آشنایی با مهمترین خیابان پاریس فرانسه(بخش دوم)




 

مهمترین خیابان پاریس

 

پرواز خارجی
 

 

آشنایی با مهمترین خیابان پاریس فرانسه

 

پاریس که به عنوان شهر عشاق شناخته میشود از زیباترین شهرهای جهان میباشد که برای دیدن آن همه ساله هزاران نفر با استفاده از تور فرانسه به این منطقه از جهان سفر میکنند. در این شهر جاذبههای گردشگری وجود دارد که مورد توجه بسیاری از جهانگردان در سراسر جهان قرار گرفته است و همین موضوع سبب شده افراد زیادی برای سفر بهاین شهر از تور فرانسه استفاده کنند و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی خودشان را برای دیدن این جاذبهها به این شهر برسانند.

 

یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر خیابانهای آن میباشد که با قدم زدن در آنها گویی در میان موزهای در حال گشت و گذار میباشید. لا دفانس یکی از متفاوتترین خیابانهای موجود در این شهر میباشد که از شهرت جهانی زیادی برخوردار است و برای دیدن آن جهانگردانی با استفاده از تور فرانسه  وبا تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به شهر پاریس سفر میکنند.

 

این خیابان که از ابتدا زیر نظر وزارت دفاع این کشور قرار داشته دارای ساختمانهایی است که معماری مدرن برای ساخت انها استفاده شده است و به همین دلیل تفاوتی عمده با دیگر بخشهای پاریس خواهد داشت. این خیابان نه تنها در فرانسه بلکه در جهان نیز از شهرت بسیاری برخوردار میباشد و افراد زیادی در حین سفرشان به این شهر با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی حتما از این منطقه از شهر پاریس دیدن بعمل خواهند آورد.

 

یکی از دلایلی که این منطقه اینقدر در جهان شهرت دارد این است که منطقه بزرگترین و مهمترین منطقه اقتصادی و تجاری در جهان میباشد. در این منطقه از شهر بسیاری از شرکتها و تولیدیهای بزرگ دفاتر فروشی دارند که در آنها به ارائه خدمات خود مشغول میباشند. پیشنهاد میشود در صورتیکه با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید حتما از این منطقه بینظیر و مدرن موجود در پاریس فرانسه دیدن کنید.

 

با توجه به آماری که توسط شهرداری این شهر ارائه شده است بیش از 3.5 میلیون متر مربع در این منطقه به دفاتر و فضای اداری تعلق دارد و شرکتهای بزرگی چوت توتال که در اکثر کشورها در حال فعالیت است در این منطقه دفاتر فروشی دارند.

 

وجود برجهایی بلند و سربه فلک کشیده زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده است که این زیبایی در شب دوچندان خواهد شد. همه ساله افراد زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی برای دیدن این منطقه تجاری منحصر بفرد به پاریس سفر میکنند. با قدم زدن در این منطقه از شهر پاریس مطمئنا متوجه گذر زمان نخواهید شد و از گشت و گذار در بین ساختمانهای مدرن این منطقه که با استفاده از معماری بینظیر ساخته شدهاند میتواند برای شما بسیار لذتبخش باشد.

 

در خیابان لا دفانس بسیاری از برندهای مشهور و بنام پوشاک دفاتری دارند که در آنها به ارائه خدمات خود مشغول هستند. علاوهبر این در این بخش میتوانید برندهای مختلف لوازم ورزشی و آرایشی را نیز مشاهده کنید که در این منطقه چندین شعبه دارند و از آنها برای ارائه خدمات خود استفاده میکنند.

 

شما می توانید برای مشاهده ی قیمت های تور فرانسه وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

 

یکی از آثار و جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه طاق پیروزی میباشد که  همه ساله افراد زیادی را به سوی خود میکشاند. این اثر زیبای معماری که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره سربازانی که در طول تاریخ جان خود را در راه فرانسه از دست دادهاند ساخته شده است در انتهای خیابان شانزه لیزه و نزدیگی میدان شارل دوگل قرار گرفته است. در دیوارهای این طاق نام فرماندهان بسیاری که در طول جنگ جان خود را از دست دادهاند نوشته شده است.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو