هواپیماهای رنگ‎آمیزی شده در جهان (بخش اول)




 

هواپیماهای رنگ‎آمیزی شده

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با هواپیماهای رنگ‎آمیزی شده در جهان

 

زمانیکه مسافران با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما قصد استفاده از یک هواپیما را دارند احتمالا توجه چندانی به بیرون و بدنه هواپیما نخواهند داشت. شرکتهایی که در صنعت ساخت هواپیما مشغول به فعالیت میباشند برای رنگ آمیزی این غولهای پرنده بیشتر لز رنگ صورتی و ملایم و یا رنگ سفید استفاده میکنند.

 

اما در میان هزاران پرنده فلزی که در جهان وجود دارد و همه ساله افراد زیادی از آنها با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند پرداخت هواپیماهایی نیز وجود دارند که از رنگآمیزی زیبا و منحصری بفردی بهره میبرند و با داشتن طراحی منحصربفرد و خلاقانه سبب ایجاد سبک جدیدی در پروازها شدهاند.

 

 

چندین شرکت هواپیمایی در جهان وجود دارند که از این طرحهای خلاقانه و منحصر برفرد در رنگآمیزی هواپیماهای خود استفاده میکنند و همین امر موجب هیجان و شگفتزدگی افرادی میشود که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما از این شرکتها قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارند.

 

 در برخی از این هواپیماها از طراحیهای کودکانه بهره برده شده است و در برخی دیگر از نمادی از یک کشور و یا یک مقصد که هر کدام از این طرحها سبب زیبایی و منحصربفرد شدن این هواپیماها در جهان شده است.

 

در صورتیکه با خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی سییستمی موفق به حضور در این چنین هواپیمایی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی با آن شدید مطمئنا حسی منحصر بفرد را تجربه خواهید برد و از آن پرواز بیشترین لذت را میبرید و همواره در خاطران پرواز با چنین هواپیمایی زنده خواهد ماند.

 

 در ادامه به بررسی هواپیماهایی که از این ویژگی منحصر بفرد بهره میبرند خواهیم پرداخت.

 

 

خطوط هواپیمایی ایسلند، نورهای شمالی

 

 

این موضوع که یکی از زیباترین مناطق جهان ایسلند است بر کسی پوشیده نیست. وجود ن.رهای شمالی جذابیت خاص و منحصر بفرد به این منطقه از جهان بخشیده است که همه ساله افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی ارزان سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی برای دیدن آن به این منطقه سفر میکنند.

 

 شرکتهای هواپیمایی که در این منطقه در حال فعالیت میباشند برای جذب گردش از رنگآمیزیهای زیبایی در هواپیماهای مسافربری خود استفاده کردهاند.

 

 در این هواپیماها به شکلی خلاقانه و زیبا تصاویری از شفق قطبی قابل مشاهده است که به شکلی استادانه در بدنه این هواپیماها کشیده شدهاند و با این کار به تبلیغ از این پدیده زیبای طبیعی که در این منطقه شکل میگیرد پرداخته شده است.

 

 البته این طراحی به بیرون و بدنه هواپیما ختم نشده است و با استفاده از لامپها و چراغهای در داخل هواپیما نیز حس و حال مشاهده نورهای شمالی را برای مسافران در داخل هواپیما بوجود آوردهاند. این سفر هوایی بسیار منحصر بفرد و خاص خواهد بود.

 

 

خطوط هوایی بروکسل، تن تن

 

 

در این خط هوایی یکی از زیباترین رنگآمیزیها را میتوان مشاهده کرد که بسیار متفاوت و هنرمندانه صورت گرفته است. برای رنگآمیزی این هواپیما از تن تن که یک شخصیت کارتونی بلژیکی است استفاده شده است که جلوهای خاص به بدنه هواپیماهای این خط هوایی داده است.

 

طرحی که برروی بدنه این هواپیما از بیرون دیده میشود تصویری از یک کوسه خندان است که تصویر تن تن برروی آن قرار گرفته است. علاوهبر بدنه در داخل هواپیما نیز میتوان تصاویر مختلفی از تن تن و کاپیتان هادوک را مشاهده کرد.

 

در این هواپیما از کتابهای داستانی تن تن نیز استفاده شده است که مسافران میتوانند در طول پرواز به مطالعه آنها بپردازند. این طراحی در سال 2015 صورت گرفته است و قرار بود این هواپیما تا سال 2019 در سرتاسر اروپا به پرواز درآید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو