هواپیماهای رنگ‎آمیزی شده در جهان (بخش دوم)




 

هواپیماهای رنگ‎آمیزی شده

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

هواپیماهای رنگآمیزی شده در جهان (بخش دوم)

 

هواپیمایی اوا ایر، هلو کیتی

 

در هواپیمای این شرکت هواپیمایی یکی از زیباترین طراحیها استفاده شده است. برای طراحی  و رنگآمیزی بدنه این هواپیما طرحی از کارتون هلو کیتی انتخاب و اجرا شده است. بسیاری از مسافران با استفاده از این هواپیما با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به مقاصد مورد نظرشان منتقل میشوند. جالب توجه میباشد که این شرکت هواپیمایی در 6 فروند از هواپیماهای خود از این طرح استفاده کرده است. این شخصیت کارتونی از طرفداران بسیاری در مسیرهای آسیایی بخوردار بوده است و بسیاری از افراد در سفر خود از این هواپیماها استفاده میکنند و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به مقصد مورد نظرشان منتقل خواهند شد. این تصاویر به شکلی هنرمندانه برروی زمینه سفید بدنه هواپیما کشیده شدهاند.

 

 

شرکت هواپیمایی آلاسکا، دیزنی لند

 

این شرکت هواپیمایی برای رنگآمیزی هواپیماهای خود از طراحی شاد و منحصربفردی استفاده کرده است. این شرکت هواپیمایی در این حرکت خلاقانه از شخصیتهای دیزنی لند استفاده کرده است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارند و شناخته شده میباشند. در این هواپیماها میتوانید قبل از سوار شدن تصاویر مینی و میکی و دیگر شخصیتهای دیزنی لند را مشاهده کنید. در واقع طراحیهای استفاده شده در این هواپیماها بیانگر آن است که به دیزنی لند سفر میکند. همه ساله افراد زیادی با استفاده از هواپیماهای موجود در این شرکت هواپیمایی به سفرهای هوایی داخلی و خارجی خواهند پرداخت.

 

 

هواپیماهای آفریقای جنوبی، بازیهای المپیک

 

در سال 1996 در یکی از شرکتهای هواپیمایی برای انتقال ورزشکاران المپیکی از یک طرح خلاقانه در بدنه هواپیماها استفاده شد که سبب خاصو منحصر بفرد شدن هواپیماهای این منطقه شده بود. در آن سالها این رنگآمیزی سبب شد تا شور و هیجانی در بین مردم بوجود آید و آن روزها در یاد بسیاری از افراد ماندگار شود. در این رنگآمیزی از رنگهای پرچم آفریقای جنوبی استفاده شده بود که در نوع خود خاص و منحصر بفرد بوده است. بسیاری از افراد با خرید بلیط هواپیما از این شرکت هواپیمایی به پرواز داخلی و پرواز خارجی دست زدند و به مقاصد مورد نظرشان منتقل شدند.

 

 

هواپیما آنا، پیکاچو

 

در این شرکت هواپیمایی از شخصیتهای فانتزی برای رنگآمیزی بدنه هواپیما استفاده شده است که همین موضوع سبب شده تا هواپیماهای این شرکت منحصربفرد و خاص باشند و مسافران زیادی برای استفاده از آنها به این شرکت هواپیمایی مراجعه نمایند. برای پس زمینه از رنگ زرد در این هواپیماها استفاده شده است که برروی آن تصاویری فانتزی قرار گرفته است. آغاز این فرآیند در سال 1998 توسط این شرکت هواپیمایی شکل گرفت و به مسافران در سالهای اولیه سرگرمیهای مختلف و یا حتی لباس پوکمون داده میشد.

 

 

هواپیمایی وسترن پاسیفیک، سیمپسونها

 

این شرکت هواپیمایی نیز برای رنگآمیزی هواپیماهای خود از ایدههای خلاقانه استفاده میکرد. هواپیماهای این شرکت هواپیمایی با استفاده از شخصیتهای کارتون سیمپسونها رنگآمیزی میشدند. در طراحی رنگ این هواپیماها از تصاویر هومر، مارگ، بارت، لیزا و مگی استفاده شده است که این نوع رنگ آمیزی بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته بود و از انجام پرواز داخلی یا خارجی با چنین هواپیماهایی بیشترین لذت را میبردند. برای نشان دادن موهای آبی رنگ مارگ این شخصیت کارتونی در بخش انتهایی هواپیما طراحی میشده است.

 

 

وست جت، کارتون فروزن

 

بعد از پخش کارتون این انمیشن در جهان طرفداران زیادی پیدا کرد و همین موضوع سبب شد تا این شرکت هواپیمایی در رنگآمیزی هواپیماهای خود از شخصیتهای موجود در این کارتون استفاده کند. هواپیماهای این شرکت از نظر رنگآمیزی یکی از زیباترین هواپیماهای موجود در جهان میباشند. این یک تلاش دوطرفه بین وست جت و طراحان دیزنی بوده است که به خلق چنین اثری انجامیده است. در این طراحی زیبا و منحصر بفرد آنا و الس در بخش انتهایی هواپیما و در یخبندان و در اولاف در دماغه هواپیما و در گرما و برروی شنها قرار گرفته شده است.

 

 

هواپیما نیوزیلند، هابیت

 

یکی از راههای موثر برای تبلیغ کردن یک فیلم و یا یک کالا بکار بردن تصویر آن برروی یک وسیله نقلیه میباشد و چه وسیله نقلیه بهتری از هواپیما که در مرکز توجه خواهد بود. در رنگآمیزی بدنه هواپیماهای این شرکت از شخصیتهای موجود در فیلم هابیت استفاده شده است که در نوع خود منحصر بفرد و بسیار زیبا میباشد. با نگاهی دقیق به بدنه این هواپیما میتوانید تمامی شخصیتهای موجود در این فیلم را مشاهده کنید. علاوهبر بدنه هواپیما میتوان تغییراتی که با داستان این فیلم است را در داخل این هواپیماها نیز مشاهده کرد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو