کشف مقبره‎ای باستانی در رم ایتالیا (بخش اول)




 

مقبره‎ای باستانی ایتالیا

 

بلیط خارجی

 

آشنایی با کشف مقبره‎ای باستانی در رم ایتالیا (بخش اول)

 

بدون شک ایتالیا یکی از بهترین کشورها برای سپری کردن تعطیلات خواهد بود داشتن انواع مختلف جاذبههای گردشگری سبب شده تا افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این منطقه از جهان سفر کنند.

 

 رم یکی از شهرهای تاریخی و باستانی موجود در این کشور میباشد که از پیشینه تاریخی بسیار با ارزشی برخوردار میباشد. در این شهر میتوان انواع مختلفی از آثار و بناهای تاریخی را مشاهده کرد که از جاذبههای گردشگری این شهر به حساب خواهند آمد و جهانگردان بسیاری در طول سفرشان به این منطقه با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی از آنها دیدن بعمل خواهند آورد.

 

اخیرا در یکی از بازسازیهایی که در سطح این شهر در حال انجام بوده است در زمان حفاری به یک مقبره رومی دست پیدا کردند که آثار تاریخی بسیاری در آن وجود داشته است.

 

 

البته این موضوع یکی از رایجترین مسایل در چنین مناطقی بوده است و جایی برای تعجب ندارد. اما بدلیل اینکه این مقبره کاملا دست نخورده و سالم میباشد بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است و آثاری که در آن یافت شد به نمایش عموم در آمد و افراد زیادی که به این نوع جاذبهها علاقهمند هستند برای دیدن آنها با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کردند.

 

در ادامه به ارائه جزئیاتی بیشتر در رابطه با این اتفاق خواهیم پرداخت. در صورتیکه تمایل دارید به این شهر با استفاده از تور ایتالیا و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی سفر کنید و از این مقبره دیدن بعمل آورید با ما در ادامه همراه باشید.

 

با توجه به این که این مقبره به شکلی سالم و بدون هیچ گونه آسیبی کشف شده است از ازرش فراوانی برخوردار میباشد زیرا از نظر منطقی این موضوع که بعد از چندین سال چنین مقبرهای به این شکل سالم و دست نخورده باقی بماند بسیار نادر بوده است.

 

در نابودی این چنین مقبرهها و آثار تاریخی عواملی بسیاری چون ساخت و ساز، شرایط آب و هوایی موجود در منطقه ، کشاورزی و وضعیت خاک تاثیر گذار خواهند بود. با توجه به این موضوعات کشف این منقبره به شکلی سالم بسیاری از باستان شناسان را متعجب کرده است.

 

 برای دیدن این مقبره افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا سام سیر و با تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی به این شهر سفر کردند تا آثاری که در آن وجود دارد را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهند.

 

این کشف زمانی رخ داد که یک بلدوزر در حال کندن کانالی بود که به شکلی اتفاقی به شکف این مقبره انجامید و این مقبره سر از خاک بیرون آورد. کارگرانی که در این منطقه در حال فعالیت بودند یکی از آثار باستانی موجود در این شهر را کشف کردند که امروزه با عنوان آرامگاه ورزشکار در بین جهانیان شهرت پیدا کرده است.

 

از آثاری که در این منطقه به کشف رسیده است جسد دست نخورده و سالم 4 مردی که بین 30 تا 50 سال سن داشتند و یک جسد که مربوط به زنی با سنی نامعلوم بوده است یافت شده. در پی حفاری این بلدوزر یک حفره در کنار تالار دفن مردگان ایجاد کرد که نتیجه آن دستیابی باستان شناسان به این مقبره که از ارزش تاریخی بسیاری برخوردار میباشد بوده است.

 

سرپرست نظارتهای باستانی شهر رم در رابطه با کشف این مقبره با ارزش چنین گفته است: ما بسیار خوش شانس بودهایم که توانستیم به این مقبره دسترسی پیدا کنیم. اگر ایم بلدوزر تنها 4 اینچ آنطرفتر را حفاری میکرد هرگز نمیتوانستیم از وجود همچین مقبرهای اطلاع پیدا کنیم.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو