پل الکساندر سوم یکی از جاذبه‎های گردشگری پاریس (بخش سوم)




 

جاذبه های گردشگری پاریس

 

تور فرانسه سام سیر

 

پل الکساندر سوم یکی از جاذبههای گردشگری پاریس (بخش سوم)

 

پل الکساندر سوم در شهر پاریس فرانسه قرار گرفته است و این پل به نمادی مشهور از این شهر میباشد که بعد از برج ایفل مشهورترین جاذبه گردشگری موجود این بوده است و همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند. داشتن معماری خاص و منحصربفرد سبب شده تا این اثر تاریخی و گردشگری در بین بسیاری از گردشگران سراسر جهان از شهرت زیادی برخوردار باشد به گونهای که دیدن این اثر تاریخی یکی از دلایل سفر این افراد به این شهر با استفاده از تور فرانسه و انجام پرواز خارجی به این شهر میباشد. این پل در سال 1896 در این شهر برروی رود سن که یکی از بزرگترین رودها موجود در این منطقه میباشد ساخته شده است.

 

نکته جالب توجه در مورد ساخت این پل این است که در این پل برای عبور و مرور وسایل نقلیه مانند خودرو بخشی مجزا و برای رفت و آمد دوچرخه بخشی دیگر و حتی برای عبور عابران پیاده نیز بخشی مجزا در نظر گرفته شده است. همه ساله هزاران مسافر برای دیدن این اثر تاریخی و معماری بینظیر با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط خارجی و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند. در ساخت این پل و تزئین آن مجسمههای مختلف و گوناگونی استفاده شده است که باعث زیبایی این پل شدهاند. اگر دز طول پل به قدم زدن مشغول شوید در این مسیر 4 مجسمه برنزی را مشاهده خواهید کرد که وجود آنها وجه تمایز این پل با دیگر پلهایی است که برروی رود سن ساخته شده است.

 

علاوهبر این میتوانید در این منطقه 4 مجسمه اسب بالداری را مشاهده کنید که در 4 طرف این پل قرار داده شده است. در ساخت این پل هزینه و زمان زیادی صرف شده است و در ساخت آن از جزئیات فراوانی استفاده شده است که میتوانید با سفر به این شهر با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی آنها را از نزدیک مشاهده کنید. علاوهبر مجسمههای گفته شده در این پل تندسهای دیگری نیز وجود دارد که هرکدام از آنها نمادی از اوضاع فرانسه میباشند که در زمانهای مختلف در آن قرار گرفته بود.

 

علت نامگذاری این پل برای زنده نگه داشتن نام و خاطره الکساندر سوم، الکساندروویچ بوده است که فردی صلح طلب بوده و با این خصوصیت در بین مردم فرانسه شناخته میشده است. این گل از زیباییهای بینظیری برخوردار است که برای دیدن آن همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور فرانسه سام سیر و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

همانطور که گفته شد در این پل از مجسمههای مختلفی برای ایجاد زیبایی بیشتر و تزئین این پل بکار برده شده است. هنرمندان زیادی در ساخت این مجسمهها شرکت داشتند و ساخت آنها به مدت 4 سال به طول انجامید. معمارانی که برای طراحی و ساخت این اثر تاریخی از آنها استفاده شده است افرادی به نام و مشهور بودند که در کار و تخصص خود بهترین بودند.

 

به همین دلیل است که این پل بعد از گذشت چندید سال همچنان سرپا بوده و به یکی از جاذبههای مهم گردشگری موجود در این منطقه تبدیل شده است که برای دیدن آن همه ساله هزاران جهانگرد با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به شهر پاریس سفر میکنند. همانطور که گفته شد برای نامگذاری این پل از نام فردی استفاده شده که بسیار صلح طلب بوده است. وی توانست پیمانی مهم نظامی بین فرانسه و روسیه ببندد که از ازرش بسیار بالایی برخوردار بوده است و باعث ثبات در منطقه شده بود.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو