معایب و مشکلات زندگی در اسپانیا




 

مشکلات زندگی در اسپانیا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با معایب و مشکلات زندگی در اسپانیا

 

 

آشنایی با شرایط زندگی در هر کشوری قبل از مهاجرت امری ضروری تلقی می‌شود. بسیاری از افراد با خرید بلیط خارجی به کشورهای مختلف سفر کرده و به مقایسه شرایط زندگی در مکان‌های مختلف می‌پردازند.

 

 شاید بتوان گفت خرید بلیط ارزان هواپیما موقعیت مناسبی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا با سفر به نقاط مختلف دنیا علاوه بر آشنایی با مردم و فرهنگ ملل مختلف بتوانیم بهترین مکان را برای مهاجرت انتخاب کرد. تور اسپانیا نیز به عنوان یک تور پرطرفدار می‌تواند تجربیات زیادی را در اختیار گردشگران قرار دهد.

 

 در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در مورد شرایط زندگی در اسپانیا در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر یکی از خریداران بلیط خارجی این کشور هستید و یا قصد خرید تور اسپانیا را دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید. علاوه بر این می‌توانید با نحوه خرید بلیط ارزان هواپیما نیز در سایر مقالات آشنایی پیدا کنید.

 

 

شرایط و وضعیت بهداشت و درمان در اسپانیا

 

 

گردشگران تور اسپانیا باید بدانند که وضعیت بهداشت و درمان در این کشور مناسب است و تقریبا نزدیک به استانداردهای کشورهای مدرن اروپایی می‌باشد. اما برای افراد سالخورده‌ای که پس از خرید بلیط خارجی قصد اقامت در اسپانیا را دارند شرایط زندگی کمی متفاوت است.

 

 در واقع این کشور برخلاف سایر کشورهای اروپایی تقریبا از هیچ سیستمی جهت پشتیبانی از افراد سالخورده برخوردار نیست. استدلال در اسپانیا به این گونه است که افراد سالخورده باید به وسیله بستگان خود مورد مراقبت قرار گیرند.

 

موضوع دیگری که باعث تعجب بسیاری از خریداران بلیط ارزان هواپیما شده است موضوع کار کردن در اسپانیا بدون قرارداد و بیمه است. در واقع می‌توان گفت که شما حق استفاده از پزشک رایگان را ندارید، در نتیجه این موضوع زندگی شما را در معرض خطر قرار خواهد داد.

 

 البته می‌توان برای بیمه‌های خصوصی شخصا اقدام کرد و از مشاورین مختلف در این زمینه کمک گرفت.

 

 

کافی نبودن دستمزدها برای قشر متوسط جامعه

 

اگر با تور اسپانیا به این کشور سفر کرده باشید متوجه خواهید شد که شرایط زندگی در اسپانیا از نظر اقتصادی با سایر کشورهای اروپایی کاملا متفاوت است. بزرگ‌ترین نقطه ضعف این کشور دستمزد پایین آن نسبت به کشورهای آلمان، فرانسه و... است با وجود آنکه هزینه‌های زندگی در اسپانیا بسیار کم است.

 

 شاید برای خریداران بلیط خارجی اسپانیا جالب باشد که از زمان ورود واحد پولی یورو هزینه نیز افزایش پیدا کرده است و مانند گذشته نیست.

 

 

تبعیض نژادی

 

گردشگران تور اسپانیا همواره از خون گرمی و مهربانی مردم این کشور شنیده‌اند اما با این وجود تعداد زیادی از مردمان اسپانیا از به دنبال گشتن موقعیت شغلی آن هم پا به پای آن‌ها خوششان نمی‌آید و سعی می‌کنند موقعیت را به نفع خودشان تغییر دهند.

 

در نتیجه مردم این کشور از این نظر با کشورهای مترقی‌تر و پیشرفته‌تر اروپا نظیر اتریش متفاوت هستند.

 

شما می توانید برای مشاهده ی قیمت های تور های اسپانیا به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

تنها ۵۰ درصد مردم اسپانیا مدرک دیپلم دارند

 

در واقع باید بگوییم که اسپانیا گزینه مهاجرتی مناسبی برای افرادی که ارزش‌های علمی در بنیان فکری خود دارند نبوده و افرادی که موفق به خرید بلیط ارزان هواپیما و سفر به این کشور شده‌اند این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند.

 

 میانگین افرادی که در سطح دبیرستان تحصیل کرده‌اند در سایر کشورهای اروپایی بالاتر از اسپانیا بوده و همین امر سبب تاثیر منفی بر کیفیت زندگی در اسپانیا گشته است.

 

 

فساد در اسپانیا

 

بسیاری از خریداران بلیط خارجی به دنبال خرید ملک در اسپانیا هستند. برای این افراد باید بگوییم که باید حواستان را حسابی جمع کنید زیرا خانه‌های بسیاری هستند که دارای بدهکاری مالی هستند و بهترین راه برای نقد کردن پول آن‌ها فروش این خانه‌ها به افراد غریبه است.

 

حتما این نکته را جدی بگیرید و برای اجاره خانه در اسپانیا نیز بابت پرداخت پول پیش با وکیل خود مشورت کنید

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو