بهترین رستوران‎های موجود در مالدیو(بخش اول)




 

بهترین رستوران‎های مالدیو

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بهترین رستوران‎های موجود در مالدیو

 

مالدیو یکی از کشورهایی است که در اقیانوس هند قرار گرفته است و بیش از 90 درصد از وسعت این کشور را اب تشکیل داده است. در این منطقه از جهان که همه ساله هزاران نفر با استفاده از تور مالدیو و با خرید بلیط هواپیما به آن سفر میکنند جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد. داشتن سواحل سنی بینظیر و آبهایی زلال و فیروزهای رنگ این منطقه را به یکی از مقاصد گردشگری مشهور در جهان تبدیل کرده است که گردشگران زیادی با استفاده از تور مالدیو و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن جاذبههای گردشگری منحصری بفردی که در این منطقه قرار دارد به مالدیو سفر میکنند.

 

با توجه به توریستی بودن این منطقه و سفرهای زیادی که در این جزیره انجام میشود برای ارائه خدمات به گردشگرانی که با استفاده از تور مالدیو و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزایر سفر میکنند افراد زیادی مشغول به فعالیت میباشند و مراکز مختلفی نیز در این منطقه ساخته و تعبیه شده است.

 

برای مشاهده قیمت تور مالیدو می توانید به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

در این قسمت از اقیانوس هند رستورانهای بسیاری یافت میشوند که انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را میتوان در آنها پیدا کرد و در وعدههای غذایی از خوردن آنها لذت برد. در ادامه به معرفی برترین و بهترین رستورانهایی که در این منطقه از اقیانوس هند در حال فعالیت هستند و گردشگرانی که با استفاده از تور مالدیو  وبا خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند و از آنها برای صرف وعدههای مختلف غذایی بهره میبرند خواهیم پرداخت.

 

 

رستوران ایتا

 

این رستوران را میتوان به عنوان یکی از بهترین و منحصربفردترین رستورانهای موجود در این منطقه به حساب آورد که بدلیل داشتن معماری و شرایط خاصی که دارد همه ساله افراد زیادی که با استفاده از تور مالدیو و با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردهاند برای صرف حداقل یک وعده غذایی به این رستوران سری زدهاند. اولین نکتهای که در رابطه با این رستوران بسیار هیجانانگیز و جذاب میباشد زیر آب قرار داشتن این رستوران بوده است. همین موضوع سبب شده تا گردشگرانی که با انجام پرواز خارجی به این جزایر سفر کردهاند برای دیدن مناظر زیر آب و چشیدن طعم غذاهای آن به این رستوران مراجعه کنند.

 

مطمئنا غذا خوردن در زیر آب و نظاره گردن انواع ماهیهایی که در این منطقه در حال زیستن هستند میتواند بسیار هیجانانگیز و گاها دلهره آور باشد. این رستوران که در سال 2005 ساخت آن به اتمام رسید امروزه به عنوان یکی از جاذبههای گردشگری موجود در بالی به حساب میآید که افراد زیادی با استفاده از پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند و به دیدن این جاذبه گردشگری بینظیر در وسط اقیانوس هند خواهند رفت. در این رستوران در بخشی که مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی است میتوانید این نوع غذاها را با بالاترین کیفیت در اختیار داشته باشید و از خوردن آنها لذت ببرید.

 

اگر قصد دارید با تور مالدیو به این مقصد سفر کنید می توانید از تور هاز ارزان قیمت آژانس هواپیمایی سام سیر استفاده کنید.

 

در این رستوران شام 6 مرحلهای در اختیار مشتریان قرار داده میشود و آنها میتوانند در زمان خوردن وعده غذایی خود با آرامش به تماشای انواع ماهیها و کوسههایی که در این منطقه وجود دارند مشغول شوند و لحظاتی باور نکردنی را در زیر آب سپری کنند در حالی که مشغول به صرف شامشان خواهند بود. به احتمال زیاد این تجربهای منحصربفرد خواهد بود که ممکن است تنها یک بار در زندگی افراد بوقوع بپیوندد در نتیجه در صورتیکه به این منطقه از جهان سفر کردید پیشنهاد میشود برای صرف یک وعده غذایی هم که شده به سراغ این رستوران بروید. در صورتیکه میخواهید برای صرف وعده غذایی مبلغی کمتر را بپردازید میتوانید از غذای 4 قسمتی این رستوران استفاده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری مالدیو روی لینک تور مالدیو کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو