بهترین هتل‌های برزیل کدامند؟




بهترین هتل‌های برزیل کدامند؟

 

 

هتل نورماندی دیزاین در برزیل

 

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی با هتل نورماندی دیزاین در سائوپائولو برزیل

 


سائوپائولو از بزرگترین شهرهای برزیل میباشد که بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و همه ساله هزاران جهانگرد از سراسر جهان با استفاده از تور برزیل به این شهر سفر میکنند تا از نزدیک جاذبههای گردشگری و طبیعی این شهر را نظارهگر باشند و از آنها لذت ببرند.

 

در این شهر هتلهای بسیاری ساخته شده است که خدمات هتلداری را به مسافرانی که با استفاده از تور برزیل و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کردهاند ارائه میکنند. یکی از این هتلهای 4 ستارهای که در این شهر در حال فعالیت میباشد هتل نورماندی دیزاین میباشد که همه ساله میزبان برخی از گردشگرانی است که با استفاده ار توز برزیل و با تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر خواهند کرد. در ادامه به بررسی جزئیات و خدماتی که توسط این هتل به مسافران ارائه میشود خواهیم پرداخت.

 

این هتل در سال 2000 میلادی طراحی و ساخته شده است که در طراحی و ساخت آن از 194 اتاق استفاده شده است که در 5 طبقه مجزا قرار گرفتهاند و مسافرانی که با استفاده از تور برزیل و با خرید بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند بتوانند در آن به اقامت بپردازند. از مزیتهای این هتل 4 ستاره میتوان به قرار گرفتن آن در مرکز شهر اشاره کرد که همین موضوع سبب شده تا مسافرانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند به راحتی به مراکز مالی, فرهنگی و تاریخی دسترسی داشته باشند و در صورت لزوم در کمترین زمان به آنها برسند.

 

علاوهبر این این هتل به ایستگاه مترو نیز بسیار نزدیک بوده است که مسافرانی که با استفاده از تور برزیل و با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند میتوانند با استفاده از آن به دیدن مناطق گردشگری مورد نظرشان بروند.

 

در این هتل رستورانی وجود دارد که مسافران میتوانند در آن به صرف وعدههای غذایی بپردازند و از خوردن غذاهای لذیذ و مختلفی که در آن طبخ میشود لذت ببرند. در نزدیکی هتل نورماندی مراکز تجاری بزرگ و مشهوری قرار گرفته است که میتوانید در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید و علاوهبر بازدید از آنها به خرید کردن نیز بپردازید.

 

فاصله این هتل تا فرودگاه سائوپائولو کنگونهاس 8 کیلومتر و از فرودگاه بینالمللی گوارالوس 25 کیلومتر که همین مسافت کوتاه سبب شده تا بسیاری از گردشگرانی که با تور برزیل و با خرید بلیط هواپیما  و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. در ادامه به معرفی برخی از خدمات رفاهی که این هتل در اختیار مسافران قرار خواهد داد میپردازیم.

 

 

خدمات رفاهی هتل نورماندی

 

 

در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و یا با بلیط خارجی به این شهر سفر کردید و این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید میتوانید از اینترنت رایگانی که در این هتل در اختیار شما قرار داده میشود استفاده کنید. اینترنت این هتل به صورن بیسیم و پر سرعت بوده است که در تمامی نقاط هتل در دسترس خواهد بود. این هتل 4 ستاره برای افرادی که ممکن است برای سفرهای کاری به این منطقه آمده باشند اتاقهای جلسات و کنفرانسی را در نظر گرفته است که افراد با توجه به نیازشان میتوانند از آنها استفاده کنند.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت تور برزیل وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

 

برای مسافرانی که در این هتل اقامت دارند خدمات اتوشویی و خشکویی نیز ارائه میشود که برای استفاده از آنها باید هزینه اضافه پرداخت شود. در هتل 4 ستاره نورماندی خدماتی چون نگهبانی، مرکز تجاری، خدمات تور و بلیط، خدمات مربوط به حمل و نقل با پرداخت هزینه اضافه در منطقه و خدمات میز پذیرش به مسافران ارائه خواهد شد.

 

برای مشاهده قیمت هتل‌های برزیل و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو