تجربه‌ی یک سفر رویایی با اقامت در هتل‌های دور افتاده (بخش آخر)




 

اقامت در هتل‌های دور افتاده

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

تجربه‌ی یک سفر رویایی با اقامت در هتل‌های دور افتاده (بخش آخر)

 

همه‌ی انسان‌ها گاهی اوقات نیاز دارند تا از تمام مشغله‌های زندگی و شلوغی شهر دور باشند تا برای چند روز آرامش را به جسم و ذهن خود بازگردانند. به همین منظور در مناطقی که دور افتاده و بکر هستند هتل‌هایی ساخته شده تا کسانی که دوست دارند از یک محیط آرام لذت ببرند در این هتل‌ها اقامت کنند و از طبیعت بکر و دست نخورده لذت ببرند. این افراد با گرفتن بلیط هواپیما و داشتن یک پرواز خارجی یا داخلی، بلیط قطار و یا با وسیله نقلیه شخصی به این مکان‌ها سفر می‌کنند. با ما همراه باشید تا با هتل‌های بیشتری آشنا شوید.

 

 

اقامتگاه Ultima Thule Lodge، انکوریج، آلاسکا، آمریکا

 

رنگل سن الیاس بزرگترین منطقه‌ی تحت حفاظت و پارک ملی آمریکا است که 53 هزار کیلومترمربع وسعت دارد. در این پارک ملی که در آلاسکا قرار دارد یک اقامتگاه وجود دارد که همه‌ی افراد می‌توانند برای اقامت در آنجا اتاق رزرو کنند. جالب است بدانید این پارک یک چشم‌انداز بی‌نظیر دارد و همچنین هیچ ماشین و جاده‌ای در این پارک وجود ندارد. در این منطقه خرس‌های زیادی به رنگ سیاه و قهوه‌ای زندگی می‌کنند که وقتی در هتل هستید احتمالاً می‌توانید آن‌ها را در که در اطراف هتل می‌چرخند ببینید.

 

اگر می‌خواهید در تابستان بلیط هواپیما گرفته و به این منطقه برای اقامت بروید باید بدانید با تعداد زیادی پشه مواجه خواهید شد. نزدیک ترین منطقه‌ی مسکونی به این پارک دهکده‌ای به نام چیتینا است که 150 کیلومتر آن هم با هواپیما از آنجا فاصله دارد به همین دلیل زمانی که با پرواز خارجی ارزان خود را برای اقامت بی‌نظیر به این منطقه می‌رسانید می‌توانید شب‌ها از سکوت مطلق این پارک لذت ببرید.

 

 

هتل Fogo Island Inn، جزیره فوگو، نیوفاندلند، کانادا

 

برای رفتن به جزیره فوگو فقط دو راه دارید اول اینکه ابتدا بلیط هواپیما بخرید و با پرواز خارجی یا داخلی خود را به نیوفاندلند برسانید و سپس از آنجا با هلیکوپتر خود را به جزیره فوگو برسانید. دومین راه این است که به جای هلیکوپتر با کشتی این مسیر را طی کنید. جمعیت این جزیره 2500 نفر است که یا انگلیسی هستند یا ایرلندی. در این جزیره گوزن‌های شمالی را خواهید دید که به راحتی پرسه می‌زنند و کسی با آن‌ها کاری ندارد.

 

جالب است بدانید در این جزیره هشداری به نام خرس قطبی وجود دارد که ممکن است در طول زمستان این هشدار به صدا دربیاید. برای اقامت مسافرانی که مشتاق به دیدن این جزیره هستند و با پرواز خارجی یا داخلی خود را به این جزیره می‌رسانند هتلی برای اقامت با نام Fogo Island Inn وجود دارد که یک اقامت رویایی را برای مسافران رقم می‌زند. شعار این هتل «دورتر از دور» است.

 

 

اقامتگاه Estancia Cerro Guido، پاتاگونیا، شیلی

 

اگر از آن دسته کسانی باشید که عاشق سفر و رفتن به طبیعت هستند حتماً اسم پارک ملی تورس دل پاین که در شیلی قرار دارد به گوشتان خورده است. این پارک که در سطح جهانی معروف شده است همیشه پر از گردشگران مختلفی است که با گرفتن بلیط هواپیما و داشتن یک پرواز خارجی از کشورهای مختلف برای سفر به آنجا آمده‌اند. در این منطقه پر از ماشین‌های اجاره‌ای کوهنوردان و دوچرخه‌سواران است. افرادی که به ماجراجویی علاقه‌ی زیادی دارند معمولاً مسیر W را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنند. اگر می‌خواهید یک اقامت رویایی و شگفت‌انگیز را در این منطقه تجربه کنید به اقامتگاه توریستی Estancia Cerro Guido بروید تا نهایت لذت را از طبیعت ببرید.

 

 

کمپ Jalman Meadows ger، مغولستان

 

در مغولستان یک پارک حفاظت شده وجود دارد که فاصله‌ی آن از پایتخت ای کشور چهار ساعت با ماشین است. این پارک که سه برابر بزرگتر از پارک یلواستون آمریکاست Khan Khentii نام دارد. در کنار رودخانه‌ی بسیار زیبای تول یک کمپ به نام Jalman Meadows ger وجود دارد که همه‌ی گردشگرانی که با گرفتن بلیط هواپیما و سپری کردن پرواز خارجی به این منطقه رفته‌اند می‌توانند برای لذت بردن از طبیعت زیبای این پارک در خانه‌های این کمپ اقامت داشته باشند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو