تاریخچه کلیسای نوتردام در پاریس(بخش اول)




 

کلیسای نوتردام در پاریس

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با تاریخچه کلیسای نوتردام در پاریس

 

 

پاریس یکی از شهرهای گردشگری موجود در جهان میباشد که سالانه هزاران گردشگری با استفاده از تور فرانسه برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر به این منطقه از جهان سفر میکنند. یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر که اخیرا طعمه حریق شده است کلیسای نوتردام میباشد که یکی از آثار بینظیر معماری بوده و گردشگران بسیاری برای دیدن آن با تور فرانسه و با استفاده از بلیط هواپیما به شهر پاریس سفر مینمودند.

 

در ادامه به بررسی دقیقتر این جاذبه گردشگری تاریخی خواهیم پرداخت که افراد زیادی در طول سفر خود به این شهر که با انجام پرواز خارجی شکل گرفته بود از این اثر گردشگری دیدن میکردند.

 

طراحی و ساخت این کلیسای بزرگ و زیبا از سال 1163 میلادی آغاز شد و تقریبا پس از دو قرن یعننی در سال 1345 میلادی ساخت آن پایان یافت و مورد بهره برداری قرار گرفت. این کلیسای باشکوه برای زمان زیادی به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین کلیساهای اروپا در بین مردم شناخته میشده و از شهرت زیادی در جهان برخوردار بود.

 

بطوریکه افراد زیادی برای دیدن آن با تور فرانسه و با استفاده از بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به شهر پاریس سفر میکردند. کلیسای نوتردام یکی از برترین آثار معماری در جهان میباشد که مورد توجه معماران بسیاری در جهان شده است که برای ایده گرفتن از این بنای شگفتانگیز با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به شهر پاریس سفر میکردند تا شگفتیهای این اثر تاریخی را از نزدیک نظاره کنند.

 

بعد از ساخت این کلیسا در این کشور و حتی در خود شهر پاریس کلیساهای دیگری ساخته شد که از نظر وسعت برخی از آنها از کلیسای نوتردام بزرگتر نیز بودهاند اما نتوانستند از شکوه و زیبایی این بنا کم کنند. کلیسای نوتردام با استفاده از سبک معماری گوتیک ساخته شده است و این کلیسا به شکلی ساخته شده که میتوان آن را بهترین بنای بجای مانده از این نوع سبک معماری دانست.

 

با توجه به این موضوع کلیسای نوتردام از شهرت جهانی خاصی برخوردار بوده و برای دیدن آن همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

برای تزئین بخشهای درونی و بیرونی این بنا از مجسمههای زیبایی استفاده شده است و همین موضوع سبب جذابیت چندبرابر این بنای تاریخی شده است. در ساخت این نوع مجسمهها از سنگ و چوب استفاده شده است. این کلیسا در یکی از بخشهای کوچک شهر ساخته شده است که از قدمت تاریخی بسیاری برخوردار است. در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کنید حتما پیشنهاد میشود از این جاذبه گردشگری که متاسفانه دچار حریق هم شده است دیدن کنید.

 

در این بخش از شهر منطقهای توسط رمیان ساخته شده بود که لوتتیا نام داشت و سالیان درازی مردمی که در این بخش از این شهر ساکن بودند تحت فرمانروایی پادشاهان فرانسوی به امرار معاش میپرداختند. این کلیسا یکی از مهمترین بناهای تاریخی موجود در این شهر بوده است که همه ساله گردشگران بسیاری را با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کرده بودند را به سوی خود جذب کرده بود.

 

به دلیل برخی از خرابیها در این بنا مسئولان پاریس تصمیم بر مرمت این اثر تاریخی گرفته بودند که در حین مرمت این اثر زیبای تاریخی آتشسوزی رخ میدهد و سقف اصلی و مناره آن تقریبا از بین میرود. این دو بخش از این کلیسای از اجزای مهم آن بشمار میآمدند که متاسفانه بخش زیادی از آنها در آتشاز بین رفته است.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو