بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان (بخش دوم)




 

بزرگ‌ترین مراکز خرید

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان

 

 

تقریباًهمه‌ی خانم‌های جهان عاشق خرید کردن هستند و از این کار بسیار لذت می‌برند، البته ناگفته نماند که آقایانی با این ویژگی وجود دارد و آن‌ها نیز از خرید کردن لذت می‌برند اما در خانم‌ها این مورد بیشتر است.

 

بنابراین بیشتر افراد علاقه‌مند هستند که در مراکز خرید گشت‌وگذار کنند و وسایل موردنیاز و موردعلاقه خود را تهیه کنند. جالب است بدانید که خیلی از افراد برای خرید کردن سفر می‌کنند و هدفشان از سفر کردن این است که به مراکز خرید وجود در مقصد بروند و خرید کنند.

 

این افراد با خرید بلیط هواپیما ی سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما به مقاصد مختلف سفر می‌کنند و از مراکز خرید موجود از آن‌ها خرید می‌کنند. ما در این مطلب قصد داریم به افرادی که دوست دارند از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا دیدن کنید، این مراکز را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید چین: نیو ساوث چاینا مال (New South China Mall)

 

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا «نیو ساوث چاینا مال» است که در چین واقع‌شده است. این مرکز خرید ازنظر مساحت جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان محسوب می‌شود. این مرکز خرید بعد از دبی مال ازنظر مساحت جزو بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا است. نکته‌ی جالبی که در مورد این مرکز خرید وجود دارد این است که در دهه‌ی اول فعالیت خود بسیار راکد بود و هیچ فروشنده‌ای دوست نداشت در آن مغازه اجاره کند. اما بعد از بازسازی‌های لازم در سال 2015 این مرکز خرید بسیار رونق یافت و فروشنده‌های زیادی برای اجاره مغازه از این مرکز خرید اقدام کردند.

 

بنابراین اگر قصد دارید از این مرکز خرید دیدن کنید اقدام به خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما به این مقصد را کنید و از این مرکز خرید دیدن کنید.

 

نکاتی برای خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید فیلیپین: اس‌ام سیتی نرث ادسا (SM City North EDSA)

 

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا اس‌ام سیتی نرث ادسا است. این مرکز خرید جزو چهارمین مرکز خرید دنیا محسوب می‌شود که در شهر کزون واقع در کشور فیلیپین، است. این مرکز خرید در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های این شهر واقع‌شده است. اسم این خیابان اپیفانیو دلوس سانتوس است که نام یکی از دانشمندان، هنرمندان و تاریخ‌دانان فیلیپین است. این مرکز خرید در سال 1985 شروع به فعالیت کرد.

 

برای سفر به فیلیپین می‌توانید خیلی راحت با خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما از سایت آژانس هواپیمایی سام سیر به آن سفر کنید.

یکی از ویژگی‌های این مال که آن را نسبت به بقیه‌ی مال ها منحصربه‌فرد کرده است این است که علاوه برداشتن محوطه‌ی بزرگ، در بام این مرکز خرید باغ زیبایی واقع‌شده است که بسیار جالب و دیدنی است. در طول سال‌های اخیر بلوک‌ها جدید به این مرکز خرید اضافه‌شده است.

 

بنابراین افرادی که خرید بلیط هواپیما سیستمی و یا خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقصد کرده‌اند، حتماً از بام این مرکز خرید دیدن کنند.

 

از بزرگ‌ترین مراکز خرید ایران: اصفهان سیتی سنتر

 

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مرکزهای خرید دنیا که در ایران واقع‌شده است اصفهان سیتی سنتر است که در شهر اصفهان قرار دارد این مرکز خرید از مغازه‌ها و رستوران‌ها و امکانات تفریحی و سرگرمی و دیگر موارد تجاری برخوردار است. هدف اصلی این مرکز خرید به نمایش گذاشتن تنوع فرهنگی است که معمار معروف مداردو کادیز از شرکت کادیز در ساخت این مرکز خرید رعایت کرده است.

 

این مرکز خرید در سال 2012 در اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است و مردم نیز از آن بسیار استقبال کرده‌اند.

 

افرادی که قصد دارند به این مرکز خرید بروند می‌توانند خیلی راحت با خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط هواپیما سیستمی به این شهر سفر  کنند و از خرید کردن در آن لذت ببرند.

 

البته ناگفته نماند که ایران مال که هنوز به‌طور کامل ساخته نشده است و در شهر تهران واقع‌شده است نیز جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان قرار دارد اما به دلیل اینکه هنوز تکمیل‌نشده است چیزی درباره‌ی آن گفته نشده است.

 

اگر می‌خواهید به یکی از این مراکز خرید بروید کافی است همین‌الان  با خرید بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما برای این کار اقدام کنید و از دیدن این مراکز خرید لذت ببرید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو