آشنایی با انواع تورهای اتوبوسی در رم ایتالیا (بخش اول)




 

تورهای اتوبوسی ایتالیا 

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی با انواع تورهای اتوبوسی در رم ایتالیا (بخش اول)

 


رم از شهرهای کهن و بزرگ موجود در ایتالیا میباشد که دارای جاذبههای گردشگری فراوانی است و همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا به دیدن این شهر کهنسال خواهند رفت. در صورتیکه با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به دیدن این شهر زیبا سفر کردید میتوانید برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر از تورهای اتوبوسی که در این منطقه وجود دارد استفاده کنید.

 

همانطور که گفته شد در این شهر آثار گردشگری و تاریخی بسیاری وجود دارد که برای دیدن آنها همه ساله هزاران نفر با تور ایتالیا و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند و با استفاده از تورهای اتوبوسی که در این شهر برای گردشگران بوجود آمده است به دیدن این آثار گردشگری خواهند رفت.

 

در ادامه به معرفی بهترین و مشهورترین تورهای اتوبوسی موجود در این شهر خواهیم پرداخت که در صورت سفر به این شهر با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

در میان تمامی تورهای اتوبوسی که در رم برگزار میشوند 5 تور میباشد که در آنها از اتوبوسهای دو طبقه استفاده شده است و با استفاده از آنها مسافرانی که با تور ایتالیا و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند را به دیدن جاذبههای گردشگری این منطقه خواهند برد. بیشترین تورهایی که با این نام در این شهر برگزار خواهند شد همگی در روز فعالیت میکنند و از کنار بسیاری از آثار گردشگری موجود در این شهر عبور خواهند کرد.

 

علاوهبر تورهایی که در روز برگزار میشود تورهای شبانه نیز در این شهر برگزار میشود که با استفاده از آنها میتوانید زیبایی این شهر را در شب هنگام نیز نظارهگر باشید. همه ساله افراد زیادی که با بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند با استفاده از این تورهای اتوبوسی به دیدن آثار گردشگری موجود در این شهر خواهند رفت.

 

در ادامه به برخی از جاذبههایی که میتوانید در صورت استفاده از این نوع تورها از آنها بازدید کنید اشاره خواهیم کرد. خیابان مارسالا، باسیلیکای سانتا ماریا ماجوره، کلوسئوم و رم باستان، سیرکو ماکسیمو، پیازا ونیزیا و پانتئون، شهر واتیکان، فوارههای تروی و میدان باربرینی از مکانهای گردشگری موجود در این شهر است که با استفاده از تورهای اتوبوسی موجود در این شهر در صورت سفر به این شهر با بیط هواپیماو با انجام پرواز خارجی میتوانید از آنها دیدن کنید.

 

در روزهای تعطیل افراد زیادی به دیدن فوارههای تروی و میدان باریرینی خواهند رفت که به همین دلیل این مکانها بسیار شلوغ خواهند شد از اینرو اتوبوسها در این دو ایستگاه توقف نخواهند داشت و باید برای دیدن این مکانها حدود 15 دقیقه پیادهروی کنید.

 

 

تور اتوبوسی پانورامیک

 

این تور یکی از تورهای اتوبوسی میباشد که در سفر خود به این شهر با استفاده از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی برای دیدن آثار تاریخی و گردشگری موجود در این شهر میتوانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این تور میتوانید به دیدن آثار گردشگری مهم موجود در این شهر رم بروید در مجموع این تور اتوبوسی در 9 ایستگاه توقف خواهد کرد. این اتوبوس از اولین ایستگاه در ساعت 9 صبح شروع به حرکت خواهد کرد و آخرین توری که توسط این اتوبوس انجام میشود در ساعت 6:30 بعد از ظهر به اتمام خواهد رسید.

 

برای استفاده از این نوع تور میتوانید از بلیطهای یک روزه  و دو روزهای که ارائه میشود استفاده کنید. این بلیطها به شکل الکترونیکی نیز در اختیار گردشگران قرار داده میشود که افراد میتوانند از آنها استفاده کنند. زمان تقریبی رسیدن این اتوبوس به ایستگاهها بین 10 دقیقه تا 20 دقیقه میباشد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو