انواع تورهای اتوبوسی در رم ایتالیا (بخش سوم)




 

تورهای اتوبوسی ایتالی

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با انواع تورهای اتوبوسی در رم ایتالیا

 

در صورتیکه با تور ایتالیا به شهر رم سفر کنید در این شهر تورهای اتوبوسی وجود دارد که میتوانید برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر از این وسیلهها استفاده کنید. همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این شهر سفر میکنند و از این نوع تورها بهره خواهند برد.

 

در ادامه به معرفی بهترین تورهای اتوبوسی موجود در این منطقه از ایتالیا خواهیم پرداخت که در سفرتان به این شهر میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

 

تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف

 

 

این شرکت یکی از بهترین شرکتهایی است که در رم تورهای اتوبوسی برگزار میکند و افراد زیاید همه ساله با استفاده از این تورها با مناطق گردشگری موجود در این شهر آشنا میشوند.

 

 در صورتیکه با استفاده از تور ایتالیا و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید و از تورهایی که توسط این شرکت برگزار میشود استفاده کنید میتوانید از خدماتی چون اینترنت بیسیم و فایلهای صوتی کهبرای راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

 

این شرکت خدمات خود را به شکل 2ساعته، 24 ساعته و یا 72 ساعته در اختیار گردشگرانی که با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند قرار میدهد.

 

در صورتیکه فکر میکنید نمیتوانید تمامی زیباییها و جتذبههای موجود در این شهر را در یک روز مشاهده کنید بهتر است از تورهای چند روزهای که توسط این نوع شرکتها لرلئه میشود استفاده کنید. بلیطهای این شرکت به شکل آنلاین نیز در اختیار گردشگران قرار داده میشود که میتوان با صرف کمترین زمان اقدام به خرید آنها کرد.

 

اولین تور توسط اتوبوسهای این شرکت از ساعت 9 صبح شروع میشود و آخرین آن در ساعت 5 بعد از ظهر به پایان خواهد رسید. در ماههای فصل تابستان این زمان به ساعت 7 بعد از ظهر تغییر خواهد کرد.

 

 همه ساله افراد زیادی که با استفاده از تور ایتالیا و با بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این شهر سفر میکنند از این تورهای اتوبوسی بهره میبرندو از طریق آنها در زمان کمی از چندین آثار گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل خواهند آورد.

 

در صورتیکه از اتوبوسهای این شرکت برای گردش در شهر رم استفاده میکنید بهتر است بدانید که ایت اتوبوسها هر 15 دقیقه به ایستگاههای مربوطه خواهند رسید.در صورتیکه بلیط الکترونیکی این تورها را تهیه کردهاید تناه کافی است که تصویر آن را در گوشی همراهتان به راننده نشان دهید و نیازی به چاپ کردن آن نیست. همانطور که پفته شد در این شرکت تورهای مختلفی ارائه میشود.

 

 در صورتیکه به بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کردید با تهیه بلیط تورهای دو روزه این شرکت میتوانید به صورت رایگان بلیط برخی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر را نیز بدست آورید و در هنگام سفر از آنها استفاده کنید.

 

در ادامه به بررسی خدماتی که این شرکت به مسافران ارائه میکند خواهیم پرداخت.

 

در صورت خرید بلیط 2 روزه از این شرکت راهنمای صوتی برای باسیلیکای سنت پیتر به صورت رایگان به شما داده میشود. گزینه دیگری که در صورت خرید بلیط 2 روزه برای شما وجود دارد ورود سریع به کلوسئوم و رومن فوروم خواهد بود. علاوهبر این با خرید این نوع بلیط میتوانید موزههای واتیکان و کلیسای سیستین را نیز مشاهده کنید.

 

شما می توانید برای مشاهده ی قیمت های تور ایتالیا به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

این شرکت بدلیل خدمات بسیار خوبی که ارائه میکند یکی از بهترین شرکتها در این رابطه در شهر رم میباشد و همه ساله افراد زیادی با استفاده از خدمات این شرکت از جاذبههای موجود در شهر رم دیدن بعمل میآورند و از سفرشان لذت خواهند برد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو