عید نوروز به کجا سفر کنیم؟ (بخش دوم)




 

سفر در عید نوروز

 

بلیط هواپیما سام سیر

آشنایی با سفر نوروزی

 

همه‌ی افرادی که قصد دارند برای تعطیلات عید نوروز سفر کنند یک مسئله  ذهنشان را درگیر می‌کند آن‌هم این است که عید به کجا سفر کنیم؟ شما خیلی راحت با کسب اطلاعات بیشتر از مقاصد گردشگری می‌توانید با در نظر گرفتن علایق خود مقصد موردنظر را انتخاب کنید.

 

در ادامه بر خی از شهرهای موجود در ایران که از جاذبه‌های زیبایی برخوردارند را به شما معرفی می‌کنیم تا در انتخاب مقصد راحت‌تر تصمیم بگیرند و بعد از انتخاب مقصد، اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما کنید و با یک پرواز داخلی به مقصد موردنظر بروید.

 

البته ناگفته نماند که تمام شهرهای ایران بسیار دیدنی هستند و همین‌طور پر از جاذبه‌های گردشگری هستند.

 

 

رشت

 

معمولاً شهر رشت به‌عنوان شهر خوراکی‌های خوشمزه معروف شده است اما در رشت علاوه بر وجود غذای لذیذ و خوشمزه، طبیعت بسیار دیدنی نیز دارد. اگر قصد دارید به رشت سفر کنید بهتر است با تهیه بلیط ارزان هواپیما برای پرواز داخلی به این مقصد را تهیه کنید تا در ترافیک جاده‌ها گیر نکنید.

 

 

طبیعت منحصربه‌فرد رشت

 

رشت دارای مناطق سرسبز و طبیعتی بی‌نظیر است که در هیچ شهری از ایران یافت نمی‌شود. رشت فقط 25 کیلومتر با دریای خزر فاصله دارد و به دلیل همین نزدیکی به دریا دارای آب‌وهوای فوق‌العاده است. علاوه بر این مواردی که ذکر شد شهر رشت جزو بزرگ‌ترین شهر شمال کشور و همین‌طور یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود.

 

چنانچه به دنبال دلیلی می‌گردید تا متوجه شوید که چرا شهر رشت در بین گردشگران دنیا محبوب است باید بدانید که طبیعت بی‌نظیر این شهر است. هیچ شهری به‌اندازه‌ی شهر رشت دارای این طبیعت بی‌نظیر نیست. این شهر علاوه برداشتن طبیعت بی‌نظیر از آب‌وهوای بی‌نظیری نیز برخوردار است و جزو مطبوع‌ترین آب‌وهوا محسوب می‌شود

 

باوجود این دلایل اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید بدانید که بهتر است با خرید بلیط ارزان هواپیما و با یک پرواز داخلی به این شهر سفر کنید تا ترافیک راه شما را خسته نکند.

 

علاوه بر وجود طبیعت زیبا و غذاهای لذیذ در رشت، جاذبه‌های تاریخی بسیاری نیز وجود دارد.همان‌طور که مشاهده می‌کنید شهر رشت شهری است که همه‌چیز را باهم دارد. این شهر شهری است که به همه‌ی علایق شما پاسخ می‌دهد.

 

حال که در رابطه با شهر رشت سخن گفتیم بهتر است درباره‌ی جاذبه‌های گردشگری آن نیز اطلاعاتی کسب کنید تا در صورت سفر به آن جاذبه‌ها را بیشتر بشناسید.

 

 

دریاچه سقالکسار

 

یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبای شهر رشت دریاچه سقالکسار است. این دریاچه در روستایی به همین نام واقع‌شده است. این روستا تا رشت تنها 15 کیلومتر فاصله دارد. وقتی‌که شما به این دریاچه بروید دیگر دوست ندارید که برگردید زیرا این دریاچه فضای بسیار زیبایی دارد.

 

اگر که شما فیلم ماهی و گربه که فیلمی ترسناک از شهرام مکری است  را دیده باشید، لوکیشن آن در این دریاچه است. این فیلم مورد تحسین زیادی قرارگرفته شده است.

 

بنابراین اگر قرار است با خرید بلیط ارزان هواپیما و یک پرواز داخلی سام سیر  به رشت سفر کنید، حتماً از این دریاچه دیدن کنید.

 

توجه داشته باشید که فضای فیلم گربه و ماهی به دلیل ژانر ترسناکی که دارد تاریک است، ولی در حقیقت این فضا بسیار روشن و دیدنی است.

 

پس اگر این فیلم را دیده‌اید فکر نکنید که قرار است با یک فضای تاریک و بی‌روح روبه‌رو شوید این فضا بسیار زیبا و دیدنی است و به‌گونه‌ای است که شما از دیدن آن هیچ‌گاه سیر نمی‌شوید.

 

بنابراین با خرید بلیط ارزان هواپیما برای یک پرواز داخلی به این شهر سفر کنید و از دیدن این دریاچه لذت ببرید.

 

شما می توانید برای خرید بلیط ارزان هواپیما به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

شما می‌توانید با مراجعه به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر به‌راحتی بلیط ارزان هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی پیدا کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو