آشنایی با نحوه سفر به شهر سائوپائولو در برزیل (بخش دوم)




 

سفر به شهر سائوپائولو در برزیل

 

تور برزیل سام سیر

 

آشنایی با نحوه سفر به شهر سائوپائولو در برزیل (بخش دوم)

 

سائوپائولو را بیشک میتوان به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشور برزیل دانست که دارای جاذبههای گردشگری بسیاری میباشد و همه ساله گردشگران بسیاری برای دیدن آن با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از این کشور سفر میکنند. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این شهر بزرگ و پرجمعیت خواهیم پرداخت که از زیباییهای منحصربفردی بهره میبرد و افراد زیادی را به سوی خود جذب کرده است. در صورتیکه قصد دارید با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر کنید و با علاقهمند هستید با این شهر و جاذبههای گردشگری موجود در آن بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید.

 

این شهر در سال 1554 توسط دو فرقه مذهبی پایه گذاری شده است. ابتدا در این منطقه از کشور برزیل برای تولید شکر مورد استفاده قرار میگرفته که با توجه به اسناد و شواهد موجود در تولید آن زیاد موفق نبوده است. با توجه به این موضوع افرادی که در این منطقه در حال سکونت و فعالیت بودند در قرن 17 میلادی تصمیم میگیرند که در این منطقه از کشور برزیل که امروزه به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبدیل شده و افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند شروع به کشت و برداشت گندم بنمایند.  گندمی که توسط اهالی این شهر تولید میشد به کشورهای دیگر صادر میشده است و از همین جهت در رشد اقتصاد منطقه و کشور برزیل نقشی اساسی را ایفا میکرده است.

 

در سال 1711 میلادی سائوپائولو به عنوان شهر به شکلی رسمی شناخته شد. این شهر با گذشت زمان و رفته رفته به پیشرفتهای زیادی دست پیدا کرده است. اوج شکوفایی این شهر را میتوان قرن نوزدهم میلادی دانست که این شهر به رونق اقتصادی بینظیری دست پیدا کرده بود. از آن پس افراد زیادی برای دیدن این شهر که در منطقه جنوب شرقی برزیل قرار گرفته است با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر میکردند. بعد از کاشت گندم افرادی که در این شهر در حال سکونت و فعالیت بودند شروع به کاشت و صادرات قهوه کردند. همین موضوع سبب شد تا این شهر به یکی از شهرهای مهم در برزیل در صنعت صادرات تبدیل شود.

 

در این منطقه در سال 1888 قانون برده داری لغو شد و با توجه به آن افراد زیادی از کشورهای مختلف با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند و در آن مشغول به فعالیت شدند. مهاجرانی از ایتالیا، پرتغال، اسپانیا، آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر به سمت این منطقه از کشور برزیل نقل مکان کردند.

 

با توجه به لغو قانون بردهداری افرادی که در دیگر مناطق این کشور در حال سکونت بودند نیز به سوی این شهر کشیده شدند و در آن مشغول به فعالیت شدند. نکته جالب توجه در رابطه با این شهر آن است که در سال 1897 بیش از نیمی از جمیعیت این شهر را ایتالیاییها تشکیل میدادند که به این منطقه سفر کردهاند و علاوه بر سکونت به انجام فعالیتهای گوناگون مشغول شدند.

 

امروزه این شهر یکی از شهرهای مهمی است که در این کشور وجود دارد و در زمره پرجمعیتترین شهرهای جهان به حساب خواهد آمد. داشتن جاذبههای گردشگری فراوان سبب شده تا افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور برزیل سام سیر و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو