آشنایی با هتل 5 ستاره یونیک سائوپائولو (بخش اول)




 

هتل یونیک سائوپائولو برزیل

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با هتل 5 ستاره یونیک سائوپائولو در برزیل

 


برزیل را بی شک میتوان یکی از زیباترین و پرطرفدارترین کشورهای جهان دانست که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور برزیل به این کشور سفر میکنند و نظارهگر جاذبههای گردشگری موجود در این کشور از نزدیک خواهند بود. سائوپائولو یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای این کشور میباشد که به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان مورد توجه بسیاری از گردشگران و جهانگردانی قرار گرفته است که با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند.

 

از آنجاییکه این شهر یکی از مشهورترین شهرهای توریستی در این منطقه میباشد هتلهای مختلفی برای اقامت گردشگرانی که با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند ساخته شده است.

 

یکی از هتلهای 5 ستارهای که در این شهر قرار گرفته شده است هتل یونیک میباشد که در بین برترین هتلهای 5 ستاره سائوپائولو نام این هتل دیده میشود. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتر و معرفی این هتل خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این شهر با تور برزیل و با استفاده از بلیط هواپیما در انتخاب هتل مورد نظرتان مشکلی نداشته باشید.

 

در طراحی و ساخت این هتل از 95 اتاق استفاده شده است که در 8 طبقه مجزا پراکنده شدهاند. برای ساخت این هتل از یک معماری خاص و منحصر بفردی استفاده شده است که چشمان هر بیندهای را به خود خیره میکند. در صورتیکه با استفاده از بلیط هواپیما و با خرید بلیط خارجی به این شهر سفر کردید برای اقامت در این هتل باید به منطقه جاردینز بروید.

 

در نزدیکی این هتل پارکی زیبا قرار  گرفته است که تمامی پنجرههای هتل به سمت این پارک قرار داده شده است و همین موضوع سبب شده تا این هتل از چشماندازی زیبا در هریک ار اتاقهایش بهرهمند باشد. داشتن زیبایی منحصربفرد و همچنین چشمانداز مطلوب اتاقها سبب شده تا گردشگران بسیاری که با تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند این هتل را برای اقامت خود برگزینند.

 

در این هتل رستوران اسکای قرار گرفته است که مسافران میتوانند برای صرف وعدههای غذایی خود به آن مراجعه کنند و در هنگام غذا خوردن از موسیقیای که  در این محل پخش میشود لذت ببرند.

 

در این هتل برای مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما و یا خرید بلیط خارجی به شهر سائوپائولو سفر کردهاند و این هتل را برای اقامت خود برگزیدهاند خدماتی چون اینترنت بیسیم پرسرعت که مسافران میتوانند از آن در تمامی نقاط هتل بهرهمند شوند، اتاق جلسات و کنفرانس با داشتن 2000 متر مربع مساحت ارائه میشود.

 

علاوهبر این در این هتل مسافران میتوانند از خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه بهرهمند شوند. خدمات ترانسفر فرودگاهی به شکلی رایگان در این هتل به مسافرانی که با تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند ارائه خواهد شد. در صورت تمایل از سوریس حمل و نقل موجود در این هتل مسافران باید هزینه جداگانه پرداخت نمایند. خدمات پذیرش در هتل یونیک به صورت 24 ساعته در اختیار گردشگران و مسافران میباشد و آنها میتوانند با توجه به نیازشان در هر ساعت از شبانه روز به آن مراجعه کنند.

 

در این هتل دستگاهای فکس و فتوکپی نیز وجود دارد که در صورت نیاز به آنها دسترسی خواهید داشت. یکی از نکات مثبت و خوب این هتل داشتن مکانی منحصر بفرد و خاص برای نگهداری کودکان میباشد که گردشگران میتوانند در طول سفر خود از آم استفاده کنند. در صورتیکه چمدانهای زیادی به همراه دارید و یا میخواهید پس از تحویل اتاق از چمدانهای شما نگهداری شود شود میتوانید آنها را در انبار چمدانها به امانت بگذارید و در هنگام رفتن از هتل آنها را تحویل بگیرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو