بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان (بخش چهارم)




 

بزرگ‌ترین مراکز خرید

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان

 

 

در این مطلب قصد داریم شمارا با بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان آشنا کنیم تا در صورت تمایل بدانید که کدام مرکز خرید در کدام شهر یا کشور وجود دارد، و با خرید بلیط هواپیما و یک پرواز خارجی به آنجا بروید و از آن دیدن کنید.

 

افرادی وجود دارند که به‌شدت به خرید کردن علاقه دارند و از گشت‌وگذار در مراکز خرید لذت می‌برند. این افراد حتماً باید از این مراکز خرید دیدن کنند.

 

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان :دبی مال

 

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا دبی مال است که همان‌طور که از اسمش مشخص است متعلق به کشور دبی است. نکته‌ی جالبی که در رابطه با این مرکز خرید وجود دارد این است که افتتاح این مرکز خرید دو بار به تعویق افتاده است، اما بالاخره در 8 می 2009 افتتاح شد. این مرکز خرید دارای 635 مغازه و دیگر امکانات است. افرادی که بلیط هواپیما برای این مقصد تهی کرده‌اند و با یک پرواز خارجی به دبی آمده اند حتماً از این مرکز خرید دیدن کنند فقط  باید مواظب باشند که گم نشوند.

 

اگر قصد خرید بلیط هواپیما دارید می‌توانید خیلی راحت وارد سایت آژانس هواپیمایی  سام سیر شوید و یک پرواز خارجی به دبی را رزرو کنید و از سفر به دبی لذت ببرید.

 

مرکز خریدی در مالزی :سان وی پیرامید (Sunway Pyramid)، سوبانگ جایا

 

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان سان وی پیرامید نام دارد که مساحت آن 371,612 متر مربع است. این مرکز خرید بزرگ در مالزی واقع‌شده است و دارای مغازه‌های متنوعی است که شما می‌توانید حسابی در آن خرید کنید. طرح این مرکز خرید از اهرام ثلاثه در مصر الهام گرفته‌شده است و در جلوی در ورودی این مرکز خرید مجسمه‌ی شیر قرار دارد که برای یادبود از مجسمه ابوالهول طراحی‌شده است.

 

به دلیل وجود جواهرات ، هدایا، کتاب‌ها، موسیقی‌ها، وسایل خانگی،سوغاتی‌ها و لباس ها و ساعت‌هایی که در ویترین مغازه‌های موجود در این مرکز خرید، بعدازاینکه از این مرکز خرید خارج شوید احساس می‌کنید که یک اشراف مصری هستید.

 

مرکز خرید بزرگی در کانادا: وست ادمونتون مال

 

این مرکز خرید تا سال 2004 به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان معروف بود ولی امروزه جزو دهمین مال بزرگ دنیا محسوب می‌شود ولی همچنان جزو بزرگ‌ترین مرکز خرید موجود در آمریکای شمالی است.این مرکز خرید به‌وسیله‌ی برداران قرمزیان تاسیس شده است که در سال 1959 از ایران به کانادا مهاجرت کرده‌اند.

 

بنابراین اگر قصد دارین از این مرکز خرید دیدن کنید همین الان برای خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز خارجی اقدام کنید و از این مرکز خرید دیدن کنید.

 

این مرکز خرید دارای 800 مغازه است و همین خدمات زیادی در محوطه و داخل آن وجود دارد. پارکینگ این مجموعه 20 هزار خودرو را در خود جای می‌دهد. فقط موقع گشت‌وگذار در آن حواستان باشد گم نشوید.

 

دومین مرکز خرید بزرگ آفریقا: موراکو مال (Morocco Mall)

 

یکی دیگر ازمراکز خرید بزرگ جهان متعلق به آفریقا جنوبی  با اسم موراکو مال است. این مرکز خرید در کازابلانکا در ساحل غربی مراکش واقع‌شده است. همچنین این مرکز خرید جزو دومین مرکز خرید آفریقای جنوبی محسوب می‌شود.

 

طراحی این مرکز خرید به‌وسیله‌ی معمار مشهور دیوید پادوآ از شرکت دیزاین اینترنشنال، انجام‌شده است. این معماز آکواریوم یک‌میلیون لیتری را در این مرکز خرید طراحی کرده است که بیش از 40 گونه ماهی متفاوت در آن وجود دارد.

 

این آکواریوم به آکوا دریم (Aquadream) نیز معروف است و به افرادی که به آنجا می‌آیند این اجازه را می‌دهند تا غواصی اسکوبا را در آن تجربه کنند. همچنین افراد می‌توانند به بخش مرکزی این آکواریوم بروند و از تماشای زندگی دریای و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی موجود در آن لذت ببرند.

 

اگر می‌خواهید از این مرکز خرید و آکواریوم موجود در آن دیدن کنید بهتر است برای اولین فرصت بلیط هواپیما به این مقصد را رزرو کنید و با یک پرواز خارجی ارزان به این مقصد سفر کنید.

 

یک مقصد خرید و سرگرمی : مال آو آمریکا (Mall of America)

 

مال آو آمریکا از محبوب ترین مراکز خرید جهان است. این مرکز خرید که جزو بزرگ‌ترین مال های جهان نیز محسوب می‌شود در اطراف شهرهای دوقلو (مینیاپولیس و سنت‌پل) واقع‌شده است. این مرکز خرید در سال 1992 افتتاح شد و سالانه بیشتر از 440 میلیون بازدیدکننده دارد. این آمار در هیچ یک از مراکز خرید جهان وجود ندارد.

 

بزرگی مال آو آمریکا به‌اندازه‌ی بزرگی هفت استادیوم یانکی است و این امکان را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند که تجربه‌ی جدید از خرید را حس کند.

 

بنابراین اگر بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به این مقصد را تیه کرده اید و قرار است به اینجا سفر کنید حتماً از این مرکز خرید دیدن کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو