مالدیو و حقایقی جالب در رابطه با آن (بخش اول)




 

حقایق جالب مالدیو

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با مالدیو و حقایقی جالب در رابطه با آن

 

مالدیو یکی از جزیرههای زیبا موجود در اقیانوس هند میباشد که از جاذبههای گردشگری فراوانی بهره میبرد و افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور مالدیو با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این جزیره زیبا و کوچک سفر میکنند.

 

در رابطه با این منطقه گردشگری و توریستی نکات و حقایقی وجود دارد که میتواند جالب توجه باشد و دانستن آنها برای افرادی که با استفاده از تور مالدیو و تیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی قصد سفر به این منطقه از جهان را دارند خالی از لطف نباشد.

 

 در ادامه به ارائه برخی از حقایق جالب و مورد توجه در رابطه با این جزیره خواهیم پرداخت که در صورت تمایل میتوانید در این مقاله تا پایان ما را همراهی کنید.

 

 

 

جلسهای که زیر آب برگزار شد

 

همانطور که گفته شد این جزیره یکی از جزیرههای کوچک موجود در اقیانوس هند میباشد که انواع تغییرات آب و هوایی برای این منطقه از جهان تهدید بزرگ به حساب میآید و ممکن است کل جزیره را به زیر آب ببرد.

 

در اطراف این جزیره برخی از جزایری که بدلیل بالا آمدن سطح آب دریا آب شور و شیرین با هم ترکیب شدند امروزه خالی از سکنه بوده است و البته دیگر کسی قادر به زندگی در آنها نبوده است.

 

برای جلب توجه جهانیان به این موضوع محمو ناشید که مقام ریاست جمهوری وقت مالدیو را در دست داشت در اکتبر 2009 جلسه کابینه خود را در قعر اقیانوس برگزار کرد که این عمل بازتاب جهانی بسیاری داشت و برای اولین بار در جهان رخ داده بود.

 

این فرد به همراه 13 مقام دولتی دیگر در آبهای اطراف این جزیره به غئاصی مشغول شدند تا تمامی تهدیداتی را که این جزیره کوچک و زیبا را تهدید میکند به جهانیان نشان دهند و آنها را از وجود این گونه تهدیدها آگاه سازند.

 

مالدیو یکی از زیباترین نقاط جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو  با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه اط جهان سفر میکنند و زیباییهای موجود در این منطقه را از نزدیک مشاهده میکنند. علاوهبر آشنایی افراد با تهدیدهایی که این جزیره با آن رودررو میباشد این کار توانست به آگاهی مردم در رابطه با پروژههای پایداری که در رابطه با کاهش ردپای کربن در این منطقه شکل گرفته بود نیز شود.

 

این نوع پروژهها در رابطه با گردشگری پایدار، استراحتگاههای قابل تجزیه زیستی و استفاده از تمامی منابع انرژی در جزیره که شامل انرژی خورشیدی، آب و باد میباشد بوده است.

 

پیشنهاد میشود در صورتیکه قصد انجام سفر خارجه دارید با استفاده از تور مالدیو سام سیر و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کنید و زیباییهای موجود در این منطقه لذت ببرید.

 

 

وجود 1190 جزیره در میان 26 آب سنگ مرجانی

 

 

در این منطقه چیزی در حدود 1190 جزیره وجود دارد که از میان آنها تنها 200 جزیره قابل سکونت میباشند و میتوان در آن به زندگی کردن پرداخت. در میان 200 جزیرهای که قابل سکونت هستند تنها در 80 جزیره از آنها هتلها و اقامتگاههایی برای گردشگرانی که با استفاده از تئر مالدیو و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند وجود دارد و به آنها خدمات مربوط به هتلداری را ارائه میکنند.

 

در این جزیرهها میتوانید اقامتگاههای کوچک و لوکسی را مشاهده کنید که دیدن آنها بسیار هیجانآور خواهد بود. جزیرههایی که در این منطقه خالی از سکنه هستند تا بسیار کوچکند یا بقدری دور هستند که امکان سکونت در آنها وجود ندارد. نکته جالب توجه در رابطه با نالدیو این است که بیش از 99 درصد از 185 کیلومتر این کشور را آب تشکیل میدهد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری مالدیو روی لینک تور مالدیو کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو