جاذبه های زیرزمینی که باید از آن‌ها دیدن کنید. (بخش اول)




 

جاذبه های زیرزمینی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

جاذبه های زیرزمینی که باید از آن‌ها دیدن کنید. (بخش اول)

 

گردشگران حرفه‌ای می‌دانند که همه ی جاذبه ها و شگفتی های دنیا روی زمین قرار ندارند و برای دیدن بعضی از آن‌ها باید به زیر زمین رفت تا از شاهکارهای زیرزمینی لذت برد.با دیدن شگفتی های زیرزمینی ای که در قاره ی اروپا وجود دارد می‌توانید سفری به گذشته ی این قاره که هزاران سال است انسان‌ها در آن زندگی می‌کنند داشته باشید.

 

 در طول تاریخ امپراتوری‌های زیادی در اروپا وجود داشته است به همین دلیل جاذبه های زیرزمینی زیادی را می‌توانید در این قاره پیدا کنید. با گرفتن یک بلیط خارجی و سفر به یکی از شهرهایی که در ادامه به شما خواهیم گفت می‌توانید از شهرهای زیرزمینی فوق العاده، مخفیگاه ها و مقبره های زیرزمینی دیدن کنید. در صورتی که خود ساکن کشور مورد نظر هستید با پرواز داخلی به دیدن این جاذبه ها بروید.

 

 

سردابه‌ها و دخمه‌های شگفت‌انگیز رم

 

شاید هیچوقت به این فکر نکرده باشید که در زیر خیابان‌های هزارتو و شلوغ رم یکی از قدیمی ترین و طولانی ترین تونل‌های دفن اجساد قرار دارد. قبرستان‌های زیرزمینی که در این زیر این خیابان‌ها وجود دارند نشانه ی شیوه ی دفن اجساد در بین مسیحیان و یهودیان قرن اول میلادی می‌باشد. امروزه قسمت های کمی از این قبرستان‌ها قابلیت بازدید دارند و خیلی از کارشناسان معتقدند بسیاری از بخش‌های این گورستان هم چنان ناشناخته باقی مانده است و کسی نتوانسته آن‌ها را کشف کند.

 

یکی از محبوب ترین قسمت هایی که افراد زیادی خرید بلیط خارجی و یا با پرواز داخلی برای دیدنش به رم سفر می‌کنند بخش قدیمی تر دخمه است. هر سال گردشگران زیادی با پرواز داخلی از کشور ایتالیا به رم می‌آیند و یا از کشورهای دیگر با بلیط خارجی به ایتالیا سفر می‌کنند اگر شما هم قصد سفر به ایتالیا را دارید بازدید از این سردابه را فراموش نکنید.

 

 

شهر زیرزمینی پیلسن

 

اگر زمانی با بلیط خارجی به پراگ سفر کردید می‌توانید با یک ساعت رانندگی به شهر زیرزمینی پیلسن برسید. این شهر از چندین تونل، گذرگاه و چشمه تشکیل شده است که همگی به قرن سیزدهم تعلق دارند. در زمان‌های گذشته این هر حکم یک یخچال خیلی بزرگ را داشته است که از آن برای خنک نگه داشتن و خراب نشدن مواد غذایی استفاده می‌کردند. سالانه گردشگران زیادی با بلیط خارجی یا پرواز داخلی به پراگ می‌روند و در کنار سایر جاذبه ها از شهر پیلسن هم دیدن می‌کنند. علاقه مندان می‌توانند به راحتی در تونل‌های مرمت شده ی این شهر قدم بزنند و چشمه های آب را ببینند.

 

 

معدن نمک در آلمان

 

یک معدن نمک بسیار قدیمی نزدیک مرز اتریش در آلپ باواریا وجود دارد که قدمتش به 5 قرن می‌رسد. در سال هایی که نمک مانند طلا بود و ارزش زیادی داشت از این معدن استخراج می‌شد. تورهایی برای دیدن این معدن وجود دارد که گردشگران می‌توانند همراه یک راهنما به عمق 650 متری زمین بروند و با تاریخ استخراج نمک و اهمیت آن در سالیان گذشته آشنا شوند. در این تور  گردشگران می‌توانند در غارهای نمکی قدم بزنند و سوار واگن های قدیمی که متعلق به معدنچی ها بوده است شوند. برای سفر به کشور آلمان می‌توانید از آژانس هواپیمایی سام سیر بلیط خارجی تهیه کنید و در کنار سایر جاذبه های آلمان از این معدن نمک نیز دیدن کنید. سالانه گردشگران زیادی از کشور المان با پرواز داخلی به دیدن این معدن می‌روند.

 

نکته های عجیب پرواز داخلی

 

گشت و گذار در شهر زیرزمینی فرانسه

 

در قرن دوازدهم یک معدن سنگ آهک شروع به کار کرد و بعد از گذشت چند سال به یک شهر زیرزمینی کامل تبدیل شد. این معدن که اکنون Naours نام دارد به یک جاذبه ی گردشگری تبدیل شده است که در قرن هفدهم میزبان 3 هزار نفر بود. این شهر دارای صدها اتاق و ده ها تالار است که در زمان جنگ از آن‌ها به عنوان استراحتگاه سربازان استفاده می‌شد. گردشگران زیادی با پرواز داخلی یا خارجی به دیدن این شهر می‌روند و با دیدن گرافیتی های کشیده شده توسط سربازان به گذشته سفر می‌کنند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو