معرفی بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو(بخش دوم)




 

معرفی بهترین هتل‎های سائوپائولو

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو
 

 

سائوپائولو یکی از شهرهای کشور برزیل میباشد که به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور برزیل به این شهر سفر میکنند و از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر دیدن به عمل خواهند آورد. در این شهر هتلهای بسیاری وجود دارد که افراد در صورت سفر به این شهر با استفاده از تور برزیل و با خرید بلیط هواپیما میتوانند یکی از این هتلها را با توجه به بودجهای که برای سفر خود در نظر گرفتهاند برای اقامت خود انتخاب کنند. در ادامه به معرفی برخی لز بهترین هتلهای 5 ستاره موجود در این شهر خواهیم پرداخت که بیشترین مسافرانی که با تور برزیل و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند برای اقامت این هتلها را انتخاب میکنند.

 

 

هتل 5 ستاره گرند حیات سائوپائولو

 

این هتل که در منطقه itaim bibi در این شهر قرار گرفته است از بهترین هتلهای 5 ستاره موجود در این شهر میباشد که همه ساله افراد زیادی در طول سفر خود با تور برزیل این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند. از مزیتهای این هتل نسبت به دیگر هتلها میتوان به نزدیک بودن این هتل به بیشتر جاذبههای گردگشری موجود در این شهر اشاره کرد.

برای مشاهده ی قیمت تور برزیل می توانید وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

در صورتیکه با تور برزیل و با خرید بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کردید پیشنهاد میشود که از این هتل برای اقامت خود در طول این سفر بهره ببرید.

 

در این هتل پذیرش به شکل 24 ساعته و شبانه روزی انجام میشود. مسافرانی که به این هتل بای اقامت خود مراجعه میکنند میتوانند از دستگاه atm و انبار چمدانی که در این هتل قرار گرفته شده است نیز استفاده کنند. برای ورود و خروج دراین هتل هیچ گونه معطلی نخواهید داشت و این فرآیند به شکل اکسپرس و یا خصوصی انجام میشود.

 

همین موضوع دلیلی است که افراد زیادی که با خرید بلیط هواپیما و یا با بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. در این هتل برای مسافران راهنماهای گردشگری نیز قرار داده شده است که مسافران میتوانند از اطلاعاتی که این افراد در اختیار آنها قرار میدهند استفاده کنند.

 

مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به شهر سائوپائولو سفر کردهاند و این هتل را برای اقامت خود برگزیدهاند میتوانند از خدماتی که توسط این هتل ارائه میشود بهرهمند شوند. در این هتل مسافران میتوانند از اینترنت بیسیم پرسرعت استفاده کنند. این اینترنت تمامی نواحی هتل از اتاقها گرفته تا لابی و رستوران هتل را پوشش میدهد.

 

برای مشاهده ی قیمت تور برزیل می توانید وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

 

در این هتل انواع خدمات خشکشویی و اتوشویی به مسافران ارائه خواهد شد که برای استفاده از این خدمات مسافران باید هزینه مجزا پرداخت کنند. در این هتل ترانسفر فرودگاهی و بازدید از جاذبههای گردشگری موجود در شهر با پرداخت هزینه اضافی در اختیار مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند قرار داده شده است.

 

علاوهبر خدماتی که در این هتل ارائه میشود مسافران میتوانند از فروشگاههایی که در این هتل قرار گرفته شده است نیز استفاده کنند. در این هتل برای رفت و آمد در بین طبقات میتوانید از آسانسوری که در این هتل قرار گرفته شده است استفاده کنید. در این هتل خدماتی به افراد کمتوان و ناتوان نیز ارائه خواهد شد و این فراد میتوانند از آنها بهرهمند شوند. کارکنانی که در این هتل مشغول به فهالیت هستند به زبانهای پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط کامل دارند و مسافران میتوانند با استفاده از هریک از این زبانها به برقراری ارتباط با این کارکنان در این هتل 5 ستاره بپردازند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو