بهترین بازارهای کیپ تاون در تور آفریقای جنوبی(بخش اول)




 

پرواز خارجی سام سیر

 

 

 بهترین بازارهای کیپ تاون در تور آفریقای جنوبی(بخش اول)

 

 

کیپ تاون یکی از مهمترین شهرهای گردشگری در آفریقای جنوبی است. یکی از جاذبههای گردشگری این منطقه از جهان بازارهای محلی آن است که فضایی هیجان انگیز دارند و در آنها انواع محصولات ارائه میشود. در ادامه به معرفی برخی از مشهورترین و بهترین بازارهای  این شهر خواهیم پرداخت. در صورت سفر به کیپ تاون با استفاده از تور آفریقای جنوبی و یا تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی میتوانید تجربه‌ای بی‌نظیر رو به خودتون هدیه کنید.

 

 

میدان گرین مارکت

 

 

این بازار را میتوان یکی از مهمترین و مشهورترین بازارهای این شهر دانست که به دلیل ارائه محصولات متنوع و منحصربه‌فرد بسیار مورد توجه گردشگران تور آفریقای جنوبی قرار گرفته است. اکثر این جهانگردان و گردشگران برای خرید به این بازار مراجعه میکنند و محصولات مورد نظر خود را از این محل خریداری خواهند کرد.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تور آفریقای جنوبی به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

در نزدیکی غرفههای موجود در این منطقه رستورانی وجود دارد که در طبخ غذا بسیار مهارت داشته و غذاهای لذیذی طبخ میکند. بعد از بازدید از مغازههای این منطقه برای صرف وعده غذایی میتوانید به سراغ این رستوران بروید. در بازدید از این بازار سنتی میتوانید لحظاتی هیجانانگیز و منحصربفرد را تجربه کنید.

 

 

بازار محصولات کشاورزی

 

 

این بازار که در نزدیکی خلیج گرنجر هر شنبه برگزار میشود یکی دیگر از بازارهای محبوب و مشهور در این منطقه است. اکثر توریست‌ها اینجا رو میپسندند. بخش گستردهای از کشاورزان و باغداران این شهر محصولات خود را در این بازار به مشتریها ارائه خواهند کرد. با گشت و گذار در این بازار میتوانید به سبزیجات و انواع میوههای تازه دسترسی داشته باشید در صورت تمایل از آنها استفاده کنید. بدلیل اینکه تمامی محصولات از طریق خود کشاورزان و  به شکلی مستقیم به مشتریان عرضه میشود از اینرو قیمت محصولات در این بازار پائینتر از حد انتظار خواهد بود و میتوانید با صرف هزینه کمتر محصولات بیشتری را خریداری کنید. علاوهبر سبزیجات و محصولات باغی در این بازار محصولات لبنی و محصولات دامی نیز ارائه میشود که مشتریان با توجه به نیاز خود میتوانند از آنها استفاده کنند.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تور آفریقای جنوبی به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

بنفشه آفریقایی در بازار کشاورزان

 

در این بازار انواع بذرهای گل و گیاه و سبزیجات به فروش میرسد که علاقهمندان میتوانند از انها استفاده کنند. در صورتیکه سفرتان با برگزاری این بازار همزمان شد حتما به دیدن این بازار بومی و خاص بروید. فعالیت این بازار از ساع 8 صبح تا 2 بعدازظهر است. زمان رو از دست ندید!

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو