جاذبه‌های برتر استرالیا (بخش پنجم)




 

جاذبه‌های برتر استرالیا

 

تور استرالیا سام سیر

 

جاذبه‌های برتر استرالیا (بخش پنجم)

 

یکی از منابع اصلی درآمد استرالیا جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌باشد. استرالیا کشوری وسیع است که کمی از ایالت متحده کوچکتر می‌باشد اما دارای جمعیتی برابر با ایالت نیویورک است. اگر با تور استرالیا به این کشور سفر کنید با سرزمین وسیعی که میزبان عجیب‌ترین مخلوقات و مکان‌ها در دنیا است روبه‌رو خواهید شد.جاذبه‌های گردشگری استرالیا آنقدر زیاد است که با یک بار خرید بلیط خارجی این کشور نمی‌توان از همه آن‌ها دیدن کرد. ممکن است برخی از جاذبه‌های تور استرالیا شناخته شده نباشند اما بطور قطع بسیار باشکوه و بیاد ماندنی هستند. در ادامه با تعدادی از جاذبه‌های این کشور آشنا خواهید شد، در نتیجه اگر قصد خرید بلیط هواپیما استرالیا را دارید با ما همراه باشید.

 

 

رودخانه‌های‌  Tully and Barron

 

  ما به خریداران بلیط خارجی استرالیا که علاقه‌مند به ورزش‌های آبی هستند بازدید از رودخانه‌های Tully و Barron را پیشنهاد می‌کنیم. رفتینگ در این رودخانه‌ها و تجربه قایق‌های سرعتی یکی از جاذبه‌های تور استرالیا در این منطقه به حساب می‌آید. تقریبا برای این رفتینگ باید ۵ ساعت زمان بگذارید،علاوه بر این تور رفتینگ برای کودکان و بزرگسالان کاملا مناسب است و با خرید بلیط هواپیما می‌توان در تمامی طول سال از این ورزش آبی لذت برد. با توجه به اینکه هر دو رودخانه برای رفتینگ مناسب است شما می‌توانید با استفاده از راهنمایی مربیان حرفه‌ای در این زمینه، بدون داشتن تجربه قبلی به این ورزش هیجان‌انگیز بپردازید. خریداران بلیط خارجی استرالیا بهتر است یک روز کامل را همراه با حوله و لباس گرم برای این تور کنار بگذارند.

 

 

مسیر بیادماندنی راه‌ آهن Kurunda

 

بین Cairns تا Kurunda راه آهنی کشیده شده است که در مسیر خود از دامنه کوهستان‌های Macalister عبور می‌کند. این مسیر علاوه بر اینکه یکی از جاذبه‌های تور استرالیا به حساب می‌آید، به عنوان یک راه ارتباطی معمول نیز از آن استفاده می‌گردد و در تمامی روزهای سال بجز روز کریسمس فعال است. خریداران بلیط خارجی از آژانس هواپیمایی سام سیر یا سایر آژانس ها پس از سفر به استرالیا می‌توانند یک سفر دو ساعته با مسیری پر از فراز و نشیب را تجربه کنند و در طول سفر از دیدن جنگل‌های گرمسیری و سایر مناطق رویایی لذت ببرند. علاوه بر این هنگام توقف قطار نیز می‌توان به عکاسی مشغول شد و با تماشای آبشار Barron و مناظر زیبا، خاطراتی بیاد ماندنی را ثبت کرد.

 

آبشار Stoney Creek  نیز تنها چند متر از خط آهن فاصله دارد و ما خرید بلیط هواپیما استرالیا و بازدید از این منطقه را به تمامی دوستداران طبیعیت پیشنهاد می‌کنیم. از دیگر جاذبه‌های تور استرالیا در این منطقه می‌توان به یک مرکز اطلاعات، فروشگاه کادوفروشی و باغ‌وحش اشاره کرد که می‌توان در آنجا به کانگروها غذا داد و با کوآلاها بازی کرد. یک روز زمان برای بازدید از راه آهن و شهر کافی است.

 

 

تور Queenstown Winery

 

یک ایده خوب برای خریداران بلیط خارجی استرالیا شرکت در تور نیم روزه Queenstown است. با این تور می‌توانید از کارخانه شراب سازی و غار شراب زیرزمینی دیدن کنید. اگر پس از خرید بلیط هواپیما استرالیا قصد بازدید از این مکان را دارید باید بدانید که زمان برگزاری این تور معمولا بعد از ظهرها است و با پرداخت اندکی هزینه بیشتر، می‌توانید مرکز آبجوسازی را نیز به لیست بازدیدهای خود اضافه کنید. دلیل علاقه خریداران بلیط خارجی به این تور این است که هر کدام از تاکستان‌ها، برخی از شراب‌ها را در کنار تنقلات سرو می‌کنند و هیچ کسی در این تور گرسنه نخواهد ماند. این تور که دارای راهنمایان بسیار مجرب و پراطلاعی در زمینه شراب‌ها می‌باشد، برای کودکان مناسب نیست.

 

 

باغ گیاه شناسی سلطنتی

 

این باغ در سال ۱۸۴۶ در ملبورن تاسیس شد. این باغ از درخت‌ها، باغچه‌ها دیدنی و برکه‌هایی در جوار رودخانه، پوشیده شده است. یکی از دلایل خرید بلیط هواپیما ملبورن بازدید از این باغ با بیش از ۵۰۰۰۰ گیاه مختلف در ۸۵۰۰ گونه می باشد، علاوه بر این جامع‌ترین مجموعه جلبک‌ها و قارچ‌ها را نیز می‌توان در این پارک پیدا کرد. کل روز را در این باغ بگذرانید و برای تهیه ناهار از کافه تریا موجود در این باغ استفاده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری استرالیا روی لینک تور استرالیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو