نکات مهم برای تجربه‌ی یک سفر لوکس (بخش ششم)




 

تجربه‌ی یک سفر لوکس

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با نکات مهم برای تجربه‌ی یک سفر لوکس

 

 

یکسری نکات برای انجام سفر لوکس وجود دارد تا افرادی که قصد دارند سفر لوکس را تجربه کنند، با رعایت آن‌ها سفر خوبی را تجربه کنند.

 

یکی از مواردی که سفر را لوکس می‌کند این است که خدمات و امکانات سفر بیشتر شود بنابراین شما می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما برای یک پرواز داخلی یا خارجی، پول‌های خود برای خدمات موجود در فرودگاه خرج کنید تا سفر راحت‌تری داشته باشید.

 

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید با در نظر گرفتن آن راحت‌تر سفر کنید، فصل سفر است. شما با انتخاب فصل‌های کم مسافر می‌توانید بهتر سفر کنید.

 

مدیرعامل TCS که نامش الیزابت نلسون است؛ در این خصوص این‌گونه می‌گوید: این موضوع باعث می‌شود تا مقصدهای پرجمعیت و شلوغ دیگر ترسناک نیست.

 

شما می‌توانید در فصل‌های کم مسافر برای مقصدهای شلوغ بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید و با یک پرواز داخلی یا خارجی خود را به مقصد موردنظر برسانید و از سفر خود لذت ببرید.

 

او در ادامه این‌گونه می‌گوید که می‌توانید برای سفر به مقصدهایی مثل هند این روش بسیار مؤثر است. در هند به دلیل ازدحام جمعیت همیشه ترافیک سنگین وجود دارد علاوه بر ترافیک به دلیل متفاوت بودن زبان آن‌ها گشت و گزار در آن بسیار سخت دشوار است.

 

بنابراین وقتی شما در فصل‌های ارزان به این مقصد سفر کنید، به دلیل کم بودن هزینه بلیط ارزان هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی به مقصد هند در این فصل، شما می‌توانید هزینه بیشتری برای خدمات موجود صرف کنید. پس با خیال راحت با استفاده از خدمات رانند اختصاصی می‌توانید تمام شهر را بدون نگرانی برگردید.

 

 

 

در استخدام راننده خصوصی صرفه‌جویی کنید

 

راننده شخصی در سفر

 

شخصی به اسم کتی سودیکیس که 50 سال است که درزمینهٔ مشاور سفر فعالیت می‌کند. این شخص مادر جیسون سودیکیس بازیگر هالیوودی نیز است.  او در این رابطه این‌گونه می‌گوید که درست است بودن یک راهنما و راننده شخصی در طول سفر به دیدن مکان‌های جدید خیلی کمک می‌کند ولی نسبت به هزینه‌ای که صرف این خدمات می‌شود بسیار زیاد است و ارزش ندارد.

 

بنابراین بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی، به فکر صرفه جویی در یکسری از موارد باشید.

 

بردلی نیز این سخن سودیکس را تایید می‌کند و به افرادی که می‌خواهند در مصرف هزینه‌ها در سفر لوکس صرفه‌جویی کنند می‌گوید بهتر است در این مورد صرفه‌جویی کنند و به‌جای استخدام راننده شخصی از هتل‌های مرکز شهر استفاده کنند.

 

این افراد علاوه بر هتل‌های مرکز شهر می‌توانند از هتل‌های ساحلی که بسیار جذاب و زیبا هستند استفاده کنید تا به جاذبه‌های ساحلی نزدیک باشند و پیاده به آنجا بروند. او در ادامه نیز این‌گونه می‌گوید: ما مسافرانی زیادی داریم که اصرار دارند در مرکز شهر هتل رزرو کنند تا برای رفتن به جاذبه‌های گردشگری مجبور نباشند مسافت طولانی‌ای را طی کنند.

 

بنابراین اگر قصد دارید در این زمینه صرفه‌جویی کنید بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی مقصد موردنظر، اقدام به رزرو هتل در مرکز شهر کنید.

 

هاولی نیز در این زمینه این‌گونه می‌گوید که اگر قصد دارید از راننده شخصی استفاده کنید بهتر است در روزهای اول سفر این کار را انجام دهید تا با مکان‌های جدید بیشتر آشنا شوید. با این کار شما در روزهای بعدی سفر می‌توانید راحت‌تر به مکان‌های دیدنی بروید زیرا تقریباً با محیط جدید آشنا شده‌اید و می‌توانید از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کنید.

 

با این کار می‌توانید با فرهنگ مردم مقصد موردنظر نیز بیشتر آشنا شوید.

 

پس اگر قصد دارید در سفر لوکس نیز کمی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید بهتر است از با خرید بلیط ارزان هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی موردنظر و همین‌طور استخدام راننده شخصی فقط برای روز اول سفر استفاده کنید تا هم هزینه‌ها کمتر شود و هم سفر راحتی را تجربه کرده باشید.

 

برای خرید بلیط ارزان هواپیما می توانید به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.



نظرتان را بنویسید







منو