آشنایی با مهمترین خیابان پاریس فرانسه(بخش اول)




 

مهمترین خیابان پاریس

 

پرواز خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با مهمترین خیابان پاریس فرانسه

 


پاریس از شهرهای بزرگ فرانسه محسوب میشود که همه ساله پذیرای هزارن مسافری است که با استفاده از تور فرانسه به این شهر سفر میکنند و در طول سفرشان از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل میآورند. در این شهر خیابانهای مشهور بسیاری وجود دارد که که شانزهلیزه یکی از آنها میباشد که اکثر افراد تصور میکنند این خیابان تنها خیابان مهم موجود در این شهر میباشد. اما در این مقاله قصد داریم یکی از مهمترین خیابانهای موجود در پاریس فرانسه را معرفی کنیم.

 

لا دفانس یکی از خیابانهای بزرگ و زیبای این شهر میباشد که در حومه آن و دور از مرکز شهر پاریس قرار گرفته است. وعنای این خیابان به فارسی دفاع میباشد. داشتن زیباییهای خاص و منحصر بفرد این خیابان را به یکی از خاصترین و مشهورترین خیابانهای پاریس تبدیل کرده است که بسیاری از افراد در سفر به این شهر  از طریق تور فرانسه و با استفاده از بلیط داخلی و با انجام پرواز داخلی به گشت و کذار در این خیابان خواهند پرداخت.

 

در گذشته این خیابان در اختیار وزارت دفاع فرانسه بوده است که امروزه به عنوان پاریس جدید در بین افراد شناخته میشود. در صورتیکه با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط داخلی و با انجام پرواز داخلی قصد سفر به این شهر داشته باشید با دیدن کردن از این خیابان علت نامگذاری آن را درک خواهید کرد و متوجه میشوید که چرا این خیابان عنوان مهمترین خیابان شهر پاریس را به خود اختصاص داده است.

 

جاذبههای گردشگری و دیدنی در این شهر بقدری زیاد هستند که در هنگام ورود به آن انگار وارد یک موزه شدهاید و در اطراف شما آثار و جاذبههای تاریخی و گردشگری فراوانی وجود دارد که میتوانید از آنها دیدن کنید. به همین دلیل است که همه ساله میلیونها نفر با تور فرانسه و با استفاده از بلیطداخلی و انجام انواع پرواز داخلی به این شهر سفر میکنند.

 

در  حالی که  در خیابانهای این شهر در حال قدمزنی هستید تلفیقی عجیب و دلنشین از آثار قرون وسطا و انقلاب صنعتی فرانسه را مشاهده خواهید کرد که این احساس را در شما بوجود میآورد که در حال قدم زدن در یک موزه بسیار بزرگی هستید که تمامی آثار و جاذبهها در امتداد یکدیگر قرار داده شده است. اگر قصد دارید برای سپری کردن تعطیلاتتان به یک سفر خارجه بروید پاریس میتواند یک گزینه بسیار مناسب برایتان باشد که با استفاده از تور فرانسه میتوانید از آن دیدن کنید. زیباییهای این شهر بقدری زیاد است که ساکنان دیگر شهرای این کشور با تهیه بلیط داخلی و با انجام پرواز داخلی به این شهر سفر میکنند تا جاذبههای موجود در آن را از نزدیک مشاهده کنند.

 

شما می توانید برای مشاهده ی قیمت های تور ایتالیا وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

 

زمانیکه با استفاده از بلیط داخلی و با انجام پرواز داخلی به شهر پاریس قدم میگذارید و به سوی خیابان لا دفانس حرکت میکنید همه چیز تغییر خواهد کرد. این خیابان از سال 1958 میلادی در اختیار وزارت دفاع این کشور بوده است و تمامی ساختمانها و بناها در این منطقه با سبکی متفاوت و منحصربفرد ساخته شده است و هدف این سازمان نیز از طراحی و ساخت این منطقه نیز ایجاد همین تفاوت بوده است. امروزه افراد زیادی در طول سفرشان به این شهر با بلیط داخلی و انجام پرواز داخلی به دیدن این بخش از پاریس خواهند رفت.

 

در این منطقه از شهر پاریس ساختمانهایی ساخته شده است که معماری آنها ممعماری شهری ساده بوده است اما چیزی که این ساختمانها را از دیگر ساختمانها متمایز میکند وجود استانداردهای حفظ المانهی طبیعت و محیط زیست در آنها میباشد. در ابتدا این ساختمانها در اختیار نیروهای شاغل در وزارت دفاع این کشور بوده است.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو