آشنایی با بهترین شرکت‎های هواپیمایی که از فناوری هوشمند بهره می‎برند (بخش دوم)




 

شرکت های هواپیمایی دارای فناوری

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بهترین شرکت‎های هواپیمایی که از فناوری هوشمند بهره می‎برند (بخش دوم)

 

 

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز

 

این شرکت هواپیمایی در رتبه اول این نوع شرکتهای هواپیمایی قرار میگیرد. اولین و مهمترین مسالهای که سبب شده تا این شرکت هواپیمایی به این رتبه دست پیدا کند راه اندازی تکنولوژی supper wifi در هواپیماهای این شرکت هواپیمایی بوده است کع با استفاده از این تکنولوژی مسافرانی که با استفاده از بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما از هواپیماهای این شرکت هواپیمایی استفاده میکنند به اینترنت پر سرعت در حین پرواز دسترسی خواهند داشت.

 

ارائه این سرویس به مسافران بسیار موفقیت آمیز بوده است و سبب شگفتزدگی مسافرانی که از این نوع هواپیماها استفاده کرده بودند شده است و همین موضوع دلیل بود تا این شرکت هواپیمایی توسط مورد تقدیر بسیار از اتحادیههای هواپیمایی و پروازی قرار گیرد.

 

خرید بلیط خارجی ارزان

 

این شرکت هواپیمایی همواره در استفاده از بروزترین تکنولوژیها و ارائه خدمات روز جهان پیش قدم باشد و از این جهت یکی از بهترین خطوط هوایی جهان متعلق به این شرکت هواپیمایی بوده است و همه ساله هزاران مسافر با استفاده از بلیط خارجی و یا با بلیط ارزان هواپیما به سفر هوایی با استفاده از خدمات این شرکت هواپیمایی میپردازند. در این شرکت هواپیمایی از پیشرفتهترین تکنولوژیهای جهان چه در کابین خلبان و چه در بخش مسافران استفاده خواهد شد.

 

 

شرکت هواپیمایی امارات

 

این شرکت هواپیمایی که رقیبی سرسخت برای شرکت هواپیمایی قطری میباشد در استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا در هواپیماهای خود مشغول است و با ارائه خدماتی با کیفیت همه ساله به شمار مشتریان خود میافزاید. در هواپیماهای این شرکت مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما قصد استفاده از خدمات ارائه شده توسط این ایرلاین را دارند اینترنت پرسرعت ارائه میشود که مسافران میتوانند از آن بهرهمند شوند. علاوهبر این در هواپیماهای این شرکت 3500 حلقه فیلم موجود است که مسافران در صورت تمایل میتوانند از آنها استفاده کنند.

 

خدماتی چون نمایشهای تلویزیونی، موسیقی، بازیها و پخشهای زنده و آنلاین برنامههای تلویزیون در این شرکت هواپیمایی به مسافرانی که با استفاده از بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما داخلی از هواپیماهای این شرکت برای جابجای استفاده میکنند ارائه میشود. وجود این نوع خدمات سبب شده تا این شرکت هواپیمایی یکی ار بهترین ایرلاینهای جهان باشد و هزاران مسافری که در طول سال از خدمات آن استفاده میکنند از این شرکت و خدمات آن رضایت کاملی داشته باشند.

 

در گذشته این شرکت را بیشتر بدلیل خدماتی که حین پرواز ارائه میکند و همچنین داشتن کابینهای پیشرفته و منحصربفردش میشناختند اما امروزه یکی دیگر از شاخصههای بزرگ این شرکت هواپیمایی که سبب بیشتر آن نیز شده است استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا و ارائه آنها به مسافران خواهد بود.

 

 

شرکت دلتا ایرلاینز

 

این شرکت هواپیمایی بعد از دو شرکت هواپیمایی گفته شده در مقام سوم قرار میگیرد. این شرکت در بین بزرگترین شرکتهای هواپیمایی نیز قرار دارد و مقام چهارم از این لیست را به خود اختصاص داده است. جالب توجه است که این شرکت هواپیمایی با جابجایی 164 میلیون مسافر در سال 2013 به عنوان دومین شرکت هواپیمایی بر اساس تعداد انتقال مسافر در جهان شناخته شده است. هم اکنون در هر روز 247 پرواز به نقاط مختلف جهان توسط این شرکت هواپیمایی صورت میگیرد که این موضوع بیانگر میزان محبوبیت و شهرت این شرکت هواپیمایی خواهد بود.

 

این شرکت هواپیمایی در پروازهای خود خدمات مختلفی را ارائه میکند که یکی از انها که سبب شده به جهت آن در مقام سوم از این لیست قرار بگیرد آن است که در این شرکت هواپیمایی برای مسافران امکان ارسال رایگان پیام متنی در طول سفر بوجود آمده است. داشتن چنین خدماتی در طول پرواز سبب شده تا رضایت مسافران از سفر خود افزایش پیدا کندو نتیجه آن بالا رفتن میزان مشتریان و شهرت این شرکت هواپیمایی بوده است.

 

از مقام 4 تا 10 شرکتهای هواپیمایی قرار گرفتهاند که در طول سفر به مسافران خود خدمات مختلفی از تکنولوژی روز جهان را ارائه میدهند که برخی از آنها عبارتند از دسترسی مسافران به بازیها و سرگرمیهای آنلاین، خدمات مرتبط به اینترنت و همچنین اینترنت بیسیم و تماشای تلویزون و برنامه3های زنده پخششده در آن. ارائه این خدمات سبب شده تا مسافران در طول پرواز از رضایت بیشتری برخوردار باشند و بیشتر لذت ببرند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو