استفاده از تلفن همراه در طول پرواز ممکن است به‌زودی اتفاق بیافتد. ( بخش دوم)




 

استفاده از موبایل در طول پرواز

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با اتفاقاتی که ممکن است در طول پرواز بر اثر استفاده از تلفن همراه بیافتد

 

 

مهمانداران در خصوص تماس تلفنی در طول پرواز داخلی یا خارجی می‌گویند که صدای بلند مسافرانی که در حال تلفن حرف زدن هستند قطعاً آرامش مسافرانی که خرید بلیط هواپیما انجام داده‌اند و می‌خواهند در طول پرواز استراحت کنند، به هم می‌ریزد و موجب عصبانیت و درنهایت بحث و جدال و دعوا می‌شود.

 

کاساندرا میشل براون که جزو مهمانداران فرانتیر ایرلاینز در این خصوص می‌گوید: اگر مسافران در طول پرواز داخلی یا خارجی مشغول به حرف زدن باشند در وضعیت اضطراری نمی‌توانند عکس‌العمل به موقع از خود نشان دهند. همچنین در ادامه می‌گوید:

 

کار ما مهمانداران در شرایط اضطراری این است که همه‌ی مسافران را در عرض 90 ثانیه یا کمتر از هواپیما خارج کنیم، بااین‌حال اگر شما جزو یکی از مسافران من باشید و جدا از اینکه آدمی هستید که در یک زمان می‌توانید چند کار انجام دهید، نمی‌توانید تمام نکاتی که من و دیگر همکارانم در رابطه با خروج از هواپیما گفتیم را رعایت کنید، زیرا که تمرکز اصلی شما بر تماس تلفنی اتان است.

 

 

سفر هوایی

 

مسافران و همچنین کارشناسان در رابطه با تماس تلفنی در طول پرواز داخلی یا خارجی نظرات متفاوتی دارند. بیشتر مسافران دقیقاً مثل مهمانداران معتقدند که تماس تلفنی در طول پرواز موجب ایجاد هرج‌ومرج می‌شود و باعث صلب آرامش می‌شود. هنری هارت ولت نیز با این عقیده موافق است و می‌گوید: طبق تحقیقاتی که شرکت من در این زمینه داشته است، تنها 5 درصد از مسافران با تماس تلفنی در طول پرواز داخلی یا خارجی در آمریکا موافق بودند. او همچنین می‌گوید:

 

به‌هیچ‌وجه دلم نمی‌خواهد که مکالمه‌ی شخصی فرد دیگری را گوش دهم زیرا به اندازه ی کافی شنیدن مکالمه‌ی دیگران در اتوبوس‌ها و لاوی های هتل را تحمل می کینم و واقعاً گوش دادن اجباری به مکالمه‌ی دیگران در ارتفاعاتی که راه فراری وجود ندارد و باید شرایط را تحمل کرد، کار بسیار زجرآوری است.

 

قطعاً افرادی که اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده‌اند و قرار است با هواپیما سفر کنند، نمی‌توانند این شرایط را تحمل کنند.

 

دیگر مسافران نیز نگران حریم خصوصی خود هستند، زیرا همه‌ی مسافران حتی مسافران فرست کلاس بایستی مدت زمانی بر روی صندلی‌های به هم چسبیده بنشینند. البته ناگفته نماند که مسافرانی که برای کار سفر می‌کنند درباره این قضیه نظر کاربردی‌تری دارند. پل فروگ که مشاور یک شرکت خصوصی است و 40 هفته در سال را مشغول سفر است می‌گوید:

 

من روزی را می‌بینم که تماس تلفنی در هواپیما می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

 

او در ادامه این‌گونه می‌گوید:

 

در شرایط اضطراری کاری در طول پرواز داخلی یا خارجی، اگر بتوان از طریق تماس تلفنی به همکاران اطلاع داد خیلی اتفاق خوبی است. یا حتی در وضعیت‌هایی که لازم است با همکار خود مشورت کنی و دادن پیام و ایمیل کارساز نیست، تماس تلفنی بسیار مفید است.

 

بنابراین مسافرانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما برای سفر کاری کرده‌اند، با تماس تلفنی در هواپیما موافق هستند.

 

پل فروگ یک طرح مؤثری در رابطه با تماس تلفنی در طول پرواز داخلی یا خارجی را به ایرلاین ها پیشنهاد می‌کند که تقریباً همه راضی باشند. این طرح این‌گونه است: می‌توانند در هواپیما بخشی را برای مسافرانی که تمایل به برقرار کردن تماس تلفنی دارند اختصاص دهند و همین‌طور بخشی را برای مسافرانی که نمی‌خواهند در طول پرواز تماس تلفنی داشته باشند و علاوه بر آن می‌خواهند استراحت کند اختصاص داده شود تا همه‌ی مسافرانی که خرید بلیط هواپیما انجام داده‌اند از پرواز داخلی یا خارجی خود راضی باشند.

 

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

با انجام این کار همه‌ی افراد در هنگام خرید بلیط هواپیما اعلام می‌کنند که قصد استفاده از تماس تلفنی را دارند یا می‌خواهند در طول پرواز با آرامش بیشتر استراحت کنند.

 

البته ناگفته نماند که قیمت خرید بلیط هواپیما برای افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما برای بخش تماس تلفنی دارند نباید گران‌تر باشد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو