نکات کلیدی برای سفر به کیپ تاون (بخش اول)




 

سفر به کیپ تاون

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با نکات کلیدی برای سفر به کیپ تاون

 

 

کیپ تاون از شهرهای گردشگری وتوریستی  جهان میباشد که در آفریقای جنوبی قرار گرفته است. همه ساله گردشگران بسیاری با تور آفریقای جنوبی برای دیدن این شهر زیبا و دیدنی راهی این منطقه از جهان میشوند.

 

 داشتن اطلاعاتی در مورد آداب و رسوم و فرهنگ مردمان ساکن در این شهر زیبا به افرادی که با پرواز خارجی  به این شهر سفر میکنند ضروری به نظر میاید.

 

در ادامه به بیان چند نکته کلیدی که رعایت کردن آنها میتواند به شما کند تا در این سفر لذت بیشتری ببرید و احتمال بروز مشکل را برای شما به حداقل میرساند خواهیم پرداخت.

 

 

 

استفاده از عابر بانک

 

هنگامی که با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید برای استفاده از عابر بانک از کسی کمک نخواهید. زیرا کیپ تاون شهر بزرگی است که همانند دیگر شهرهای بزرگ میزان وقوع جرم در آن زیاد میباشد.

 

 در صورتیکه با پرواز خارجی و یا پرواز داخلی  برای دیدن این شهر به این منطقه سفر کردید توجه به این نکته که سارقان همیشه عاشق عابر بانکها هستند ضروری میباشد.

 

در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید و از کسی برای استفاده از عابر بانک کمک خواستید ممکن است در زمان کوتاهی سارقان خود را به شما نزدیک کنند و با کارت شما پا به فرار بگذارند و تا زمانیکه شما اقدامات امنیتی مورد نظر جهت ابطال کارت را انجام دهید هزاران یورو از حساب شما خارج شده باشد.

 

 توجه داشته باشید که از عابر بانکهای محیطهای بسیار شلوغ استفاده نکنید و از کمک خواستن از افرادی که به عابر بانک نزدیک میشوند جدا خودداری کنید.

 

 

زمان مناسب جهت استفاده از تله کابین

 

کیپ تاون در تابستانها تبدیل به یک شهر شلوغ توریستی میشود که گردشگران زیادی برای دیدن آن با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند. در صورتیکه میخواهید در این فصل با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کنید و از جاذبههای گردشگری مهم آن نظیر جزیره روبن و یا کوه تیبل دیدن بعمل آورید بهتر است خودتان را برای ایستادن در صفهای طولانی آماده کنید.

 

البته اگر از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار هستید و یا قصد کوهنوردی را دارید زمانیکه با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر کردید میتوانید با پای پیاده از این کوه بالا بروید. راه دیگری که میتوانید برای نجات از این صفهای طولانی از آن استفاده کنید موکول کردن این بازدیدها به عصر میباشد.

 

 

مراقب ته سیگارتان باشید

 

در طول تابستان بدلیل گرمای زیاد بیشتر علفزارهای موجود در این منطقه خشک و قابل اشتعال میباشند. با توجه به این نکته که ممکن است پرت کردن ته سیگار سبب بروز آتش سوزی در این منطقه شود از پرت کردن ته سیگار خود زمانیکه با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید جدا خودداری کنید.

 

شما می توانید برای مشاهده ی قیمت های تور های آفریقای جنوبی به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

در ساعات خلوت ترافیکی به سمت فرودگاه بروید

 

یکی از نکاتی که در این شهر میتواند جالب توجه باشد ترافیک آن است. زیرا کاملا غیر قابل پیش بینی است. اما تجربیاتی که در این مورد بدست آمده است نشان میدهد در صورتیکه در پایان هفته قصد رفتن به مرکز شهر را داشته باشید قطعا به ترافیک برخورد خواهید داشت. علاوهبر این عصرها در خروجی شهر نیز ترافیک دیده میشود. فرودگاه این شهر نیز در این مسیر قرار گرفته است پس به افرادی که با پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند پیشنهاد میشود زمان مناسبی را برای رفتن به فرودگاه انتخاب کنند. بهتر است گردشگرانی که با پرواز داخلی و خارجی به دیدن این شهر آمدهاند برای بازگشت به فرودگاه زمانی بین ساعات 4 تا 7 عصر را انتخاب کنند تا بدون مشکل به فرودگاه برسند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری آفریقای جنوبی روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو