تئاتر شهرداری سائوپائولو در سائوپائولو برزیل




 

تئاتر شهرداری سائوپائولو

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با تئاتر شهرداری سائوپائولو در سائوپائولو برزیل

 

سائوپوئولو که از بزرگترین شهرهای برزیل میباشد یکی از شهرهای گردشگری در برزیل است که همه ساله برای دیدن آن گردشگرانی از سراسر جهان با تور برزیل برای دیدن آن به این منطقه از جهان سفر میکنند. این شهر برای افرادیکه به شلوغی و هیجان علاقهمند میتوانند با تهیه بلیط هواپیما به دیدن این شهر بروند.

این شهر بزرگ و پرجمعیت از نظر مکانی در جنوب شرق برزیل قرار گرفته است و اگر بخواهیم موقعیت مکانی این شهر را نسبت به دو نیم کره بیان کنیم شهر سائوپائولو در نیم کره جنوبی قاره آمریکا قرار گرفته است. این شهر همه ساله پذیرای مسافران و گردشگرانی است که با تور برزیل و با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند.

 

این شهر مساحتی 152 کیلومتر مربعی را دارا میباشد و با توجه به آماری که در سال 2017 منتشر شده است دارای جمعیتی 12 میلیون نفری میباشد. این شهر از نظر اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اهمیت بسیاری در کشور برزیل دارد  و میتوان این شهر را از شهرهای مهم بشمار آورد.

 

این شهر در صنعت توریسم نیز نقش مهمی را ایفا میکند با توجه به میزان گردشگرانی که همه ساله با تور برزیل و تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند سبب ورود ارز به کشور میشود و از همین رو نقش بسیار پررنگی در اقتصاد این کشور دارد.

در ادامه به معرفی برخی از این آثار و جاذبههای گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت که برای دیدن آن جهانگردان با تور برزیل و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

 

تئاتر شهرداری سائوپائولو

 

این ساختمان به دلیل داشتن معماری زیبا و منحصربفردش به یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر تبدیل شده است که برای دیدن آن گردشگران با تور برزیل و با بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند.

 

 این ساختمان نماد ابهت و اهمیت این شهر در فضای هنر بینالملل میباشد. دلیل اهمیت این ساختمان داشتن معماری بسیار منحصر بفرد و همچنین تاریخ کهن آن میباشد.

 

این ساختمان که در سال 1922 و بعد از تئاتر palais garnier پاریس افتتاح شد از آن به عنوان محلی برای برگزاری مراسمهای گوناگون استفاده میشده و در آن به نمایش هنر مدرن خود به جهانیان میپرداختند. این اثر تاریخی یکی از مهمترین آثار گردشگری و تاریخی موجود در این شهر است که برای دیدن آن میتوانید با بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر کنید و از نزدیک این اثر تاریخی زیبا را مشاهده کنید.

 

امروزه در این تئاتر  مهمترین اپراها و اجراهای درام و باله صورت میپذیرد که هنرمندان بسیاری که از شهرت فراوانی برخوردار هستند در آن به  نقش آفرینی مشغول هستند. در صورتیکه با بلیط هواپیما و با بلیط خارجی به این شهر سفر کردید حتما از این اثر تاریخی گردشگری دیدن کنید.

 

شما می توانید برای مشاهده ی قیمت های تور های برزیل به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

این بنا در سال 2011 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است و همین موضوع سبب شده تا همچنان ابهت و زیبایی خود را حفظ کند و گردشگرانی که با بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند از زیباییهای آن بتوانند استفاده کنند و از دیدن معماری منحصر بفرد آن لذت ببرند.

 

در صورت سفر به این شهر پیشنهاد میشود به تهیه بلیط اپرا به دیدن این نمایش زنده در این مکان منحصر بفرد بروید و از دیدن آن لذت ببرید و لحظاتی خاص و تکرار نشدنی را در این سفر سپری کنید.

 

محل قرار گیری این تئاتر به گونهای است که به راحتی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی قابل دسترس میباشد و میتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و برای دیدن آن اقدام کنید. مطمئنا در اولین نگاه مجذوب معماری خاص و منحصر بفرد این ساختمان خواهید شد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو