روش‌هایی برای کنار هم نشستن اعضای خانواده‌ در هواپیما (بخش سوم)




 

کنار هم نشستن خانواده‌ در هواپیما

بلیط داخلی سام سیر

 

 

آشنایی با روش‌هایی برای کنار هم نشستن اعضای خانواده‌ در هواپیما

 

خانواده‌هایی که قصد دارند با اعضای خانواده اشان به مسافرت بروند تمایل دارند که  در طول پرواز خارجی یا داخلی تمام اعضای خانواده در کنار هم بنشینند. این افراد در هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی این دغدغه رادارند که صندلی‌هایشان کنار هم باشد. در این مطلب قصد داریم شمارا با شیوه‌های کنار هم نشستن اعضای خانواده در سفر هوایی آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

افرادی که قرار است با خانواده‌هایشان سفر کنند باید توجه داشته باشند که در هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما یا سیستمی فقط به این فکر نکنند که صندلی‌ها کنار هم باشد و همین‌طور قیمت مناسبی داشته باشند. آن‌ها باید به کیفیت پرواز داخلی یا خارجی و نیز خدمات ایرلاین توجه کنند.

 

به‌طور مثال شرکت هواپیمایی ساوت‌وست، مسافرانی که دارای کودک زیر 6 سال دارند را پیش از هر مسافری وارد هواپیما می‌شود و اولویت ورود به هواپیما با خانواده‌هایی است که کودک همراه خوددارند. یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی که ایر کانادا نام دارد قانون این‌که خانواده‌ها باید در طول پرواز داخلی یا خارجی کنار هم بنشیند را رعایت می‌کند.

 

برخی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی  هستند مثل آلاسکا و هاوایی نیز تعداد مشخصی از صندلی‌های هواپیما را برای خانواده‌ها کنار می‌گذارد.

 

بنابراین در هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی به این نکات توجه کنید.

 

 

صندلی‌های راهرو و کنار پنجره را انتخاب کنید

 

شما باید مثل بازی مونوپلی به‌سرعت مکان‌ها و خانه‌های بهتر را تهت تصاحب خود قرار دهید تا در هنگام معامله بتوانید بیشترین سود را داشته باشید. اگر در هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی، دیدید که شرایط برای رزرو صندلی‌های کنار هم مساعد نیست، صندلی‌های راهرو یا صندلی‌های کنار پنجره را برای خود رزرو کنید تا بتوانید آن‌ها را با دیگران جابه‌جا کنید، زیرا صندلی‌های کنار پنجره یا راهرو بیشتر طرفدار دارند.

 

 نویسنده‌ی وبلاگ Kids Are a Trip که نامش مکسول (Kristin Maxwell)، است؛ در این رابطه می‌گوید:

 

حواستان باشد که یک صندلی مناسب، راحت تر می‌توان مبادله کرد. حتی دلسوزترین مسافران هم صندلی کنار پنجره را به صندلی وسط ترجیح می‌دهند و از دست نمی‌دهند.

 

بنابراین در هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما یا سیستمی برای پرواز داخلی یا خارجی صندلی‌های کنار پنجره را رزرو کنید.

 

 

از هشدارها غافل نشوید

 

 

تامپسون دراین‌باره می‌گوید که هر پیامی که از سمت شرکت هواپیمایی برای شما ارسال می‌شود را با دقت بخوانید و به آن توجه کنید:

 

موضوعاتی مثل تغییر زمان و تغییر هواپیما ممکن است در صندلی‌های شما تأثیر بگذارد و ممکن است صندلی‌هایی که کنار هم رزرو کرده‌اید،دیگر کنار هم نباشد. به همین خاطر در صورت دریافت هر پیامی مطمئن شوید که در شرایط جدید نیز کنار هم می‌نشینید.

 

 

کنار هم نشستن خانواده‌ها در هواپیما

 

توجه داشته باشید که اگر هیچ پیامی در رابطه با تغییر پرواز داخلی یا خارجی یا تغییر هواپیما به گوشتان نخورد، باز بااین‌وجود چند روز قبل از پرواز به رزرو صندلی‌های خود نگاه کنید تا جابه‌جا نشده باشد و همین‌طور 24 ساعت قبل از پرواز داخلی یا خارجی به‌صورت آنلاین چک این را انجام دهید تا صندلی‌های انتخابی را تائید کنید و اگر مشکلی در آن ایجادشده است فرصت کافی برای حل آن داشته باشید. واقعیت های جالب در پرواز خارجی و داخلی وجود دارد که در مقاله های قبل در رابطه با آن توضیح دادیم.

 

 

 

 

در اولین فرصت به گیت بروید

 

به دلیل شلوغ بودن گیت‌های هوایی و وجود داشتن مسافران زیادی که برای رفع مشکل خود به آنجا آمده‌اند، نمی‌توان از پرسنل گیت‌ها انتظار زیادی داشت. بنابراین بهتر است یک ساعت زودتر به این گیت‌ها مراجعه کنید تا جزو اولین نفرها باشید که قصد دارید صندلی اتان را جابه‌جا کنید.

 

بنابراین بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما یا سیستمی  و در هنگام پرواز داخلی یا خارجی یک ساعت زودتر در فرودگاه حضورداشته باشید تا در صورت جابه‌جا شدن صندلی‌هایتان بتوانید مشکل را حل کنید.



نظرتان را بنویسید







منو