گفت و گویی با مهماندار هواپیما(بخش دوم)




 

گفت و گو با مهماندارهواپیما

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با سخنان مهمانداران هواپیما

 

 

 اتفاق دیگری که از زبان یکی از همکاران شنیده بودم این بود که از بالای سر یکی از مسافران خون میچکیده و دلیل آن این بود که یکی از مسافران سر بزی را با خود وارد هواپیما کرده بود. این اتفاق در پرواز کارائیب رخ داده بود و باعث وحشت مسافران شده بود.

 

گاها از این اتفاقها در هواپیما زیاد دیده میشود اما برای خود من بیشتر از وقوع چنین اتفاقاتی برخورد و رفتارهای مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و یا با بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفر هوایی دارند عجیبتر و غیرباورتر میباشد.

 

 

نحوه تمیز شدن هواپیما به چه شکلی است و آیا صفحه غذای روبروی مسافر هر بار تمیز خواهد شد؟

 

 

این موضوع بستگی به کلاسهای مختلف پروازی دارد و در کل پاسخ به سوال شما خیر است این کار تنها در کلاسهای پروازی فرست کلاس و بیزینس کلاس انجام میشود و در دیگر کلاسها این کار به شکلی مرتب انجام نخواهد شد.

 

در کلاسهایی که این اتفاق به شکلی مرتب میافتد باید به این نکته توجه داشت که خدمه نظافتی هواپیما این تمیزکاری را در بین پروازها انجام نخواهند داد.

 

فکر میکنم که هواپیماها توسط نظافتچیها در شب تمیز خواهند شد تا برای انجام سفرهای هوایی بعدی و جابجایی مسافرانی که با بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفر هوایی دارند آماده باشند.

 

 با این حال برای تمیز کردن سینیها از دستمالی استفاده میشود که مطمئنا از ردیف 35 به بعد بسیار کثیف شده است و احتمالا دیگر قادر به تمیز کردن سطوح نمیباشد. با توجه به این موضوعات قطعا این بخش از هواپیما را نمیتوان به عنوان تمیزترین بخش آن در نظر گرفت و با خیالی راحت از آن استفاده کرد.

 

پیشنهاد بنده به مسافرانی که با خرید بلیط خارجی ارزان یا سیستمی و بلیط ارزان هواپیما قصد انجام انواع سفر هوایی را دارند این است که در هنگام استفاده از سینی روبرو مسافر در هواپیما نکات بهداشتی را رعایت کنند تا دچار مشکلی نشوند.

 

 

انتخاب این شغل چه تاثیری برروی زندگی شخصیتان گذاشته است؟

 

 

به نظر من زمانی که فردی این شغل را انتخاب میکند باید به شرایط آن عادت کند. برای اینکه یک فرد بتواند به مسافرانی که با بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما قصد استفاده از این نوع وسیله نقلیه را دارند خدمات ارائه کند باید قید بسیاری از تعطیلیهای بزرگ و وقت گذرانی با فامیل و دوستان را بزند و به شکلی همیشه آماده برای حضور پیدا کردن در محیط کاری خود باشد.

 

 با توجه به این موضوع شخصی که در این شغل در حال فعالیت است باسد بتواند راههای جدیدی را برای انجام این نوع تفریحات و وقت گذرانی در کنار خانواده و دوستان خود پیدا کند و از آنها بهره ببرد. بسیاری از مسافرانی که با استفاده از بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما به سفرهای هوایی میروند درک درستی از سختی از این کار ندارند و در تصورشان کاری بسیار راحت به نظر میرسد.

 

نکاتی مهم برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما

 

من به عنوان یک مهماندار بسیاری از تعطیلات و عیدها را مشغول به کار هستم و نمیتوانم در جنین زمانهایی در کنار خانوادهام باشم زیرا این ماهها جزو شلوغترین ماههای کاری من می‏باشد و در آنها باید به مسافرانی که با تهیه بلیط خارجی قصد استفاده از هواپیما را دارند به ارائه خدمات بپردازم.

 

شغل من به شکلی است که ممکن است در هرروز در سیک نقطه از کشور باشم و شرکت من را به عنوان یک مهماندار به جاهای مختلف خواهد فرستاد. در نتیجه این فرآیند مهمانداران هواپیما بسیاری از تعطیلات را از دست خواهند داد و بسیاری از اتفاقات وب زندگی نیز از دست می‎دهند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو