آشنایی با بهترین هواپیماهای مسافربری موجود در جهان (بخش اول)




 

بهترین هواپیماهای مسافربری

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بهترین هواپیماهای مسافربری موجود در جهان

 

امروزه هواپیماها به یکی از وسایل نقلیه پرطرفدار در جهان تبدیل شدهاند و تعداد بیشماری از این نوع وسیله نقلیه در جهان وجود دارد. همه ساله افراد زیادی با استفاده از این وسایل نقلیه و با خرید بلیط هواپیما به سفرهای هوایی خواهند پرداخت و به مقاصد مورد نظرشان سفر میکنند.

 

 در بین این هواپیماها مدلهایی وجود دارند که در یک بازه زمانی به عنوان بهترین هواپیما به جهانیان معرفی شدهاند و افراد زیادی برای انجام پرواز خارجی در سفرهای خارجی و یا باستفاده از این هواپیما در سفرهای داخلی به پرواز داخلی پرداختهاند. 

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت در این زمینه هواپیماهای مدرن و  پیشرفتهای در جهان طراحی و ساخته شدهاند و در واقع با پیشرفت در این زمینه عصری جدید در تولید و استفاده از این وسیله نقلیه در جهان آغاز شده است.

 

در جهان شرکتهای هواپیمایی بسیاری وجود دارد که در حال ساخت هواپیماهای مسافربری و هواپیماهای نظامی میباشند و همیشه و در همه حال برای تولید محصولی باکیفیتتر و بهتر در رقابت با یکدیگر به سر خواهند برد.

 

در ادامه به معرفی بهترین هواپیماهای مسافربری خواهیم پرداخت که توسط آنها سالانه میلیونها نفر با خرید بلیط هواپیما ارزان و با اناجم پرواز داخلی و پرواز خارجی به مقاصد مورد نظرشان در اقسی نقاط جهان دست خواهند یافت.

 

ممکن است برای بسیاری از افرادیکه با خرید بلیط هواپیما به انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی میپردازند این سوال پیش آمده باشد که آیا این هواپیمایی که در حال استفاده از آن میباشد بهترین است یا خیر؟ اگر شما جزو افرادی هستید که این سوال برایتان پیش آمده است در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین هواپیماهای مسافربری در جهان آشنا شوید.

 

 

ایرباس A380

 

 

این هواپیما گزینهای بسیار مناسب برای کسب عنوان بهترین هواپیمای مسافربری جهان میباشد. این هواپیما که در طراحی آن از بدنه و جثهای غول پیکر استفاده شده است به عنوان عظیمالجثهترین هواپیمای مسافربری در جهان نیز شناخته میشود و همه ساله افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما در انجام پرواز خارجی و پرواز داخلی از این هواپیما استفاده خواهند کرد. این هواپیما از سال 1996 در خط تولید قرار گرفت این درحالی است که اولین پرواز خود را در سال 2005 انجام داد و پس از گذشت 2 سال و در سال 2007 اولین پرواز رسمی خود را انجام داد.

 

این پرواز در سال 2007 در کشور سنگاپور صورت پذیرفت. این هواپیما دارای ظرفیت بالایی در جابجایی مسافران دارد و میتواند در هر نوبت پرواز 525 مسافر را جایجا کند و به مقاصد مورد نظرشان برساند. در این هواپیماها 3 کلاس پروازی وجود دارد که مسافران میتوانند از آنها بهرهمند شوند.

 

 این هواپیما به شکلی طراحی شده است که قابلیت افزایش مسافر تا 853 نفر را نیز دارا میباشد. مسافتی که این هواپیما میتواند طی کند 8 هزار مایل دریایی میباشد از این هواپیما بیشتر برای سفرهای بینالمللی استفاده خواهد شد.

 

با توجه از اطلاعاتی که در مورد فرودگاههای مختلف در جهان منتشر شده است تنها 20 فرودگاه در تمامی جهان وجود دارد که امکانات مورد نیاز برای پذیرش این حجم از مسافران را دارا میباشند و پهنای باند مناسبی را برای فرود بیخطر این نوع هواپیما را دارا هستند.

 

 از نکات جالب توجه در مورد این هواپیما این است که این هواپیما بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان میباشد که در نوع خود بهترین نیز است و تنها هواپیما آنتونوف An22 از این هواپیما بزرگتر است که برای حمل و نقل بار از آن استفاده میشود.

 

این هواپیما توسط هواپیماییهای مختلفی دستخوش تغییراتی شده است و امکانات متنوع و گوناگونی به آن افزوده شده است. به عنوان مثال میتوان به هواپیمایی امارات اشاره کرد که در این هواپیما حمامهایی مجهز و پیشرفته تعبیه کرده است و همین موضوع باعث خاص و منحصربفرد شدن پرواز با این هواپیما شده است.

 

 علاوه‎بر این این شرکت هواپیمایی در این هواپیمایی غذاخوری لوکس و مجللی را برای کلاس پروازی فرست کلاس در نظر گرفته است. شاید جالب است بدانید که هزینه ساخت هریک از این هواپیماها نیاز به پولی حدود 200 میلیون پوند دارد.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو