ترفندهای مناسب برای راحتی مسافرانی که از قدبلند برخوردار هستند( بخش سوم)




 

مسافران قد بلند در هواپیما

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با ترفندهای مناسب برای راحتی مسافرانی که از قدبلند برخوردار هستند

 

 

معمولاً اکثر افرادی که بلیط خارجی یا داخلی تهیه‌کرده‌اند و قرار است با هواپیما پرواز داخلی یا خارجی داشته باشند در حین سفر از نشستن بر روی صندلی‌های هواپیما خسته می‌شوند و دچار مشکل می‌شوند.

 

شما فرض کنید که وقتی همه‌ی افراد از نشستن بر روی صندلی‌های هواپیما خسته می‌شوند، افرادی که قدبلندی دارند چقدر عذاب می‌کشند. افراد قدبلند به دلیل خم کردن بیش‌ازحد زانوها دچار درد می‌شوند.

 

افراد قدبلند همیشه برای سفر کردن این دغدغه‌ها ذهنشان را درگیر می‌کند. این افراد باید تمام سعی خود را در هنگام خرید بلیط خارجی یا داخلی کنند تا صندلی ها ردیف کنار درب اضطراری را رزرو کنند تا فضای بیشتری برای دراز کردن پاهایشان داشته باشند.

 

افراد قدبلند که از مشکل مالی برخوردار نیستند و هزینه بلیط خارجی یا داخلی برای پرواز داخلی یا خارجی، خیلی مهم نیست می‌توانند از کلاس‌های پرواز بیزینس یا فرصت کلاس که فضای بیشتری در اختیار مسافران می‌دهند خریداری کنند.

 

برای مشاهده‌ی خدمات و امکانات و همچنین هزینه‌های کلاس‌های پرواز داخلی یا خارجی می‌توانید به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

البته روش دیگری نیز برای افرادی که هزینه بلیط خارجی ارزان یا بلیط داخلی برایشان مهم نیست وجود دارد، آن‌هم این است که دو صندلی به‌جای یک صندلی رزرو کنند و با خرید دو عدد بلیط برای صندلی‌های کنار هم از هر دو صندلی برای استراحت و دراز کردن پاهایتان استفاده کنید.

 

در ادامه ما به شما چند ترفند دیگر برای رفع این مشکل برای مسافران قدبلند ذکر خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

پرداخت پول بیشتر

 

اگر قرار است مدت‌زمان پرواز داخلی یا خارجی شما زیادتر از 3 ساعت باشد، بهتر است پول بیشتری بابت خرید بلیط خارجی یا داخلی اکو نومی پلاس پرداخت کنید تا در طول پرواز داخلی یا خارجی دچار خستگی و درد نشوید. البته روش دیگری برای پرداخت نکردن پول اضافی وجود دارد آن‌هم این است که اگر مطمئن هستید که هواپیما پر نمی‌شود و ظرفیت خالی در آن قطعاً وجود دارد؛ صبر کنید ممکن است یکی از کارمندان مهربان گیت، بلیط شمارا به‌صورت رایگان به بلیط اکو نومی پلاس ارتقا دهد.

 

بنابراین اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید به‌راحتی با خرید بلیط خارجی یا داخلی ارزان‌قیمت از یک صندلی اکو نومی پلاس در طول پرواز داخلی یا خارجی استفاده کنید. پس اگر مطمئن هستید که ظرفیت هواپیما پر نمی‌شود، شانس خود را امتحان کنید.

 

 

استفاده از فرصت‌های ویژه‌ی برای ارتقای کلاس پرواز

 

یکی دیگر از مواردی که برای راحت‌تر کردن سفر وجود دارد، دانستن کسب امتیاز بیشتر به منظور به دست آوردن بلیط خارجی یا داخلی بهتر. برای به دست آوردن صندلی‌های بیزنس کلاس و فرصت کلاس در پرواز داخلی یا خارجی طولانی‌مدت امتیاز جمع کنید و با هوشمندی کامل در این راه عمل کنید. روش‌هایی زیادی برای زیادتر کردن امتیازها وجود دارد.

 

باید بدانید که صندلی‌های فرصت و بیزینس کلاس فقط مختص افراد متمول یا سلبریتی ها و اینفلوئنس های اینستاگرامی نیست.

 

به‌جز بکار کیری این روش‌ها اگر فر خوش‌شانسی باشید و صندلی‌ای خالی در این بخش‌ها وجود داشته باشد و با صحبت کردن توضیح دادن شرایط نامناسب خود ممکن است سفر راحت‌تری با بیزینس یا فرصت کلاس داشته باشید.

 

بنابراین اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی بیشتری بابت پرداخت خرید بلیط خارجی یا داخلی پرداخت کنید باید یا صندلی کنار درب خروجی را رزرو کنید یا منتظر بمانید در روز پرواز داخلی یا خارجی کارمند گیت بلیط شمارا ارتقا دهد.

 

شما می‌توانید برای راحت‌تر کردن کار خود بلیط هواپیما خودتان را به‌صورت آنلاین تهیه کنید و از سفر با هواپیما لذت ببرید. با این کار شما می توانید به راحتی از هزینه های مربوط به انواع پرواز ها مطلع شوید و یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی  کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو