بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان (بخش اول)




 

بزرگ‌ترین مراکز خرید

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان

 

 

برخی افراد هستند که بیشتر از هر چیزی تو دنیا، از خرید کردن لذت می‌برند. این افراد همیشه در حال گشت‌وگذار در مراکز خرید هستند و از این کار لذت می‌برند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید و از گشت‌وگذار در بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا بسیار هیجان انگیز می‌شوید، سریعاً چمدان خود را ببندید و با خرید بلیط ارزان هواپیما با یک پرواز خارجی به این شهر ها سفر کنید.

 

گشت‌وگذار در مراکز خرید یا مال های دنیا یکی از روش‌های درمانی محسوب می‌شوند. زیرا همه‌ی افراد در برخی مواقع احتیاج دارند خرید کنند تا روحیه اشان عوض شود.

 

باوجود مشکلات بزرگ و کوچکی که مردم هرروزه درگیر آن هستند، ما می‌خواهیم کمی ذهن شما را از این مشکلات دور کنیم و شما را با بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا آشنا کنیم  تا در صورت تمایل با خرید بلیط ارزان هواپیما با یک پرواز خارجی از این مکان ها دیدن کنید.

 

 

۱. جواهر مال (Cehavir Mall)؛ بزرگ‌ترین مرکز خرید استانبول

 

 

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا، جواهر مال است که در استانبول ترکیه واقع‌شده است. این مرکز خرید در یک فضای بسیار بزرگ بنا شده است و ظاهری کاملاً حیرت‌انگیز دارد. این مال یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید ترکیه و شهر استانبول است و زمانی جزو بزرگ‌ترین مرکز خرید اروپا محسوب بود.

 

اگر علاقه‌مند هستید که از این مرکز خرید دیدن کنید می‌توانید خیلی راحت با خرید بلیط ارزان هواپیما و با یک پرواز خارجی کوتاه‌مدت به شهر استانبول سفر کنید.

 

در جواهر مال، 6 طبقه فقط برای مغازه و فروشگاه‌های لباس و لوازم آرایش و طلا و.. اختصاص داده‌شده است. علاوه بر این طبقات، طبقه های دیگری برای تفریح و رستوران ها اختصاص داده‌شده است. بهترین رستوران های استانبول در این پاساژ واقع‌شده اند.

 

نام این مرکز خرید به زبان ترکی شیشلی کولتور است و با مرکز تجارت و فرهنگ شیشلی نیز می‌گویند. این مراکز خرید در سال 2005 در شهر استانبول افتتاح شد.

 

شما می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما به مقصد استانبول، با یک پرواز خارجی  به این شهر سفر کنید و از گشت‌وگذار در مرکز خرید جواهر لذت ببرید.

 

۲. مید ولی مگامال (Mid Valley Megamall)؛ از بزرگ‌ترین مراکز خرید مالزی

 

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا، مید ولی مگامال است که در قطب تجاری کوالالامپور واقع‌شده است. این مراکز خرید یک مرکز عادی نیست. در این مراکز خرید مهم‌ترین غول‌های اقتصادی کشور وجود دارد.

 

مساحت این مرکز خرید بیشتر از 460 هزار مترمربع است. در این مرکز خرید دو هتل تجاری معروف کوالالامپور نیز واقع‌شده است. این مرکز خرید در 20 نوامبر سال 1999 افتتاح‌شده است.

 

این مرکز خرید بعد از افتتاح بسیار مورد استقبال محلی های این منطقه قرارگرفته است و گردشگران زیادی سالانه برای تماشای این مرکز خرید به کوالالامپور سفر می‌کنند.

 

شما نیز اگر می‌خواهید از این مرکز خرید دیدن کنید، همین‌الان اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقصد کنید و با یک پرواز خارجی ارزان به این مقصد سفر کنید.

 

 

۳. سنترال ورلد (Central World)، تایلند؛ دهمین مرکز خرید بزرگ جهان

 

سنترال ورلد نیز یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا محسوب می‌شود. این مرکز خرید در بانکوک تایلند واقع‌شده است. این مرکز خرید جزو مراکز خرید متوسط محسوب نمی‌شود. سنترال ورلد هم‌اکنون تحت مالکیت سنترال پاتانا، بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه املاک خرده‌فروشان د رتایلند قرار دارد.

 

این مرکز خرید بعد از سه سال نوسازی ظاهری بسیار جذاب را برای همگان به نمایش گذاشته‌اند. یکی از رقیب های اصلی این مرکز خرید سیام پاراگون (Siam Paragon) است که در همسایگی آن وجود دارد. البته با توجه به شهر آن نسبت به سنترال ورلد کوچک‌تر است.

 

بنابراین اگر می‌خواهید از این مرکز خرید دیدن کنید بهتر است هر چه سریع تر اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما کنید و با یک پرواز خارجی به این مقصد سفر کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو