روش‌هایی برای کنار هم نشستن اعضای خانواده‌ در هواپیما (بخش دوم)




 

کنار هم نشستن خانواده‌ در هواپیما

 

بلیط هواپیما ساام سیر

 

آشنایی با روش‌هایی برای کنار هم نشستن اعضای خانواده‌ در هواپیما

 

بیشتر افرادی که قرار است با خانواده‌هایشان به مسافرت بروند تمایل دارند که در طول پرواز خارجی یا داخلی در کنار اعضای خانواده‌ی خود بنشینند. برای این کار برخی از شرکت‌های هواپیمایی اهمیتی قائل نمی‌شوند ولی برخی دیگر برای این کار قوانین تعیین کرده‌اند.

 

برای اینکه شما بتوانید در طول پرواز خارجی یا داخلی در کنار اعضای خانواده‌ی بنشینید باید یکسری روش‌ها را رعایت کنید که در ادامه آن‌ها را برای شما شرح خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

 

 

بلیط خود را زود رزرو کنید

 

اغلب مسافران تا لحظه‌های آخر صبر می‌کنند تا بتوانند خرید بلیط هواپیما را در پایین‌ترین قیمت خریداری کنند، به این افراد باید بگویم که هر چه دیرتر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند شانس پیدا کردن صندلی‌های کنار هم کمتر می‌شود.

 

ممکن است این سؤال در ذهن بیشتر افراد ایجاد شود که چه زمانی برای خرید بلیط هواپیما مناسب‌تر است؟

 

بنیان‌گذار و نویسنده‌ی وبلاگ crankyflier که نامش برت سیندر (Brett Snyder)،است و درزمینهٔ ی صنعت حمل‌ونقل هوایی فعالیت دارد، می‌گوید:

 

باید گفت که سه ماه قبل از پرواز خارجی یا داخلی، مسافران شانس بیشتری در انتخاب صندلی‌ها دارند.

 

با توجه به سخن برت سیندر افراد بایستی سه ماه قبل از سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند. برای این کار بهتر است به‌صورت آنلاین انجام دهند تا راحت تر و سریع‌تر انجام شود.

 

 

از خرید بلیط‌های بیسیک اکونومی بپرهیزید

 

جدیداً قیمت بلیط های بیسیک اکونومی (Basic Economy) دراغلب شرکت‌های هواپیمایی مهم بسیار پایین است ، اما باید بدانید که در قبال این ارزانی یکسری از موارد حذف‌شده است. مثلاً در زمان خرید بلیط هواپیما دیگر نمی‌توانید صندلی موردنظر خود را رزرو کنید.

 

مدیر انجمن مسافرت خانوادگی که نامش  راینر جنز (Rainer Jenss) است که با گروهی از افراد در حال فعالیت درزمینهٔ ی سفرهای راحت خانوادگی هستند. در این رابطه این‌گونه می‌گوید:

 

 

بهترین راه برای حل این مشکل این است که افراد خرید بلیط هواپیما پریمیوم را انجام دهند. چنانچه برای مسافرانی که پرداخت هزینه‌ی بیشتر اهمیتی ندارد، با انتخاب این بلیط ها شانس بیشتری در انتخاب صندلی‌های کنار هم دارند.

 

 

در روزهای خلوت سال به سفر بروید

 

باید بدانید که چه پرواز خارجی چه داخلی در زمان‌هایی که تعطیلات وجود دارد مثل تعطیلات نوروز و مخصوصاً تعطیلات مدارس شلوغ‌تر و گران‌تر است. پس بهتر است در صورت امکان زمان سفر خود را تغییر دهید تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها انتخاب بیشتر برای رزرو صندلی داشته باشد و با خیال راحت صندلی‌های کنار هم را برای خود و اعضای خانواده اتان رزرو کنید و در طول پرواز خارجی یا داخلی دچار استرس نشوید.

 

بنیان‌گذار و ویراستار ارشد وبلاگ Roam که نامش ماریان جونز تامپسون (Maryann Jones Thompson)، است این‌گونه می‌گوید:

بدون شک پرواز خارجی ارزان یا داخلی در روزهای خلوت سال هر دو ویژگی را دارد.

 

اگر که شما دارای فرزندی هستید که به مدرسه می‌روند و نمی‌توانید روزهایی به‌غیراز تعطیلات مدارس سفر کنید، بهتر است روزهای پایانی تعطیلات را برای سفر انتخاب کنید یا می‌توانید پروازهای اول وقت یا آخر وقت که طرفدار کمتری دارد را انتخاب کنید.

 

با این کار می‌توانید هزینه کمتری بابت خرید بلیط هواپیما پرداخت کنید. این کار علاوه بر کم کردن هزینه‌ها شانس بیشتری برای انتخاب صندلی به شما می‌دهد. بنابراین این نوع پروازها را یک‌بار امتحان کنید تا ببینید به چه صورت است.

 

 

به سیاست‌های شرکت هواپیمایی دقت کنید

 

در ادامه باید به شما بگویم که برای انتخاب یک پرواز خارجی یا داخلی تنها نباید به قیمت و صندلی‌های کنار هم  توجه کرد بلکه باید به خدمات و سیاست‌های شرکت‌های هواپیمایی نیز توجه کرد. زیرا برخی از شرکت‌های هواپیمایی برای خانواده‌ها و کودکان در سفر امکانات و خدمات بهتری ارائه می‌دهند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو