پیاده کردن 15 مسافر به دلیل سنگین شدن هواپیما (بخش اول)




 

سنگین شدن هواپیما

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

پیاده کردن 15 مسافر به دلیل سنگین شدن هواپیما (بخش اول)

 

هواپیماها یکی از وسایل نقلیه پرکاربرد و پرمصرف میباشند که همه ساله افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی با استفاده از این نوع وسایل نقلیه خواهند پرداخت.

 

 هواپیماها را میتوان به عنوان یکی از امنترین وسایل نقلیه در دنیا به حساب آورد که با سرعت زیادی و در کمترین زمان ممکن مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما قصد انجام انواع پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارند به مقاصد مورد نطرشان خواهند رساند.گاها در برخی از اخبار از رویدادهای عجیبی که در هنگام استفاده از این نوع وسیله نقلیه برای مسافران بوجود میآید آگاه میشویم و از شنیدن آنها متعجب خواهیم شد.

 

یکی از رویدادهای عجیبی که در یکی از پروازها برای مسافران بوجود آمده است اخراج برخی از مسافران بدلیل زیاد بودن وزن هواپیما بوده است که خلبان در آن پرواز چند تن از مسافران را از حضور در پرواز منع کرد. در ادامه به بررسی دقیقتر این موضوع که در این صنعت رخ داده است خواهیم پرداخت.به این فکر کنید که بعد از زمان زیادی که مشغول کار کردن بودهاید به یک تعطیلات چند روزه برمیخورید و تصمیم میگیرید با خرید بلیط هواپیما ارزان داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به یک سفری بروید که مدتها آرزو داشتید به آن بروید.

 

اما زمانیکه میخواهید وارد هواپیما شوید به شما میگویند که هواپیما دچار اضافه وزن شده است و شما نمیتوانید با استفاده از این هواپیما به مقصدتتان که مدتها برای رفتن به آن برنامهریزی کرده بودید منتقل شوید. واکنش شما در این لحظه چه خواهد بود در حالی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما خودتان را برای انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی آماده کرده بودید؟ این اتفاق که اصلا برای چنین مسافرانی خوشایند به نظر نمیرسد برای اولین بار در سال 2013 در یکی از فرودگاههای جهان بوقوع پیوست که در آن 15 مسافرا از هواپیما اخراج شدند که در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با اسن اتفاق خواهیم پرداخت.

 

در ماه ژانویه سال 2013 در فرودگاه لندن سیتی یکی از عجیبترین اتفاقاتی که ممکن است در این صنعت بوقوع بپیوندد رخ داد که طی آن 15 مسافری که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا خرید بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما و انجام پرواز خارجی و یا پرواز داخلی قصد انجام سفر هوایی را داشتند از انجام سفر منع شدند و از هواپیما توسط خلبان اخراج شدند.این هواپیما که عازم ژنو بود در زمان سوار شدن مسافران به این موضوع پی برد که برای تیک آف هواپیما دارای اضافه وزن میباشد و با وجود این اضافه وزن امکان بلند شدن هواپیما وجود نخواهد داشت.

 

خطوط هوایی که در این زمینه در حال فعالیت بودند این اتفاق را رویدادی عادی و تکراری دانستند که بدلیل جریان پیدا کردن موج جدیدی از گرما بوجود آمده بود و سبب شد تا در این پرواز 15 مسافری که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی داشتند از انجام پرواز و استفاده از این هواپیما منع شوند. برای خواندن نکاتی که باید درباره بلیط ارزان هواپیما بدانید کلیک کنید.

 

فرودگاهی که این هواپیما برای بلند شدن و تیک آف از آن استفاده میکرد تنها دارای یک باند 1500 متری میباشد که یکی از کوچکترین باندهای موجود در انگلستان بوده است. در این فرودگاه هواپیماهای بزرگ نمیتوانند به فعالیت بپردازند زیرا در انجام فرآیند تیک آف و لندینگ دچار مشکل خواهند شد.وجود این نقاط ضعف و کاستیهایی که در این فرودگاه وجود دارد سبب شده تا پروازهای زیادی به این فرودگاه انجام نشود و از محبوبیت آن به میزان زیادی کاسته شده است.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو