برخی از دلایل جالب در فرود هواپیماها (بخش دوم)




 

دلایل جالب در فرود هواپیما

 

بلیط خارجی سام سیر

 

برخی از دلایل جالب در فرود هواپیماها (بخش دوم)

 

 

ارتقا یافته

 

یکی دیگر از فرودهای اضطراری که در سال 2013 به انجام رسید و خلبان مجبور شد تا هواپیما را در نزدیکترین فرودگاه به زمین بنشاند پروازی بود که توسط شرکت جت بلو انجام شد و در آن افراد زیادی با استفاده از بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما حضور داشتند. این هواپیما فرودگاه نیویورک را به مقصد کالیفرنیا ترک کرده بود. در بخش فرست کلاس این هواپیما خانمی حضور داشت که به دلیل حضور وی و عدم خویشتنداری او هواپیما مجبور شد با تمامی مسافرانی که با استفاده از بلیط ارزان هواپیما در آن حضور داشتند به زمین بنشیند.

 

علت این فرود اضطراری این بوده است که خانم متوجه شده مسافر کناری وی بلیط فرست کلاس ندارد و تنها با بلیط ارتقا یافته در این کلاس از این پرواز حضور پیدا کرده است. این موضوع سبب خشمگین شدن این فرد شده که چرا پول بیشتری را صرف کرده تا در این کلاس پروازی حضور داشته باشد. این مسافر نتوانست خشم خود را منترل کند و سبب شد تا توسط مامور هوایی بازداشت شود. خلبان نیز با بوجود آمدن این اتفاق مجبور شد تا هواپیما را در دنور فرود آورد و آن مسافر را به ایستگاه پلیس تحویل دهد.

 

بلیط ارزان هواپیما خارجی

 

بویی عجیب و وحشتناک

 

یکی دیگر از فرودهای اضطراری که در آن خلبان مجبور شد برای رفاه حال مسافران هواپیما را به زمین بنشاند پروازی بود که از کانتاس به سمت بریزین در حال حرکت بود. در بین پرواز بویی عجیب و ناخوشایند در کل کابین هواپیما به مشام میرسید. خلبانی که در این پرواز وظیفه هدایت هواپیما را برعهده داشت هیچ راه دیگری جز فرود آوردن هواپیما را جلوی خود نمیدید و در نهایت به ناچار هواپیما را در مانت ایسا به زمین نشاند. غلت این بوی ناخوشایند در هواپیما وجود پوشک نوزادی در دستشویی هواپیما بوده است.

 

یک خانواده که با بلیط خارجی به همراه کودک خود در این پرواز حضور داشتند مجبور به تعویض پوشک کودک خود در حین پرواز میشوند و بدون داشتن آگاهی از این موضوع که نباید پوشک خود را در دستشویی بیاندازند این کار را انجام دادند و همین موضوع سبب شد تا بویی ناخوشایند و زننده در کابین هواپیما بپیچد و تمامی مسافران را تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به این موضوع خلبان در نهایت مجبور به فرود اضطراری شد.

 

 

مسافری خشمگین

 

یکی دیگر از فرودهای اضطراری در پروازی رخ داد که در حال پرواز از لس آنجلس به نیویورک بوده است. در این پرواز خانمی عصبانی حضور داشته است که به دلیل رفتارهای نامتعارف سبب برهم خوردن نظم هواپیما شده بود و به همین دلیل خلبان مجبور میشود هواپیما را در نزدیکترین فرودگاه به زمین بنشاند. این خبر به سرعت در رسانهها به نمایش درآمد که در آن مسافر خانمی را نشان دادند که یکی از آهنگهای ویتنی هاوستون را در طول پرواز گوش میداد و با صدایی بلند آن را میخواند و به هیچ وجه متوقف نمیشد.

 

خرید بلیط خارجی ارزان

 

البته دلیلی برای انجام فرود اضطراری از طرف هواپیما ارائه نشد و مشخص نشد که آیا حضور این مسافر در پرواز سبب انجام این فرود اضطراری بوده است یا خیر. اما چیزی که توسط رسانهها در معرض نمایش قرار داده شد علت فرود را وجود این خانم در پرواز اعلام کرده است. این هواپیما در کانساس سیتی مجبور به انجام فرود اضطراری شد. مسافرانی که با بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما در این نوع پرواز حضور داشتند و خود را برای انجام یک سفر آرام و لذتبخش آماده کرده بودند مجبور شدند زمان زیادی را در این فرودگاه برای انجام تیک آف مجدد و رسیدن به مقصد اصلیشان سپری کنند.

 

با اینکه هواپیماها یکی از امنترین وسایل نقلیه موجود در جهان میباشند اما در آنها اتفاقای رخ میدهد که ممکن است سلامت تمامی مسافرانی که با استفاده از هواپیما در حال جابجایی و منتقل شدن به مقصد مورد نظرشان میباشد به وقوع بپیوندد که سبب شود این مسافران با مخاطراتی روبرو شوند که در برخی از آنها خلبانها مجبور به انجام فرود اضطراری میشوند تا احتمال وقوع حادثه را به حداقل خود برسانند و مسافرانی که در آن حضور دارند کمترین آسیب را متحمل شوند.

 

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو