذبه گردشگری تبدیل‌شده‌اند (بخش آخر)

 

حتماً برای شما هم دیدن جاذبه‌های معروف شهر یا کشوری که با خرید بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما به آن سفر کرده‌اید بسیار لذت بخش است. اما یک دسته از گردشگران هستند که با دیدن جذابیت‌های ناشناخته و متروکه حیرت زده می‌شوند و دلشان می‌خواهد ترس و وحشت را در این مکان‌ها تجربه کنند.
 

 

شهربازی Six Flags، نیواورلئان

 

بعد از حادثه‌ی طوفان کاترینا شهربازی Six Flags گرفتار سیل شد و چند هفته باقی ماندن آب در آن باعث خراب شدن این شهربازی شد. این پارک پر است از اسکلت وسایل شهربازی مثل ترن هوایی است. هم‌چنین وجود غرفه‌های متروکه و دلقک‌های بدون سر باعث شدند این شهربازی بسیار وحشتناک به نظر برسد.

 

 

مترو سیتی هال، نیویورک

 

ایستگاه مترو سیتی هال بعد از افتتاح ایستگاه پل بروکلین توسط مسافران نادیده گرفته شد چون آن‌ها سرعت را به سبک ساخت و زیبایی ایستگاه ترجیح می‌دادند به همین دلیل سیتی هال در سال 1940 برای همیشه تعطیل شد. این ایستگاه مترو دقیقاً زیر ساختمان شهرداری قرارگرفته است و امروزه فقط اعضای موزه ترانزیت می‌توانند به دیدن این ایستگاه بروند. البته مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به نیویورک رفته‌اند و می‌خواهند مترو سوار شوند در صورتی که در ایستگاه بروکلین سوار قطار downtown 6 شوند می‌توانند هنگام عبور قطار از آنجا یک نگاه سریع به سیتی هال بیندازند.

 

 

کلیسای سنت جورج، لوکووا، جمهوری چک

 

کلیسای سنت جورج یک کلیسای بسیار قدیمی است که در طول این سال‌های زیاد به مراتب دچار آتش‌سوزی شده است. این حوادث باعث تخریب کلیسا شد و در نهایت در سال 1968 سقف آن در یک مراسم خاکسپاری فرو ریخت. بعد از این اتفاق مردم دیگر به این کلیسا نیامدند چون اعتقاد داشتند که این کلیسا روح دارد. بعد از متروکه شدن این کلیسا توسط دزدان آسیب دید اما در سال 2012 یک دانشجوی هنر با خلاقیتی که داشت باعث شد گردشگران زیادی که با خرید بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما به چک سفر می‌کنند از این کلیسا نیز دیدن کنند. این دانشجوی خلاق مجسمه‌هایی شبیه به روح را که در حال تعظیم هستند در ردیف‌های جلویی صندلی‌های کلیسا قرار دارد و باعث شد افراد زیادی برای عکاسی از کلیسای ارواح به آنجا بیایند.

 

 

شهر Bodie، کالیفرنیا

 

بین دهه‌ی 1870 تا 1880 در گوشه کناره‌های تپه‌هایی که در اطراف دریاچه مونو قرار داشتند طلا پیدا شد و باعث شد شهر Bodie جمعیتی 10 هزار نفری پیدا کند. اما اکنون این شهر به یک پارک تاریخی ایالتی تبدیل‌شده است که گردشگران با خرید بلیط هواپیما یا پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما از شهرهای مختلف به دیدن آن می‌آیند (همه چیز درباره ی بلیط ارزان هواپیما). هم‌چنین یک سری از قسمت‌های آن که تخریب شده به همان شکل حفظ شده است.

 

 

دهکده المپیک سارایوو، بوسنی و هرزگوین

 

در سال 1984 سارایوو به خاطر زیبایی‌ها و امکاناتی که برای اسکی داشت مورد علاقه‌ی بسیاری قرار گرفت و همان سال نیز المپیک زمستانی در این کشور برگزار شد اما بعد از وقوع جنگ بالکان این زیبایی‌ها آسیب زیادی دید و باعث شد دهکده المپیک پر از تله سیژهای قدیمی، هتل‌های متروکه و پیست اسکی پر از علف هرز شود. با اینکه در حال حاضر هتل آپارتمان‌های جدیدی در این منطقه در حال ساخت هستند اما خیلی از امکانات ورزشی آن مثل سورتمه ای که پر از گرافیتی است همان‌گونه باقی مانده است. در سال 2010 در یکی از محل‌های اصلی این دهکده بالابر اسکی به ارزش 12.7 میلیون نصب و افتتاح شد. به دلیل ارزان بودن اسکی در این منطقه نسبت به مناطق دیگر خیلی‌ها با خرید بلیط هواپیما و یا پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما به این دهکده می‌روند تا لذت اسکی در کوه‌های آلپ را تجربه کنند.

 

 

پایگاه زیردریایی بالاکلاوا، کریمه

 

این پایگاه زیردریایی از 56 متر بتن ساخته شده که در زمان جنگ سرد خیلی از سلاح‌های وحشتناک و تخریب‌کننده را در تونل‌های خود جای داده بود. این تونل‌ها اکنون کاملاً خالی است و این پایگاه در سال 1993 به طور کل تعطیل و متروکه شد. بازدیدکنندگانی که به دیدن این مکان رمزآلود علاقه دارند می‌توانند با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما از آن دیدن کنند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو