بیمارانی که برای انجام پرواز نیاز به اخذ مجوز دارند (بخش اول)




 

اخذ مجوز پرواز بیماران

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با اخذ مجوز پرواز برای بیماران

 

 

امروزه هواپیماها به یکی از وسایل نقلیه پرکاربرد در جهان تبدیل شدهاند که افراد زیادی برای جابجایی با تهیه بلیط هواپیما از این نوع وسیله نقلیه استفاده میکنند. بخشی از این مسافران را افرادی تشکیل میدهند که ممکن است از داشتن بیماری خاصی رنج ببرند.

 

سازمانهای هواپیمایی برای استفاده این نوع افراد از خدماتی که توسط هواپیماها ارائه میشود یک سری قوانین خاص و منحصربفرد وضع کردهاند که مسافران در صورتیکه تمایل دارند از این خدمات با تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی بهرهمند شوند میبایست این قوانین را اجرا کنند.

 

نکاتی در رابطه با خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

تشخیص برخی از بیماریها و یا شرایط توسط خدمه پرواز بسیار مشکل میباشد. به عنوان مثال تشخیص خانم بارداری که در ماههای آخر بارداری خود به سر میبرد بسیار راحت خواهد بود اما تشخیص و شناسایی فردی که به تازگی سکته قلبی داشته کاری آسان نمیباشد.

 

البته قابل به ذکر است که همه بیماریها و همه بیمارانی که با تهیه بلیط هواپیما و یا تهیه بلیط ارزان هواپیما قصد استفاده از خدمات این وسیله نقلیه را دارند نیازی به اخذ مجوزهای مربوطه ندارند. در ادامه به معرفی بیماریهایی که در صورت وجود آن در افراد، آنها برای انجام پرواز نیاز به اخذ مجوز دارند خواهیم پرداخت.

 

 

بعد از سکته قلبی

 

 

به بیمارانی که دچار حمله قبلی و سکته قلبی میشوند پیشنهاد و تاگید میشود که تا هفتهها و یا حتی ماهها از انجام سفرهای هوایی با استفاده از بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی خودداری به عمل آورند. این موضوع به این دلیل است که ممکن است این افراد به دلیل اختلاف فشار در هواپیما دچار مشکل شوند و با خطرات جدی روبرو شوند که امکان آسیب رساندن جدی به این افراد را دارا میباشد. علاوهبر این انجام پرواز هوایی میتواند سبب بروز اختلالاتی در این گونه افراد شود.

 

برخی از افراد در انجام پرواز هوایی دچار استرس و هیجان میشوند که این موضوع سبب میشود تا به قلب خود فشار وارد کنند و بر ریتم قلب اثری منفی میگذارند. از اینرو اگر فردی از مشکل قلبی رنج میبرد ممکن است در طول سفر هوایی  که با استفاده از بلیط هواپیما و تهیه بلیط ارزان هواپیما صورت گرفته است دچار مشکلاتی جدی شود.

 

 این افراد بهتر است تا حد امکان از انجام پروازهای هوایی اجتناب کنند و یا در صورتیکه مجبور به استفاده از هواپیما هستند با پزشک خود مشورت کنند و بسیار محتاطانه رفتار کنند.

 

 

نارسایی قلبی

 

 

افرادی که از این نوع بیماری رنج میبرند و یا دچار تنگی نفس ناشی از آن خواهند شد در صورتیکه تمایل دارند از هواپیما با تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی استفاده کنند برای سوار شدن نباید از پلههای این وسیله نقلیه استفاده کنند و در صورن نیاز بهتر است از ویلچر استفاده کنند.

 

در صورتیکه از این نوع بیماری رنج میبرید و قصد استفاده از هواپیما را دارید بهتر است از چند روز قبل از انجام پرواز از داروهای ادرار آور و قرصهایی که برای تقویت قلب تجویز میشود استفاده کنند تا در طول انجام سفر هوایی با مشکلی روبرو نشوند و به سلامت به مقصد مورد نظرشان برسند.

 

 

آنژیوپلاستی

 

این فرآیند که یک عمل تشخیص میباشد سبب میشود تا فردی که آن ار انجام داده است تا دو روز اجازه انجام پرواز را نداشته باشد. در این فرآیند رگهای بسته شده قلب توسط بال زدن و یا استفاده از فنر باز میشود. این عمل برروی سرخ رگها انجام خواهد شد. این افراد تا زمانیکه به بهبودی کامل دست پیدا نکردند حق انجام پرواز با استفاده از لیط هواپیماو بلیط خارجی را نخواهند داشت.

 

 

جراحی قلب باز

 

جراحی قلب باز یکی از عملهای سنگین و پیچیده میباشد که برخی از افراد ممکن است مجبور به انجام این عمل شوند. در این نوع عمل استخوان جناق بریده خواهد شد و برای ترمیم آن بیمار نیاز به استراحت و سپری کردن زمان در آرامش دارد.

 

از اینرو اگر فردی که در چنین شرایطی قرار دارد قصد انجام پرواز هوایی با استفاده از بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما را دارد بهتر است حداقل دوهفت از انجام عمل قلب بازی که انجام داده است گذشته باشد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو