بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان (بخش سوم)




 

بزرگ‌ترین مراکز خرید

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان

 

 

همه‌ی افراد مخصوصاً بانوان خرید کردن را دوست دارند و از گذراندن وقت در مراکز خرید لذت می‌برند. این افراد دوست دارند از تمام مراکز خرید دنیا دیدن کنند و از آن‌ها خرید کنند.

 

بنابراین اگر شما نیز جزو افرادی هستند که دوست دارید از تمام مراکز خرید دنیا دیدن کنید این مطلب را بخوانید زیرا در این مطلب قصد داریم شمارا با بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید دنیا آشنا کنیم.

 

پس از انتخاب مرکز خرید موردنظر سریعاً اقدام به خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز خارجی یا داخلی به آن مقصد کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید مالزی : مال وان اوتاما (1 Utama)، سلانگور

 

یکی از بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا مال وان اوتاما نام دارد که در بندر اوتاما دامانسارا در مالزی واقع‌شده است. این مرکز خرید بزرگ‌ترین مرکز خرید مالزی محسوب می‌شود و هفتمین مرکز خرید بزرگ دنیا است. این مرکز خرید دارای مساحت بسیار بزرگ و امکانات سرگرمی و تفریحی زیادی دارد. این مرکز خرید دارای بزرگ‌ترین روف گاردن جنوب شرقی آسیا است. علاوه بر روف گاردن بسیار زیبا از زمین بولینگ ۳۶ردیفه، زمین‌بازی کودکان با طرح سفینه فضایی و امکانات دیگر نیز برخوردار است.

 

اگر می‌خواهید به این شهر سفر کنید و از این مرکز خرید دیدن کنید می‌توانید خیلی راحت با خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز خارجی به این شهر بروید و از آن دیدن کنید.

 

نکاتی مهم برای خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

یکی از مراکز خرید بزرگ چین : گلدن ریسورسز مال (Golden Resources Mall)

 

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا «گلدن ریسورسز مال» نام دارد. این مرکز خرید در کشور چین واقع‌شده است و بزرگ‌ترین مال این کشور نیز محسوب می‌شود. این مرکز خرید به نام جین یوآن (Jin Yuan) نیز معروف است. نکته‌ی جالبی که در رابطه با این مرکز خرید وجود دارد این است این مال بزرگ در عرض 20ماه ساخته‌شده است و دارای بیش از 1000 مغازه است.

 

این مرکز خرید در بین اهالی این منطقه و سایر منطقه‌ها بسیار محبوب است زیرا که در مغازه‌های آن‌همه چیز وجود دارد، از اجناس ایتالیایی گرفته تا اجناس باکیفیت چینی. به همین خاطر است که مردم از خرید از این مرکز خرید رضایت دارند و از آن استقبال می‌کنند.

 

اگر با خرید بلیط هواپیما و یک پرواز خارجی به چین سفرکرده‌اید حتماً به این مرکز خرید سر بزنید تا ببینید چه اجناس باکیفیتی در مغازه‌های آن یافت می‌شود.

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید ازنظر تعداد مغازه‌ها : مجتمع خلیج‌فارس

 

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان متعلق به ایران است. اسم این مرکز خرید مجتمع خلیج‌فارس است که در شیراز قرار دارد. این مرکز خرید دارای 2500 مغازه  و همین‌طور از دو استخر بزرگ سرباز و سرپوشیده نیز برخوردار است. علاوه بر این امکانات این مرکز خرید از یک پارک سرگرمی هم در داخل مجتمع نیز برخوردار است. مجتمع خلیج‌فارس با چهار طبقه پارکینگ، پذیرای 5500 خودرو است و شما می‌توانید با خیال راحت خودرو خود را در پارکینگ پارک کنید و از مرکز خرید دیدن کنید.

 

شما می‌توانید برای سفر به این شهر زیبا و دیدن از این مرکز خرید، خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز خارجی یا داخلی از سایت آژانس هواپیمایی سام سیر انجام دهید.

 

 

سومین مرکز خرید بزرگ تایلند: سیام پاراگون

 

سیام پاراگون جزو کوچک‌ترین مرکز خرید در بین لیستی که برای شما معرفی کرده‌ایم است، ولی بااین‌حال جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید محسوب می‌شود. این مرکز خرید در تایلند وجود دارد و به‌عنوان رقیب برای سنترال ورلد مال معروف است و جزو سومین مال بزرگ تایلند محسوب می‌شود. این مرکز خرید در سال 2005 افتتاح‌شده است و علاوه بر اینکه محیطی مناسب برای خرید فراهم کرده است، دارای بهترین رستوران‌های بانکوک نیز است.

 

نکته‌ای که این مرکز خرید را نسبت به سایرین منحصربه‌فرد کرده است این است که این مرکز خرید از آکواریوم جهان زیرآب برخوردار است که جزو مهم‌ترین وبرترین جاذبه‌های گردشگری تایلند محسوب می‌شود.

 

بنابراین بعد از خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به مقصد تایلند؛ حواستان باشد که بازدید از این مرکز خرید و آکواریم موجود در آن را جزو برنامه‌ریزی‌های سفر خود قرار دهید.

 

بنابراین برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی می‌توانید به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو